اینبار فورمول‌بندی مشاور فکری ارگ جواب نمیدهد
 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۱۱    ۱۳۹۷/۴/۲۶ کد خبر: 152796 منبع: پرینت

دو هفته از تظاهرات گسترده و سراسری مردم سمت شمال می گذرد اما ارگ نشینان به خواسته های مشروع تظاهر کنندگان تمکین نمی کنند!

ارگ نشینان در رابطه با تظاهر کنندگان سمت شمال از فورمول‌بندی مشاور فکری ارگ نشینان و رهبر جریان شوونیزم و فاشیزم اسماعیل یون کار می گیرند.
این فورمول‌بندی عبارت از پیروی از بی تفاوتی در قبال خواسته های تظاهر کنندگان است تا اینکه یا خسته شده از میدان دوری کنند و یا اینکه در اثر تفرقه و تطمیع تظاهر کننده را تیت و پراکنده نمایند.
تطبیق چنین فورمول‌بندی بالای آقای عطا محمد نور بسیار موفقانه عملی گردید و اکنون ارگ نشینان امیدوارند که همان سیاست را بار دیگر به کرسی بنشانند.

مشکل اصلی شوونیزم و فاشیزم در این است که همیشه خود را بر حق و برتر حساب می کنند به جای اینکه از گذشته پند و عبرت بگیرند و آینده نگر باشند به گذشته ها می چسپند و می خواهند حکومت مانند حکومت های امیر عبدالرحمن خان ، سردار داود خان و شاه امان الله خان را دو باره احیا کنند ، اما بیداری مردم سمت شمال ، بهتر شدن نظم و ترتیب تظاهرات با گذشت هر روز ، مهر و لاک کردن دفاتر کمیسیون های انتخاباتی ، بستن بندر ها و دوایر دولتی و بالاخره مصمم بودن مردم به ادامه تظاهرات اینبار جریان شوونیزم و فاشیزم را دیر و یا زود وادار به تمکین می کند.

در تاریخ ثابت گردیده است که شوونیزم و فاشیزم فقط در مقابل زور تسلیم می شوند ، لذا اگر مردم افغانستان کمر همت ببندند و یک صدا در کنار برادران سمت شمال خود ایستاده شوند امید آن می‌ رود که سیستم سیاسی افغانستان را برای ابد از چنگال شوونیزم و فاشیزم خارج نمایند و قدرت را به نمایندگان تمام مردم افغانستان بسپارند ، در صورت که نظام سیاسی افغانستان به نفع مردم تغییر نکند سر برآوردن جریان شوونیزم و فاشیزم هر آن متصور است.

حسن علی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مشاور ارگ
حسن علی
نظرات بینندگان:

>>>   چرا سخنان کوتاه رئیس جمهور ترامپ مبنی بر اینکه حکومت " وحدت ملی در صلح با طالبان ناکام است. به دیپلوماتهای امریکا دستور میدهم با طالبان مستقیما در باره مذاکرات با ایالات متحده وارد مذاکره مستقیم شوند"، لرزه بر جان "ارگ"، "سپیدار"، "شورای عالی صلح" و "مشرانو جرگه" انداخته است؟؟؟؟ و آتش بر جان سخنگویان این مراجع انداخته است؟؟ پیش بینی مردم اینست که انشاء الله غنی و عبدالله و سایر گو و گندها بزودی پشت کار شان میروند!!!!

>>>   عمر راوی
برای مردم شریف پروان و برای همه تاجیکان خراسان تسلیت میگویم.
چند سال است مینویسم که ارتش ملی اوغانستان کشتارگاه جوانان تاجیک است. قصدی، از روی پلان و نقشه ، دسته دسته در دام ها و کمین های ساختگی دولتی - طالبی به کام مرگ میروند جوانان ما. این غمنامه هنوز پایان ندارد. هیچ چاره گر و فریاد رسی هم نیست که نیست .

>>>   Abdul Hai Khurasani
آقای حکمتیار، ما بی هویت هستیم که به تاریخ اسلام با تمدن خراسان هویت بخشیدیم یا تو بی هویت هستی که تمام تاریخ و هویت جعلی ات را مدیون امپراطوری تزاری روسیه و امپراطوری بریتانیا هستی ؟
ما بی هویت هستیم که ریشه فرهنگ و تمدن وهوبت مان از سپیده دم تاریخ اسطوره و مکتوب تا این دم در سپهر پنهاور مراکز علم و دانش می درخشد یا تو که تمام طول و عرض هویت جعلی ات را روانشاد عبدالحی حبیبی خداوند پته خزانه خلق کرده است؟
از عصبانیت حضرتعالی از نهضت احیاء مقدس خراسان فهمیده می شود که حق و عدالت در این خروش بی امان ورستاخیز عظیم متجلی و متبلور است.
اینکه می بینم یک رهبر بازمانده و مستأصل فراماسونری انجمن پیشاور از نهضت خراسان اینگونه عصبانی است که فحش می دهد،ثابت کنندهٔ این حقیقت می باشد که برای نخستین بار بعد از تأسیس افغانستان ( از عصر امیر عبدالرحمن خان ) ابتکار عمل را گفتمان خراسان از گفتمان افغانسیم ربوده است و مدعیان تاریخ جعلی در مقام دفاع برآمده اند.
آقای حکمتیار
نهضت احیاء خراسان مانند فاشیسم افغانی یک نهضت قومی نیست،بلکه یک نهضت تمدنی است و برای بازگشت به خویش و هویت اصیل خویش آغاز گردیده و حتی به شما نیز هویت می بخشد و حضرتعالی را از هویت جعلی به هویت تمدنی فرامی خواند.

>>>   حسن علی اجنت فورمول آبادی افغانستان و نابودی ‌دشمنان ملت افغان بسیار به خوبی کار میکند جاسوسان و بیناموسان بسیار زود به جزایی اعمال خود رسید و یک افغانستان یک پارچه و قهرمان ارام خواهد شد انشالله

>>>   احمد بهزاد
وزارت مالیه در تصرف یک حلقه مافیایی
نیم نگاهی به مسند وزارت مالیه در این نظم نوین و مروری بر ترکیب تیمی و تباری این وزارت، بازگو کننده علل اصلی فساد و تبعیض حاکم بر این کشور است.
آنان که در پی یافتن سرچشمه فساد اداری و اختلاس های چند ده میلیون دالری در افغانستان هستند، کافی است به این نکته توجه کنند که چرا این مسند مهم مالی و اقتصادی در هفده سال اخیر در انحصار یک حلقه خاص و یک تیم سیاسی قرار داشته است؟!
برای یافتن منشأ اعمال تبعیض علیه مجموعه های خاص انسانی در این سرزمین نیز می توان به گرایش های راسیستی سکان‌داران این نهاد مهم توجه داشت. عناصری با داشتن حداکثر عصبیت های قومی و تفاخرهای تباری بر مسند این وزارت قرارگرفته اند و از اهرم کمک های خارجی برای در تنگنا قراردادن اقوام خاص و فربه ساختن عناصر و حلقات معین نهایت بهره را برده اند.
در شرایط کنونی که دیگر بسیاری از رازهای حاکمیت انحصاری از پرده برون افتاده است و مردم عریان ترین چهره فاشیزم، تمامیت خواهی و دیکتاتوری را در برابر خود مشاهده می کنند، چه کسی غیر از «محمد همایون قیومی» می توانست بر این مسند تکیه زند؟!
قیومی چهره به ظاهر تکنوکرات، در واقع عنصری در ساختار قدرت است که تخصص در تحریم اقوام و تمدید محرومیت تاریخی آنان دارد. در پس چهره به ظاهر دانا و تحصیلکرده او، عصبیت قومی شدید نسبت به بعضی از اقوام و خصوصا علیه انسان هزاره نهفته است. او کارگردان اصلی انحراف مسیر لین برق ۵۰۰ کیلوولت از بامیان به سالنگ است. عصبیت های جاهلی این چهره به ظاهر تکنوکرات در جریان کار کمیسیون مشترک حکومت و جنبش روشنایی نگذاشت بررسی های تخنیکی این کمیسیون به نتیجه رسد و با عملی شدن راه حل پیشنهادی اعضای آن کمیسیون، گامی مهم در راستای خودکفایی کشور در عرصه انرژی، توسعه و حل شدن سریع تر مشکل برق پایتخت برداشته شود.
عملکرد آقای قیومی در بخش زیربناها و انرژی - که با صلاحیت ترین شخص در این عرصه بود - نشان می دهد هدف از نشاندن او بر مسند وزارت مالیه - در میان هلهله و پایکوبی تماشاچیان همیشه در صحنه - در واقع تکمیل کردن حلقه فساد و اختلاس «اندرونی ارگ» کابل است.
«حلقه اندرونی ارگ» از این انتصاب گوشه چشمی به انتخابات آینده و تأمین مالی خود توسط اطمینانی ترین چهره متعصب اش دارد.

>>>   همایون قیومی نه تنها که در موضوع برق به ولایت بامیان خیانت را مرتکب گردیده استعلاوتن در موضوع کشیدگی اشرف غنی احمدزی با اقای عثمانی وزیر سابق انرژی پای منحوس ان دخیل بوده که سر انجام بدون هیچ جرم و گناه و دلیلی با عصبیت و خشم و غضب اشرف غنی احمدزی انرا از کار برطرف کرد دلخوشی قیومی مشاور زیر بناها و فعلن سرپرست وزارت مالیه منبع چور و چپاول و فساد گسترده شده جاییکه طبق حکم خلاف قانون نه تنها که افغانستان بلکه در تمام دنیا چنین حکمی داده نشده که ارگان مالی و اقتصادی از دخالت و نظارت مفتشین بخش های مالی و اقتصادی وارگانهای کشفی و عدلی و قضایی منع گردیده باشد چنین حکم زمینه سوء استفاده و دزدی و فساد را بدون هیچ نوع ترس و حراس و حساب دهی به اوج اش رسانده و خیانت های بزرگ را در پول بیت المال انجامیده است و اگر مسول ارگانی جلوگیری از دستبرد از پول بیت المال و افشای چهره های مفسدین و خاینین و استفاده جویان از همین پول بیت المال توسط گماشتگان شان را افشا سازد مانند ریس امنیت ملی ولایت ننگرها فورن از جانب ارگ سر زنش و از کار برطرف میگردد با این اساس گفته میتوانیم منبع و مرجع اصلی فساد ارگ است .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است