بعد از جهاد النکاح نوبت جهاد علیه خبرنگاران
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۱    ۱۳۹۷/۴/۲۸ کد خبر: 152860 منبع: پرینت

پیروان مکتب وهابیت که از دین اسلام کارخانه تولید جهاد درست نموده اند هر اعمال را که نپسندند علیه آن اعلام جهاد می کنند و در پشت جهاد برای پیروان خود بهشت را وعده می دهند گرچه مکتب وهابیت در جای پیدایش آن در عربستان سعودی در حال چهره تغییر دادن است.

تا جاییکه بنابر گزارش تلویزیون الجزیره در تمام مکاتب درس های تعلیمات اسلامی را حذف و بجای آن تعلیمات انکشاف فکری را جایگزین کرده اند اما هنوز هم این مکتب افراطی و تکفیری پیروان زیاد خود را در افغانستان دارد که از آن جمله مولوی فضل الرحمن انصاری در یکی از مساجد شهر هرات جهاد علیه خبرنگاران را اعلام نموده و اضافه کرده است هرکه خبرنگاران را بکشد جایز و یا اگر در این راه کشته شود شهید حساب می گردد چون قشر خبرنگاران قشر فاسد جامعه هستند.

اکنون سوال اینجا است که آیا این فتوای مولوی انصاری قانونی است و یا فراقانونی و این‌ شخص از جمله افراد مسوول به شمار می رود و یا غیرمسوول دیده شود که حکومت وحدت ملی در قبال فتوای قتل خبرنگاران کشور چگونه موضعگیری می کند.

حسن علی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
خبرنگاران
مولوی انصاری
وهابیت
نظرات بینندگان:

>>>   این مولوی فتوی داده و این فتوی از دو حالت خارج نیست.
یا درست است یا نا درست
حال مرجع تشخیص درست یا نا درست بودن این فتوی باید معلوم شود که کدام مرجع است

>>>   از جهاد نکاح دختران وزنان عراق سیر شدند وبه جهادنکاح خبر نگاران افغانستان شروع کردند خدا خیر کند خبر نگاران مقبولک را اول همرایش جهاد می کنند بعد نوبت دیگرانش است.
ملا قدیر

>>>   ملا قدیر بچم خود را به خواب نزن
جهاد النکاح برای.....توی وهابی واجب است.
انها را اماده جهاد کن.برای خدمت مجاهدین جهاد گر در راه آمریکا وخدمت برای آمریکا واعراب.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است