انفجار در نزدیک میدان هوایی کابل
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۳۴    ۱۳۹۷/۴/۳۱ کد خبر: 152968 منبع: پرینت

هنگامی که کاروان جنرال دوستم از چهار راهی مسعود عبور می کرد انفجار مهیبی رخ داده و احتمالا موترهای عقب کاروان مورد حمله قرار گرفت.

در انفجار تا اکنون ۳۵تن کشته و 40 زخمی گزارش شده است.

کد (10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
دوستم
انفجار
نظرات بینندگان:

>>>   Rafe
نجیم جان یلمان. گدایی مقام و منزلت از درگاه فاشیزم قوت جنبش نیست بلکه ضعیفی و بی خبری از علم سیاست رهبران جنبش را نشان میدهد.
در کابل در امتداد سرک میدان هوایی انتحاری صورت گرفت که تعداد دادی کشته و تعدادی زیادی زخمی شدند. اما جنرال صاحب ازین شهدا یادی نکرد. برخلاف از باند غنی تشکری کرد که او را پذیرایی کرده.
این مردم بودن که او را به وطن آوردن نه باند غنی.
دروغی را که امروز جنرال دوستم در صحبت هایش گفت (او به تداوی در ترکیه رفته بود ) این درست همان دروغی است که باند غنی به مردم اعلان کردن.
حالا وقت آن رسیده که واقعیت ها را به مردم باید گفت. جنرال دوستم توسط فاشیست ها از کشور خودش رانده شده بود. تبعید شده بود. او معاون اول رئیس‌جمهور بود.
سوال درین جاست که از این به بعد چه و کدام پروگرام اقتصادی و اجتماعی برای فاریاب، شبرغان سرپل، مزارشریف ووووووو . جنگ سر چوکی و مقام و آن هم گدایی از فاشیزم مشکل کشور را حل نمی کند.
خطر آن میرود که همین جنرال دوستم دوباره به دربار فاشیست ها پناه خواهد برد و این همه مبارزات مردم سمت شمال، اوزبیک ها ترکمن ها، تاجک ها و ووو را ضریب صفر خواهد کرد. جنرال امروز از دولت تشکری کرد نه از مردم اوزبیک.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است