این ملت خوش خوشان به استقبال مرگ می روند
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۹    ۱۳۹۷/۵/۱ کد خبر: 152987 منبع: پرینت

هرچیز که در زندگی زیاد تکرار شود سرانجام عادی می شود حتی مرگ های دست جمعی...

هرکس می داند که در افغانستان مخصوصا کابل جز محافل صاحب و محدود محافل دیگر غیر آن تمام تجمعات به بهانه های مختلف از ما قربانی می گیرد اما این تجمعات فرق نمی کند، حرکت های دادخواهانه مدنی است یا پذیرایی از یک رهبر سیاسی در این میان تنها عادت مردن است که همسان افیون خوردگی ها ما را تا مرز نابودی می کشاند.

در جاهایی که خون انسان از رنگ "انار گازدار شفا" فرق دارد کشته شدن بیشتر از ده نفر و زخمی شدن نزدیک به صد نفر به استقبال از یک رهبر سیاسی حرف ساده ای نیست که از خون آنها با چشمان بسته بگذری اما در کشور ما فقط برای هر قربانی و فامیل عزادار عبارت "انا الله و انالیه راجعون" و اظهار غم شریکی در دنیای ساختگی زاکربرگ (دنیای مجازی) کافی است.

به یاد داشته باشید در اعلان موجودیت "ایتلاف نجات افغانستان" نیز ملت هر دم شهید افغانستان با وصف اینکه می دانند مرگ در کمین شان نشسته است اما خوش خوشان به استقبال آن می روند آفرین به شهامتی که با دستان خالی حتی از انتحاری های تا دندان مسلح هم ترس ندارند.

انتظار داریم معاون صاحب اول قضیه حمله بر هوادارانش را جدی بگیرد، و اجازه ندهد تا مثل هر قضیه دیگر تنها با نکوهش های دروغین پایان یابد.

عصمت الله راغب


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ملت افغانستان
حملات انتحاری
نظرات بینندگان:

>>>   این رهبران لیاقت این همه خون ریزی را ندارند

>>>   معاون صاحب اول مسوولیت وظیفوی دارد اوهرگز به تبلیغات دروغین چنین مقاله ها کوش نمیدهد زیرا اواگاهی دارد که این جنایت توسط گروهای تروریستی که نی بشریت ونه انسانیت ونی قوم رامیشناسد صورت میگرد.

>>>   سلام.
آقای دوستم با پسرش ودیگر رهبران جنایتکار بخوشی بر ارگ رسیدن مصروف پایکوبی وخوردن غذا های فوق العاده.
وای بر حال غریب بی پناه که در خدمت ایشان اجبارآ به پذیرائی صف آرائی رفتند با مرگ خود ماتم را در خانواده های خود آوردند.در حالیکه خوب میدانند انتهار حتمی است بازهم میروند.
سزای قروت آب گرم.تا آخر عمر غم بخورند وبه افتخار جنایتکاران رنج ببرند.
باشنده کابل.

>>>   Mansoor Badry
جنرال صاحب دوستم!
شما سهم دار مهم و درجه اول قدرت سیاسی آقای اشرف غنی هستید . مردم شما به بهای خون خود مردانه و استوار از شما دفاع و بدرقه کردند ، به بهای معامله سیاسی آنرا نفروشید .
- نخستین کار شما باید هرچی عاجل یکی از وزارت خانه های کلیدی ( دفاع ، داخله ، امنیت و مالیه ) را به یکی از همتباران دانشمند ، کاردان و با صلاحیت خود بسپارید تا کمی جلو خود کامه گی شوونیست های قبیله را گرفته باشید . شما باحریفانی طرف هستید که در ورق قرآن دستخط می کنند و بعد بالایش می شاشند!

>>>   Amiri
از آنجایکه تجربه و تاریخ گواه است و سخنان دیروز جناب شان چنین به نظر میرسد که معامله های شوم تکرار شدنیست.

>>>   Amirzada
اولین دروغ بزرگ دوستم پس از بازگشت: "مریض بودم"
فریاد و گیریه دوستم را در بیشتر از یک سال گذشته شنیدیم که می گفت "غنی پاشیست( فاشیست) من را به وطن اجازه برگشت نمی دهد."
اما در نخستین سخنرانی خویش دروغ شاخدار گفت" من جهت معاینات صحی و چکپ به ترکیه رفته بودم. در مدت ۱۴ ماه خوب تداوی اساسی و مهمان نوازی از طرف مقامات بلند پایه ترکی و شخص رجب طیب اردوغان شدم".
اما دوستم ناگهان از غنی تشکری کرد، که اجازه داد به کشور برگردد.
به نظر می رسد قسمت اول سریال جالب جدید دوستم تازه شروع شده.

>>>   حمله انتحاری در روز آمدن استرجنرال دوستم توسط حلقه ارگ بدستور غنی احمدزی استانک زی اتمر و گلبدین عملی شد و انتحاری از خانه امنیت ملی ارگ مردم بیگناه را بخون کشید

>>>   دروغ اول، من برای تداوی به ترکیه رفتم. اما اگر به گفتم نکنند، واپس میروم. یعنی باز مریض می شوی و برای تداوی میروی؟

>>>   آقای دوستم با پسرش ودیگر رهبران جنایتکار بخوشی بر ارگ رسیدن مصروف پایکوبی وخوردن غذا های فوق العاده.
وای بر حال غریب بی پناه که در خدمت ایشان اجبارآ به پذیرائی صف آرائی رفتند با مرگ خود ماتم را در خانواده های خود آوردند.در حالیکه خوب میدانند انتهار حتمی است بازهم میروند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است