مشکل میان رهبران است نه میان اقوام
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۵۰    ۱۳۹۷/۴/۳۱ کد خبر: 152957 منبع: پرینت

فقدان تدبیر و عقلانیت سیاسی، رویاهای رسیدن به مقام و چوکی، موقف گیری های ناسنجیده و سبکسرانه و استفاده ابزاری برخی از رهبران مافیایی و تکیه داران قومی از ملت مظلوم افغانستان کشور را با بن بست فعلی مواجه نموده و اقوام شریف و برادر افغانستان را نیز در تقابل قرار داده است. این دسته از رهبران برای حصول منافع شخصی شان گاهی با هم معامله می کنند و گاهی منازعه.

نتیجتا اتفاقات اخیر کشور ثابت ساخت که رهبران و مخالفان دیروز، دوستان و حامیان فردای همدیگر می شوند و جایگاه و منافع آنها نیز محفوظ باقی می ماند اما پدیده غیر اسلامی و غیر انسانی تبعیض و تعصب قومی را که میان اقوام شریف افغانستان کاشته اند برای سال های زیادی از ملت و مردم کشور قربانی خواهد گرفت.

بنابراین جوانان و هموطنان ما نباید بخاطر این دسته از رهبران علیه همدیگر دشمنی کنند.

محمدجواد رحیمی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
رهبران
اقوام
نظرات بینندگان:

>>>   فوق العاده تبصره عالی جناب عالیقدر جواد رحیمی. چیزیکه مردم افغانستان از سالیان متمادی با آن دسته و پنجه نرم میکنند ولی نتیجه آن صرف به سود همین رهبران است که همیشه در سیاست سازش و کنار آمدن بشکل نوسان کوشش کردند تا برای حفظ امیال خود و اطرافیان خود مردم را همیشه قربانی نمایند. ای ملت بیچاره بیدار شوید دیگر عقب این دلالان سیاسی نروید خود را خسته نسازید به پای خویش به ایستید.
وسلام

>>>   افرین جناب رحیمی صاحب بلی همینطوراست

>>>   محترم رحیمی حرف بجا گفته اند . این بی و... ها بالای مردم و اقوام با هم برادر افغانستان تجارت سیاسی می کنند شرم و ننگ دنیا بر این ها باد. غنی دلش به پشتون نمی سوزد و نه دستم دلش به ازبک اینها به دنبال منافع شخصی خود اند اما این واقعیت است که پشتون و ازبک و سایر اقوام افغانستان با هم برادر و تاریخ و زندگی مشترک دارند.....

>>>   رحیمی صاحب!
من اولین مرتبه حق را در مقاله شما در شبکه یافتم! واقعا مشکل در روده قاقها و روده چاقها است!

>>>   دشمن پشتون پشتون،دشمن تاجیک تاجیک،دشمن ازبیک ازبیک و دشمن هزاره هزاره است!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است