دکان خرید و فروش رهبران قومی درحال رونق است
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۴۶    ۱۳۹۷/۴/۳۱ کد خبر: 152960 منبع: پرینت

با برگشت جنرال دوستم دکان خرید و فروش رهبران قومی رونق بیشتر می یابد!

خبرها در شبکه های اجتماعی حاکی از آن است که احمدزی شب گذشته به منزل احمد ضیا مسعود سرزده است تا ببیند که این کارمند سابقش چه متاعی برای فروش و معامله دارد و آیا می تواند از متاع او در بدل دالرهای هنگفت حداقل برای کمرنگ ساختن بازگشت دوستم استفاده نماید.

از چهره باز احمد ضیا مسعود در هنگام ورود ریس جمهور به منزلش معلوم می شود که اگر ایشان چیزی را برای فروش ندارد اقلا زمان آن فرا رسیده است که خود را در معرض فروش بگذارد متاسفانه دکان های راهنمایی معاملات اقوام در افغانستان دیر زمانی است که بسیار پر سود عمل می کنند در این معاملات همه ی اقوام افغانستان اعم از پشتون، تاجیک، هزاره، ازبک و ترکمن بارها مورد معامله قرار گرفته اند و این روند شرم آور به شدت جریان دارد.

هنوز از معامله دوستم با ارگ نشینان در بدل ایستادگی خلق ازبک و ترکمن و تمام مردم شمال و حتی اکثر مردم افغانستان تصویر روشن ارایه نگردیده است که بوی معاملات و زدوبند دیگر به مشاهده می رسد.

حسن علی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
دوستم
رهبران قومی
غنی
مسعود
نظرات بینندگان:

>>>   خودفروخته خومحقق وخلیلی است

>>>   اشرف غنی احمدزی درست است که وارد منزل اقای احمدضیا مسعود گردیده بود و به رسم عنعنات ملی و اسلامی مردم ما هرکسیکه وارد منزل ما گردد از ان پیرایی درست میکینم که اقای احمدضیا مسعود هم همین رسم اسلامی و ملی را در برابر غنی احمدزی انجام داد اما بمعنای ان نیست که باز هم در تیم غنی شامل گردد و بنفع ان رای مردم اش را بگیرد و وقتیکه به چوکی ریاست جمهوری غنی رسید همه خدمت و احسان را فراموش کند و باساس قومگرایی که در خون و رگ و پی غنی اجین است معتلف خود را نسبت عدم قوم و زبانش سکبدوش کند و از خود براند هرگز اقای ضیا مثعود با خرد و عقلی که دارد دوباره فریب غنی را نمی خورد و پذیرای ان در داخل منزلش بمفهوم فراموش کردن گذشته و خوردن فریب دوباره اقای ضیامسعود نبوده و نیست همچان اقای جنرال دوستم هم بار دیگر فریب فریب گذشته اش تکرار نخواهد شد و نه تنها که از ایتلاف بزرگ نجات خارجنمیگردد بلکه انرا بیشتر تقویه میکنند و با امدن اش رسما ایتلاف بزرگ موجودیت اش در شهر کابل اعلان میگردد .

>>>   تاجیک ها بزرگترین قدرت اجتماعی سیاسی، فرهنگی، زبانی و کادری کابل، پایتخت افغانستان را تشکیل می دهید، که طرفداران دوستم محروم از آن هستند. اما بزرگترین ناتوانی شما عدم درک از قدرت و ظرفیت اجتماعی تان است.
شاید بزرگترین امتیاز دوستمی ها حمایت پان ترکیزم و همبستگی اجتماعی باشد که شما تاجیکان محروم از حمایت ایران و تاجکستان و کشور های دیگر هستید.
بیائید با اعتماد به نفس، با استفاده از ظرفیت ها و توانایی های بزرگ خود برای داعیه عدالت طلبی تان وارد میدان شوید.
توصیه آخر من به شما اینست، درست است، که از رهبران فاسد، بیکاره و خائن خود ناراضی هستید، اما در حسرت رهبری نظیر دوستم هم رنج نبرید. خوشبخت هستید که رهبری بدنام، فراری و تبعیدی نظیر دوستم ندارید، که سالی چند بار تجاوز جنسی بر ریش سفیدان قوم خود می کند و سالی چند بار فرار می کند و این و آن فاشیست رابه نوبت به سر گرده مردمش سوار می کند.
دوستم چی گلی را بر سر ازبیکان زده ، که رهبران بیکاره و بیچاره شما نزده است؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است