فساد و دروغ جزیی از اخلاق ارگ نشینان شده است
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۴    ۱۳۹۷/۴/۳۱ کد خبر: 152937 منبع: پرینت

ارگ می گوید که دوستم تداوی شده است و امروز به کابل بازمی گردد!

ارگ نشینان دیگر از دروغ گفتن نمی شرمند، فساد و دروغ گفتن جزیی از اخلاق ارگ نشینان شده است.

هارون چخانسوری یکی از دروغگویان ارگ می گوید: "روند درمان دوستم در ترکیه به پایان رسیده و او امروز به کابل خواهد آمد". دروغ گفتن ارگ به اندازه ای مزخرف و ملال آور است که نیازی به تبصره کردن ندارد اما ارگ نشینان دوستم را چنان آمپول زده بودند که نامبرده در ترکیه در حالت کما به سر می برد و با ویروس احمد ایشچی مرض دوستم را به مرض صعب العلاج تبدیل کرده بودند.

قضیه تا جایی دردناک بود که ارگ نشینان پسر دوستم را افغان ساخته بودند و در روز اول افغان سازی کشور اول پسر دوستم را افغان ساختند، ارگ نشینان با توطیه علیه قیصاری، دستگیری ایشان، کشتن و لت و کوب محافظین او می خواستند آخرین میخ را بر تابوت دوستم بکوبند و دوستم را برای ابد در ترکیه دفن نمایند بنابراین باید گفت که دوای درمان و مرض صعب العلاج دوستم نه داکتران ترکیه بلکه فداکاری های خلق های ازبک، ترکمن و در نهایت همدردی تمام مردم سمت شمال و حتی تمام مردم افغانستان در مورد برخورد جنایتکارانه حلقه خبیثه شوونیزم و فاشیزم با قیصاری و محافظان او بود که دوباره دوستم را از حالت کما و مرگ سیاسی نجات داد و ارگ نشینان را وادار به پذیرش دوباره دوستم نمودند.

اکنون بگذارید جاسوسان شورای امنیت بازگشت دوستم را به این شخص و یا آن شخص نسبت بدهند ولی پایمردی و ایستادگی مردم سمت شمال، جیغ زدن های احمدزی، جهاد اکبر خواندن وکلای پارلمان و بالاخره نقشه سردمداران شوونیزم و فاشیزم را مانند یون و اصولی در مورد توانایی های مردم سمت شمال نقش برآب کرد.

اکنون که غیرت و همت مردم سمت شمال دوستم را از مرده سیاسی به زنده سیاسی تبدیل نموده است دیده شود که آیا از گذشته ها پند و عبرت می گیرد و در صدد تغییر سیستم مبتنی بر تبعیض به نفع مردم خود کار می کند و یا باز هم همه چیز را قربانی منافع شخصی و خانوادگی خود می کند.

حسن علی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ارگ
دوستم
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است