خواهشا نگویید عبدالله و عطا
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۰۳    ۱۳۹۷/۵/۲ کد خبر: 153040 منبع: پرینت

دروغ ماندگار نيست!

انسان ها می توانند راستی و درستی را در وجدان های خفته شان يا تعصب بيجا و حماقتشان در كوتاه مدت بفروشند مردم را فريب دهند اما نمی توانند تا ابد عوام فريبانه به مردم دروغ بگويند وقتی تاريكي شب بگذرد خورشيد صبح همه چيز را روشن خواهد كرد و بر همه نشان خواهد داد در شب تاريک چه كسي دروغ گفت؟

تا ديروز كه در حمايت از عبدالله و عطا در كابل و بلخ مي نوشتم بسيار لذت مي برديد براي من نه عبدالله مهم بود نه عطا فقط مردم مهم بودند راه من و شما هم زماني جدا شد که عبدالله و عطا ناجوانمردانه از پشت به مردم خود خنجر زدند و تمام سخنان آنها كه گفتند: ما سرباز مسعود هستيم و ما مردم خود را رها نمي كنيم داعش طالب اينجا بيايد دختران ما را ببرد دروغ از آب بيرون شد.

از چنين انسان هاي پس فطرتي كه به مردم خود دروغ بگويند و خيانت كنند نفرت دارم اما شماها كه كارمند عبدالله و عطا هستيد شايد سياهي لشكرتان مانند دروغ رهبرانتان زياد باشد اما ماندگار نيست عبدالله و عطا از هر دشمني دشمن تر مردم ما هستند.

كدام سخن عبدالله و نور راست بوده و عمل كرده اند كه سخن شما در توصيف آنها راست باشد؟ عبدالله و عطا بارها گفتند استانكزي، كرزي و غني مسبب ترور فرماندهان ما از جمله استاد رباني، سيد خيلي و داوود هستند.

چرا اين روزها به ديدار كرزي و غني مي روند؟ آنها بدترين خيانت ها را در حق ما كرده اند كه هيچ دشمني در حق ما نكرده است! خواهشا نگويد عبدالله و عطا...!

گل امیری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عبدالله
عطا
خیانتکاران
نظرات بینندگان:

>>>   والله بالله كه كار عطا و عبدالله ؛ خراب شد ! گل اميري كه از حمايت شان دست كشيد ، ديگه اي دو نفر ، روي خوشبختي و ارامش ره نميبنند ! خير اس گل اميري جان ؛ از طرف او دو تا ناسپاس ؛ مه از شما عذر خواهي ميكنم . با بزرگواري ات از تقصير شان بگذر ! ده اينده انشأالله كه اي بده نميكنن . خير اس به لحاظ ريش سفيد مه ، يك چانس ديگه هم به اونها بته اگه اصلاح نشدند باز مغضوب خاطر مبارك خود قرار شان بته .

>>>   اميرى، همان را كه خودت مربيع عبدالله و عطا ناميدى (مسعود هلاك شده) هم همين خاصيت ها را داشت او تمام مردم افغانستان را أر بشت به خنجر زِد!!!
وقت كم هست بيا واقيعت را درك كن .....

>>>   فکر میکنید دوستم نکرده است؟
با داکتر نجیب یکجا برضد اشرار یا مجاهدین میجنگید.بعداً با مجاهدین با اشرار یکجا شد و دولت داکتر تجیب را سقوط داد و خود او را دستگیر کرد و او به نمایندگی ملل متحد پناه برد و طالبان او را کشتند.
با احمدشاه مسعود و مجددی یکجا شد و برصد گلبدین و گروپ وحدت جنگ کرد.
زمانی که ربانی به قدرت رسید،از شورای نظر جدا شد و با گلبدین یکجا شد و کابل را بمبارد کرد.
زمانی که طالبان به کابل آمدند،او باز با جمعیت و وحدت یکجا در مقابل طالبان جنگید.
چون طالبان پلان امریکا و پاکستان بود،ترکیه دوستم را وادار کرد که در مقابل طالبان نجنگد و به ترکیه بیاید.
او خودش به ترکیه رفت و جنرال ملک را در عوض خود مقرر کرد و جنرال ملک مزار را به طالبان تسلیم کرد.
حادثه یازدهم سپتامبر شد و امریکا بالای افغانستان حمله کرد.ترکیه باز دوستم را روان کرد تا در مقابل طالبان بجنگد.
بعد از آن که دوستم طالبان را در مزار و قندور قتل عام کرد،کرزی از او ترسید و عطا محمد نور را والی بلخ مقرر کرد و او را یک چوکی تشریفاتی در وزارت دفاع داد و دوستم خوش نبود و وقت و نا وقت بعضی ترک تباران را برعلیه او شور میدادند و او نیز اعصاب اش خراب میشد و جنگ میکرد و دوسیه بر علیه وی ساخته میشد و بدین طریق او را مصروف نگاه میکردند.
تا وقتی که باز انتخابات شد و کرزی او را در پهلوی اشرف غنی قرار داد و باز همان دوستم بود و خواهشات مالی و قدرت بیشتر و باز مخالفت اشرف غنی و ساختن دوسیهبر علیه وی.
حالا باز انتخابات است و باز اشرف غنی و دوستم و بعد از انتخابات باز دوستم است و دوسیه ایشچی و دوسیه های دیگر و برای پسر او نیز اشرف غنی مثل پسر ربانی و مارشال فهیم کدام چوکی بی صلاحیت در نظر میگیرد و این داستان ادامه دارد.

>>>   عمر راوی
ما میگوییم که فراقومی اندیشی ، گشتن پشت نخود سیاه وحدت ملی، نداشتن یک اندیشه و تفکر تاجیکانه ، هویت و نام و نشان تاجیک را در پس کندو های فراموشی افگندن ، برای بقا و بهروزی تاجیکان به طور خاص یک برنامه راهبردی روشن نداشتن، در جامعه صد در صد قومی شده ای اوغانستان که همه اقوام دیگر نگاه و طرح و نقشه های قومی خود شان را دارند، تاجیک بدون برنامه ، بدون نگاه روشن قومی ، سرگردان و نالان به هر سو دویدن ، برای ما تاجیکان خراسان بسیار ضرر و زیان دارد. ما در ضمن هر کار دیگر، باید و حتمن به حال قوم خود نیز فکر کنیم و خود را نیز باید منظم و منسجم و متحد و قوی و مجهز سازیم. باید از جایگاه قوت ، با دیگران وارد گفتگو و داد و گرفت سیاسی شوییم. دیگران بر محور های قومی خود تنظیم شده اند، ما که هیچ محوری نداریم ، ما که شعار های مبهم میدهیم، ما که گپ های بسیار کلی و انتزاعی و غیرعملی و جهان وطنی سرمیدهیم ، همیشه شکست میخوریم. برای اینکه دیگران نابود مان نکنند ، ما باید پیشتر و بیشتر از هر چیز دیگر به خود سازی قومی خویش بپردازیم. متحد که نباشیم، منسجم که نباشیم، صاحب برنامه و نقشه روشن که نباشیم، قوی و قدرتمند که نباشیم ، زیر پا میشویم و از تمامی عرصه های زندگی سیاسی و اجتماعی به حاشیه ها رانده می شوییم .

>>>   دقیقا
ما را عرب پرستی و اخوانی گری خراب کرده

>>>   Salam
ائتلاف كه از تركيب دوستم ، محقق و عطا ، لالى ، رازق پاى لچ و .....باشد، حال خودتان آينده را پيشبنى كنيد . اينها مزدوز ترين ، معامله گر ترين و زر اندوز ترين ها در ميان تيكه داران قومى اند . به لحاظ خدا به اين مسخره ها ديگر ميدان ندهيد ، چند آدم و انسان درست را پيش كنيد و مردم را بيش از اين مسخره نكنيد . اينها نه سواد دارند ، نه دانش نه هم مرام و هدف انسانى .

>>>   اقای گل امیری تو خود میدانی که در سیاست جنگ و صلح یک امر معمولیست و دوست و دشمن دایمی وجود ندارد این خشم و قهر شما و نوشته های راست و نادرست شما شما همه و همه بنفع ارگ نشینان قومگرایان قوم اندیش دشمن مردم فارسی زبانان در کمین نشسته تمام میگردد نه اینکه چیزی دیگری اگر واقعن دلسوز به مردم کشور ما هستی بخصوص مردمان فارسی زبانان که امروز از خیانت و جنایت ارگ نشینان دلهای شان داغ داغ است از قوم اندیشی و قومگرایی ارگ نشینان و خیانت های را که در حق انها کرده اند و هنوز دوام دارد قلم را بر گردان به حقایق نویسی از و افشای خیانت ها نابرابری ها و عدم عدالت پسندی های اشخاص داخل ارگ در راس همه غنی احمدزی شیونست و حنیف اتمر و معصوم استانکزی گلبدین قصاب کابل و دیگران شان این است راه خدمت بمردم و کشور با افشای کردن چهره های خاین بملت و مردم که در اریکه قدرت تکیه زده و بر خلاف قانون اساسی و اخلاق انسانی عمل کرده اند .

>>>   نگوئید عبداله عبدالله ، بگوئید جلالتماب عبداله عبدالله !!
حزب گلبیدین هم طی نامه ئی عنوانی اداره نی به رسانه ها توصیه نموده که از استعمال اصطلاحاتی مانند : کصاب کابل - راکتیار - انجنیر گلبدین ، گلو - مردک راکتی - اسپ تراوا( تروجان) - خود داری کنند در عوض صرف بگویند برادر حکمتیار !

>>>   نویسندهٔ عزیز:
به حقیقت جهان پرحیله و تزویر سیاست افغانستان خوش آمدید. خوب است که از خواب گران برخاستید و به رازهای ناگفته راهی کشیدید. کاش می شد سایر ملت نیز همین کار را میکرد!
داود

>>>   نزد مردم گل امیری ، عبدالله ، عطا وامثال اینها یکی اند دست تان خلاص چیزیکه میتوانید صرفه نکنید

>>>   نه دیگر اصلا جایی برای بخشش آنها وجود ندارد آنها که با همکاری تیم ارگ به ملت خو خیانت میکنند دیگر من هیچگاه از تقصیر آنها نخوام گذشت تا آنهارا شدیداً مجازات نکنم ماندن والا نیستم
گل امیری

>>>   اقای گل امیری!
نمیدانم در کدام سن وسال هستیدنشود از بنده بزرگتر باشید که گنه گار نشوم ولی در علم ودانش از من واکثر محللین واهل نظر بالا وبرتر به نظر میرسید وهم گرایش ایدیا لوزی تان را نمیدانم از تعریف وتوصیف تان قهرمان ملی را درک میکنم که انسان مومن باشید بهرصورت شرایط فعلی واوضاع واحوال جاری را خودتان بهتر از ما میدانید۴۶ کشور در وطن عزیز ما نیرو دارند وبه عبارت دیگر لشکر کشی نموده اند گرچه هر کشوری حال واحوال مختلف دارد ولی در زدن اسلام ومسلمان باهم متحد و هم سو میباشند ودر واقع به همین منظور هم امده اند تا اگر بتوانند ازیک طرف به اصطلاح خودشان این اءین نجات بخش والهی را از بین ببرندودر مر حله ای دوم اگر بتوانند حمیت وغیرت وشجاعت افغانی وحس ازادی خواهی واستقلال طلبی مردمان این مرزوبوم را خنثی سازندبرای تطبیق این مامول از زمان های پیش اجنت ها ومزدورهای بی اندازه را خریداری وتحت تربیه داشتند از تکنوکرات های مانند کرزی وغنی وامرالله صالح ویا کمونیست های عقده مند مانند گلاب زوی وتنی وسلیمان لایق واتمر واستانکزی وجنرال %


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است