ایشچی: با عدالت دعوایم را علیه دوستم پس می گیرم
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۴۸    ۱۳۹۷/۴/۳۱ کد خبر: 152963 منبع: پرینت

احمد ایشچی گفته است که اگر جرگه قومی عدالت را تامین کند دعوایم را علیه دوستم پس می‌ گیرم!

احمد ایشچی در یک گفتگوی اختصاصی به اسماعیل شهامت خبرنگار بی‌بی‌سی گفت اگر عدالت تامین شود حاضر است دعوایش را با دوستم در جرگه قومی حل و فصل کند اما اگر چنین نشود دعوای حقوقی‌اش را در دادگاه ادامه خواهد داد.

ایشچی تاکید دارد که با برگشت دوستم پرونده‌اش را بگونه ی جدی تعقیب خواهد کرد. امروز قرار است دوستم پس از حدود 14 ماه از ترکیه به افغانستان برگردد. هارون چخانسوری سخنگوی ریاست جمهوری روز گذشته گفت پرونده اتهامات علیه دوستم همچنان باز است و بررسی خواهد شد.

اسماعیل جهانگیر


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ایشچی
دوستم
دادگاه
نظرات بینندگان:

>>>   بابا جان، باز یه جای از بدنت کتک کار دارد، باز دلارهایت کم شده و یا این بار عوض دوستم معاون دوم میشی، ول کن بابا همه فهمیدن چه کار کردی مرد 25 ساله، آزموده را آزمودن خطا است.

>>>   وقتی نتیجه اش منفی است دیگر موضوع حل است

>>>   ایشچی بترس که هم کون رفت و هم کلاه.

>>>   قابل توجه ایشچی خان
نامی از خویش در جهان بگذار
زندگانی برای مُردن نیست

>>>   ایشچی باز کدام جایت می خارد.
هههههههههه

>>>   ایشچی بترس که هم کون رفت و هم کلاه هم آبرو رفت وهم عزت وهم نام خانوادگی وقومی وهم فامیلی ای .... بخاطر دوروپیه هم جهان رفت وهم آخرت ....

>>>   بهتراست که ایشچی اقامه دعوای حقوقی وجزایی خویش راازطریق مجرای قانونی پیش ببرد تااعاده حیثیت شود وازجانب دیگربه جنایت کاران درس عبرت شود.

>>>   ایسچی اگر میخواهد بیشتر ازین خود را منحیث یک فا ... میان مردم و یا حد اقل در فامیل خود رسوا نکند خاموش باشد بهتر است همان کسا نیکه ایسچی را همین مشوره را داده بود که بالای دوستم و افرادش چنین ادعا کن میدانند که به مقصد نمی رسند و آنها نیز حالا رسوا شده اند زیر هر عمل که بنیاد آن دروغ و دسیسه باد بی نتیجه است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است