رژیم کابل درصدد استقرار تروریستان در شمال
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۸    ۱۳۹۷/۴/۲۸ کد خبر: 152864 منبع: پرینت

در گذشته در حدود سی هزار نیروی تروریست طالب، القاعده، چچینی، چینایی و اعراب در وزیرستان شمالی در خاک پاکستان بودند و وزیرستان شمالی مرکز امن و آموزشگاه نظامی برای تروریستان بود.

ارتش پاکستان از این نیروها احساس خطر کرده، کم کم آنها را متواری ساخت و یا در یک تبانی و بازی کلان منطقه ای آنها را به خاک افغانستان در کنر، خوست و ارزگان و هلمند فرستاد اما در درون رژیم کابل حلقات خاصی وجود دارند که می خواهند این تروریستان را در شمال افغانستان جایگزین و مستقر کنند و این رویکرد با ترور ناکام دوستم و بازداشت قیصاری در حال اجرا شدن است.

بنابراین همسایه های شمالی افغانستان نگران این وضعیت اند و دولت تاجکستان مانور نظامی مشترک با روس ها در نواحی مرزهای تاجیکستان و افغانستان انجام می دهند. بی بی سی در این زمینه گزارش می دهد: «وزارت دفاع تاجیکستان گفته در این مانورها بیش از ده هزار سرباز ذخیره ارتش تاجیکستان شرکت خواهند داشت در حدود چهارصد سرباز روسی به همراه 80 واسطه نظامی آن‌ کشور نیز در رزمایش یاده شده شامل اند.»

حسن رضایی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
تروریستان
شمال کشور
رژیم فاسد
همسایگان افغانستان
نظرات بینندگان:

>>>   همایون صادقی
اینها فرهنگ تمدنی را میخواهند در جامعه مدنی تحقق دهند اما فاشیست ها و شوونیست های ارگ فرهنگ انتحار ، انفجار ، کشتار ، ویرانگری ، لونگی های بیست متره تنبان های چهل متره ، خشونت ، زن ستیزی ، دانش ستیزی و دهها نا هنجار های دیگر را که جامعه ما را بویژه قوم خودی ایشان را از رشد فرهنگ تمدنی ، فراگیری دانش و شکوفانی آستان هایکه زندگی میکنند باز داشته اند .
باید تابوت پوسیده این سیستم دونیم قرنه فاشیستی قبیله را دفن کرد

>>>   عطا صفوی
انگلیس یک فرزندش را به کمال پیری رسانید وحالا....!
------------------------------------------------------
از آنجاییکه کشوری بنام "افغانیه" (افغانستان) و "اسراییل" براساس جعل تاریخ وبه فرمان انگریز نامگزاری و تشکیل یافته است ؛ و ازبدوتشکیل چنین فرمان وجنایت تاریخی منطقه وحتی جهان هرگز روی خوشی وخوشبختی را تا اکنون ندیده است. اگر تادیروز " اسراییل " توانست توسط برنامه های انگلیسی سرزمین های فلسطین را غضب نماید وهمه را درحیطه وتسلطه قرار بدهد ولی امروز تازه پارلمان اسراییل یک جنایت ضد بشری دیگری را مرتکب شد که برای نخستین بار اسرائیل را به عنوان وطن مردم "یهودی" ثبت نمود واین کشور به عنوان یک کشور" یهودی " معرفی شد ، گزشته از اینکه 35 تا 40 درصد باشندگان این کشوربه اصطلاح یهودی ، اعراب ...اند و یهود نیستند .
دقیقآ تحمیل هویت های جعلی بر دیگران ازهمان سناریوی انگلیسی است که یکی پی دیگرتطبیق میگردد ، حالا نوبت فرزند جعلی دیگرش (افغانستان) رسیده است که باید به ثمر برسند تا تاریخ وهویت اصلی این سرزمین را نابود کنند وبازهم یک هویت جعلی دیگری زیرنام " افغان " تحمیل نمایند ، یعنی جعل اندرجعل ( اسم کشورجعلی باهویت جعلی) واین سناریوی وحشتناک ( یهودی - افغانی) هرگز شمه ای ازیک دیگرتفاوت ندارند زیرا هردو برادران " دوگانه " صیهونیزم وفاشیزم افغانی است که ازیک تبارپدری اند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است