عنقريب گفتنی های ناگفته را منتظر باشيد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۳    ۱۳۹۷/۴/۳۱ کد خبر: 152954 منبع: پرینت

اکنون که جنرال دوستم برمی گردد و جنبش آنچه را که می خواست با قيام و رستاخيز بدست آورد و ازديدگاه ما اگر هر مظلومی حقش را اينچنين از ظالمی بگيرد ديگر شاهد ستم طبقاتی، برتری خواهی و سلطه گری نخواهيم بود.

در نظر داريم همه مورد حمايت های معنوی که طی اين مدت از جنرال دوستم، جنبش و ترکتباران انجام داده ايم بگويم و به ديدها قرار بدهيم و کشان کشان برويم سراغ دردديده و ستمديده ديگری که مورد غضب قصرنشينان و حاکمان ديکتاتور قرار می گيرند.

به آنانیکه طی اين مدت درباره جنرال دوستم و جنبش به ما تهمت زدند و اتهام بستند و دروغ گفتند بگويم که قلم ما فروشی و انديشه و تفکر خود را حراج نمی کنيم. منتظر باشيد حقايقی را بازگو می نمايیم.

نسیم عظیمی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
دوستم
نظرات بینندگان:

>>>   Farid
دو گروه کشور ها و دو نگاه به کشور ما !
گروه نخست : امریکا ، عربستان سعودی و امارات عربی برنامه های شان را در مورد ایران و افغانستان همآهنگ می کنند . آنها برای تحقق یک استراتیژی واحد در مورد ایران کار می کنند که افغانستان یک بخشی این استراتیژی است . این گروه اکنون مدیریت دستگاه حاکم را در دست دارد و تا حضور نظامی امریکا ، جریانات مهم و تعاملات پر سر و صدا را در کنترول خواهد داشت .
گروه دوم : کشور های روسیه، ایران، چین و پاکستان اند که برنامۀ خویش را مقابله با گسترش داعش در افغانستان و تهدید ها و خطر های ناشی از آن برای منطقه ، می نمایانند .
مسولین امنیتی هردو گروه گفتگو ها و رایزنی های نخستین را انجام داده اند . هردو گروه مصروف تحکیم مواضع ، افزایش امکانات و جلب همکاران جدید اند . در هفته ها و ماه های پیش رو شاهد معامله ها و خرید و فروش های جدید خواهیم بود . از بخت بد ؛ نیرو های سیاسی کشور در خط های منافع گروه های یاد شده تقسیم شده اند . با زهم چون گذشته خطِ وسط ، خطِ منافع وطن ، کشور و مردم دیده نمی شود

>>>   از شتر پرسیدند که سربالایی خوب است و یا سرپایینی؟
گفت: برپدر هرسه شان لعنت.
حالا در طول تاریخ افغانستان میدان جنگ بیگانه ها بوده است و هرکشور برای منافع خود از گروه خاصی در افغانستان حمایت کرده است و یا بصورت آشکار و یا هم بصورت پنهان در جنگ افغانستان دخیل بوده اند.
افغانستان یک کشور فقیر و بی سواد است که معلوم نیست فقر آن از بی سوادی آن است و یا بی سوادی آن از فقر آن است، بهرصورت روی همین دوعلت همیش مورد سؤ استفاده دیگران قرار گرفته است و مردم آن به دو و یا چندین گروپ تقسیم شدند و بخاطر منفعت خارجی ها، مردم خود را به قتل رساندند و آواره کردند و کشور خود را ویران کردند.
این مردم یا باید بدون موجودیت خارجی ها گرسنه بماند و یا با موجودیت خارجی ها کشته شوند. راه سومی وجود ندارد، چون هم فقیر اند و هم بی سواد.

>>>   خدا خیر کند! مثلیکه سامانی زنده شده!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است