غلام های غنی دست به ننگ تاریخی دیگر زدند
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۲    ۱۳۹۷/۴/۲۸ کد خبر: 152871 منبع: پرینت

غلام های غنی احمدزی، متین بیگ، یفتلی و فایق بعد از اینکه نتوانستند مردم عدالتخواه دلیر و نترس فاریاب را با پول اوپراتیفی شوربای امنیت تطمیع کنند با بی عزتی و بی همتی برای خوشنودی بابای فاشیست و متعصب شان دست به ننگ تاریخی دیگر زدند.

حالا با استفاده از تانک های اردو و نیروهای کماندوی ترور و توطیه افراد معلوم الحال می خواهند عدالت خواهان فاریابی را با گلوله سرکوب کنند که این کارشان نه تنها که کوچکترین اثری به عزم و اراده تظاهرات کنندگان ندارد بلکه خون های فراوان ریخته خواهد شد که مسوول درجه اول این غلام بچه بی ننگ و عار بوده و در قدم دوم ارگ تلواری.

نظریه پردازان ترور و توطیه ارگ جهنمی کاری نکنید که باعث قتل های بیشمار و سبب ویرانی کشور گردد شما بی ریشه ها حتمی یا زنده و یا مرده به وطن های اصلی تان فرار می کنید وای به حال قوم های ساکن این کشور که سال های سال مصروف کشتار و تباهی یکدیگر خواهند بود.

مسيح خراساني


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غلامان غنی
فاریاب
تظاهرات کنندگان
نظرات بینندگان:

>>>   تا زمانيكه مردم به عقل نيايند روز شان بدتر از اين ميشود، و در طول تاريخ مردم ما در مقابل پول و چوكي از عزت خود تير شده اند.

>>>   Saboor Raheel
ایتلافچیون بیشرمتر و وقیحتر از تیم فاشیست غنی اند. اینها تنها در دوران انتخابات گرد می آیند که طمع رسیدن به کرسی و چوکی مطرح باشد. اما بعد از انتخابات اگر هزار بار کشور را سیل ببرد اینها برای کدام کار جمعی و عملی از جای خود بلند نمی شوند نمی جنبند. برنامه یی جز تلاش برای بدست آوردن چوکی ندارند. آنهم چوکی یی که تنها نام و معاشش و امتیازات مادی اش از اینها خواهد بود اما اختیار و آبروی چوکی در دست غنی و یا افراد غنی می ماند.
غنی و فاشیزم در کل، روی ضعف، طمع، زراندوزی، معامله گری، نادانی، ریاکاری و در یک کلام روی خانه های خالی بیشمار اینها سرمایه گذاری کرده و می برد.
دل بستن به این ایتلافچیون سابقه دار و بی حیا و پرمدعا تداوم خودکشی و ادامه بیعقلی است.

>>>   ما اوزبيك ها از سه خاين هركدام شاكر كارگر بيكاره نقيب فايق فيض الله ذكى انتقام مى گيريم

>>>   هو يت ملى در يك كشور و قتى افتخار مى با شذ كه همه شمو ل و قا بل پذ ير ش و قا بل احتر ام همه با شذ و هر گز هو يت يك قو م نمىً با شذ ، اين شر م بز ر گ است
كه تَو با بى چشمى گپ از تحميل مى ز نى . اين مر گ است بر اى شما و قتى د يكر ان بالاى تَو، أعمال شما ها و هو يت شما مى شر مند اگر شما منطق و مغز مى دا شتبد و و جد ان مى دا شتيد از ما پيش كو چه بد ل مى كرديد
و قتى يك هزاره بالاى هو بت و أعمالا مى شر مد با يد خود را حلقه اويز كنىً از شر م . !

>>>   مسیح خراسانی! جواب ایشچی را تو میدهی!
درست است!
ان بی ......از ین بی ناموس دفاع می کند سزاوار جهنم در دنیا واخرت است!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است