فاریابیان خواهان محاکمه قیصاری هستند (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۱۰    ۱۳۹۷/۵/۳ کد خبر: 153050 منبع: پرینت

در ادامه واکنش‌ ها در برابر دستگیری نظام الدین قیصاری در تعدادی از ولایت‌ های کشور اینبار شماری از باشندگان فاریاب به کابل آمده‌ اند و ادعا می‌کنند که او در قتل بعضی از نزدیکانشان دست دارد و به گفته ی آنان قیصاری باید به دادگاه کشانیده شود.

این اعتراض کنندگان که روز سه شنبه در برابر دفتر کمیسیون حقوق بشر گرد آمدند نظام‌الدین قیصاری را به دست داشتن در قتل اعضای خانواده‌ شان و نیز زورگویی‌ها در فاریاب متهم می‌کنند شمار دیگری از این معترضان ادعا می‌کنند که قیصاری پول و جایدادهای آنان را در فاریاب به زور غضب کرده است.

به گزارش طلوع، این اعتراض کنندگان با انتقاد از نهادهای عدلی و قضایی می‌گویند که برای تامین عدالت به خانواده‌ هایشان باید حکومت نظام‌الدین قیصاری را مجازات کند این درحالی است که نظام الدین قیصاری را حکومت به اتهام قانون شکنی بازداشت کرده است و گفته است که نهادهای عدلی و قضایی پرونده او را بررسی خواهند کرد.


قیصاری باشندگان فاریاب محاکمه اعتراض

قیصاری باشندگان فاریاب محاکمه اعتراض



کد(14)

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
باشندگان فاریاب
قیصاری
نظرات بینندگان:

>>>   جواب این مردم را نور و محقق بته!

>>>   همه اینها را خریده اند و برایشان پول و مصرف راه شان پرداخته شده است در افغانستان در برابر پول و چوکی هر کس هر ادعا را میکند ولو بعزت و آبرویش تمام شود مانند ایسچی که ادعا تجاوز جنسی را بر خود اعتراف می کند ! همه اش درامه و توطیه است و بس.

>>>   اینها پول گرفتن از دشمنان قیساری یا بایدثابت کنن که در ردیف طالبان نبوده باشن

>>>   این چیز ها خود هفت وهشت غنی احمد جور می کند دنیا می فهمدقضیه اط چی قرار است یک تعداد ازبک های نادان چه قدر پول داده است شما اعتراض کنید یک پرونده جو شود دیگر بس است ههههههههههههههه

>>>   باید با داد این ها رسیدگی شود، بدماش های محلات و لندغر ها مردم را اسیر کرده ا ند

>>>   از دوستم و دست نشانده هایش همه چیز ساخته است! این مردم ګوسفندی اصلاٌ نمیدانند مظاهره های شان برای چی است، آنان میشانی اند در زیر دست ګرګانږ

>>>   او برادر بی نام که دوستم، قیصاری و تمام گلم جمع ها را بدون محکمه برآت دادی و تمام شانرا ملائکه و بیگناه خواندی، لطفآ از ضمیر ووجدانت کاربگیر البته اگر داشته باشی، آفتاب با دوانگشت پت نمیشود، برای تمام مردم شریف افغانستان واضح است که گلم جمع های دوستم را چی اشخاصی منفور، ظالم، جنایتکار و خداناترس تشکیل میدهد.
بااحترام اکه خلیل از سرپل

>>>   این بار طالبان دست به دامن حکومت مفسید زد

>>>   اینها ناقلین ولایات جنوب هستند که فرزندانشان تروریستان وفادار به داعش و طالبان هستند . اگراینها همت دارند بروند ولایات خودرا آباد سازند چی غلطی میکنند در ولایات غیر اوغان نشین. شما تصویر ۴ دانه ناقل نمک حرام را نشر میکنید و نامش را مردم فاریاب میگذارید این خود یک جعل است.

>>>   اکثریت قربانیان جنایتهای گلم جمع های دوستم را مردم بیچاره وغریب ازبک تشکیل میدهد، زور جبر و ظلم افراد قیصاری ودیگر گلم جمع های دوستم روز و شب بیداد میکند، هیچ کس درامان نیست، نه ناموس مردم نه زن مردم نه بچی مقبول و جوان مردم، نه سرمایه ای مردم، قیصاری و افرادش واقعآ در صدها قضیه قتل، آدم ربائی، جنایت و دزدی دخیل هستند، مردم عام ازبک نظر به پشتون ها زیاد ازیت و آزار میشود، چراکه اینها ازطالبان و پشتونها زیاد می ترسند که حتمآ قصات خودرا یک روز خواهند گرفت، و واقعآ که همین طور هم شده، به این خاطر تعدادی زیادی از جوانان ازبک تبار به صفوف طالبان میپیوندند، که طالبان و ازبک های کشور ازبکستان که مورد اعتماد زیاد طالبان هستند از آنها خوب استفاده میکنند، این هم یک نمونه بسیار کوچک خدمات دوستم وگلم جمع هایش به مردم ازبک.
بااحترام اکه خلیل از سرپل

>>>   این ها طالبانی هستند باید مجازات شوند

>>>   این بابه که عکس اش در تصویر است پسرش طالب بود و در جنگ کشته شده حالی آمده که دولت انتقام پسرش را بگیرد و قیصاری را اعدام کند
عجب ملکی پسر و برادر طالب و تروریست میایند و از دولت طالب عدالت میشوند

فراموش نکنیم هرکسی که تروریست و دشمن مردم است واجب القتل بوده و باید از اقارب درجه اولش سوال شود که چگونه گذاشتی که پسرت برادرت و سایر کسانیکه خلاف زنده گی مردم اقدام میکردند و در خانواده ات بودند حمایت کرده خاموش بودی و حالا امده یی و عدالت میطلبی
در جنگ نان وحلوا پخش نمیشود کاکا


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است