در سحن دوست مردم و در عمل دوست دشمن
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۴    ۱۳۹۷/۴/۲۷ کد خبر: 152813 منبع: پرینت

اگر اين مضمون برايتان سخت است لطفا نخوانيد اگر بعد خواندن اين متن كوتاه قانع نشديد با سوال های نادرست مرا درگير ماجرای عدم دركتان از وضعيت موجود نكنيد!

خيانتكاران در جامعه ما كم نيستند اما اين دو شخص بيشتر از همه خون مردم ما را اين روزها می نوشند و هويت مردم ما را می فروشند حتی وجود اين دو از كرزی و غنی برای مردم ما خطرناكتر است!

دو دسته شدن مردم توسط اينها نگران كننده است. عبدالله و عطا با استفاده از نام مسعود و مجاهدان وارد كارزار رهبری جامعه تاجيک شدند در انتخابات عبدالله خيانت آشكار شد و عطا وارد ميدان كارزار رهبری شد سخنان آن را همه به ياد داريد بدتر از عبدالله بسيار دروغ گفت و چه دروغ هایی "من مجاهد هستم، من ايستاده می شوم، پاهای كج دولت را راست می كنم، افغان نيستم، شناسنامه نمي گيرم و..." اما يک شب با استانكزی معامله كرد و مردم را فروخت و این تکرار کار عبدالله بود.

او هم گفته بود حكومت يک روزه تقلبی را قبول ندارد اما حالا چهار سال می شود كنار غنی است غنی اين دو نفر را نگه داشته است تا درگير باشند و از اصل موضوع مردم را دور كند يعنی حاكميت مردم به سرنوشتشان را مختل كند!

در نبود عطا و سكوت عبدالله چند روزی يادتان است چه گذشت؟ چه شيرين پرچم خراسان بلند شد، سرود ملی مجاهدين سروده شد، احزاب جنبش، جمعيت وحدت و... از اين حركت با اشتياق حمايت كردند، تخار، شمالی بزرگ، پنجشير، بدخشان و... همه مردم با شور و اشتياق جشن گرفتند اما ورود عطا و سخنانش عليه عبدالله مردم ما را سردرگم كرد که چه كار كنند؟ از عبدالله حمايت كنند یا از عطا؟ مردم سرگردان ماندند دشمن كيست؟ غنی و كرزی يا عطا و عبدالله؟

عزيزان! غنی و كرزی دشمن مشخص مردم ما هستند اما عبدالله و عطا دانسته يا ندانسته دوست آنها هستند و هر دو به نحويی به دشمن ما خدمت و به مردم ما خيانت می كنند پس راهمان را از اينها جدا كنيم و راه سومی را برويم راهی درست و با اطمينان كه بتوانيم به آرمان ها و ارزش هايمان برسيم، پدرام را بعنوان سمبل اتحاد و رهبری انتخاب كنيم همان راهی كه چند روز پر غرور پرچم مقاومت برافراشته شد...

بگذاريم عطا و عبدالله يكی دندان بشكند و تاج نگذارد ديگری مراقب تاج خود باشد يكی به غنی خدمت كند و ديگری به كرزی! عطا و عبدالله سخنشان شيرين و عملشان تلخ است در سخن دوست مردم ما هستند و در عمل دشمن مردم ما هستند!

گل امیری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
خیانتکاران
عبدالله
نور
غنی
کرزی
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است