کنفرانس چهارجانبه صلح افغانستان دایر می شود
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۴۹    ۱۳۹۷/۴/۳۰ کد خبر: 152924 منبع: پرینت

کنفرانس خبری مسوولان شورای صلح در کابل برگزار شد.

در این کنفرانس از تلاش های این شورا برای بازگرداندن مخالفان مسلح به صلح و آشتی صحبت شد و اشاره گردید که در همین راستا در هفته جاری نشست چهارجانبه میان میان مقام‌های امارات متحده عربی، عربستان سعودی، امریکا و افغانستان برگزار می شود.

اکرم خپلواک، رییس دبیرخانه‌ی شورای صلح در این نشست خبری گفت که حکومت افغانستان تلاش دارد زمینه را برای آغاز مذاکرات طالبان با حکومت فراهم کند.

مولوی قیام الدین کشاف رییس شورای علمای افغانستان در این نشست گفت که ادامه‌ جنگ در افغانستان مشروعیت دینی و اسلامی ندارد و باید طالبان به قطعنامه‌ی علمای جهان اسلام لبیک گفته و دست از جنگ و خشونت بردارند.

کد (10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کنفرانس صلح
کنفرانس خبری
نظرات بینندگان:

>>>   اتمر يكى از بانک هاى كابل را كه قبلا با حامد كرزى در آن شريک بود به مركز داد و ستد و معاملات اقتصادى خود در اختيار دارد. از طريق اكليل حكيمى 14 گمركات كشور را در تسلط خود آورده و از عوايد آن كه به هيچكس حسابده نيست استفاده مى كند. از طريق شاكر كارگر انحصار و ترافيک مشروبات الكلى و مواد مخدر را با ازبكستان به پيش مى برد.

وى اضافه نمود كه در همكارى با نادرى ریيس اصلاحات ادارى كه خسربره سلام رحيمى است نه تنها 400 عراده موتر زره را اختلاس نمودند بلكه 62 تن از اعضاى خانواده رحيمى را در پست هاى مهم دولتى نيز توظيف نموده است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است