شانه ها از تابوت کشی خمید
 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۳۴    ۱۳۹۷/۴/۲۴ کد خبر: 152731 منبع: پرینت

اشک مادران در سوگ عزیزان مان دریا شد!
درپیوند به شهادت فرزندان پروان توسط برادران غنی و کرزی در وردک!
ما چه وقت در برابر این همه دسایس و توطئه های چند جانبه مزدوران استعمار ایستادگی می نماییم؟ تا دیگر شانه های مان از تابوت کشی زیاد خم نشود و اشک مادران مان در سوگ فرزندان شان دریا نشود و دیگر اطفال ما یتیم و زنان ما بیوه و بی سرپناه نشوند.
درحالیکه میدانیم کانون توطئه از سال 2001 به این طرف یعنی با حضور نیروهای امریکایی و کرزی و خلیلزاد و غنی در پی نابودی هویت و افتخارات ملی و فرهنگی و برده سازی مردم با اوغان سازی و انحصار قدرت و ثروت است و با توطئه چند جانبه عامل کشتار فرزندان مان در صفوف ارتش و نیروهای امنیتی کشور توسط برادران شان طالب و داعش اند.
شهادت فرزندان مردم ما در ورد ک و فراه و قندوز و فاریاب و بغلان و هلمند در چند روز اخیر به وضاحت نشان میدهد که غنی در همدستی با طالبان و داعش در پی نابودی و از میان برداشتن جوانان ما در صفوف نیروهای مسلح کشور است و دامی است که توسط کانون توطئه گسترده شده و هر روز از فرزندان ما قربانی می گیرد.
ما نباید در برابر چنین یک توطئه بزرگ آرام باشیم از خیزش های مردمی در شمال کشور برای بر اندازی این حکومت حمایت کنیم جوانان ما در صفوف نیروهای مسلح باید با درک این وضعیت به نیروهای خیزش های مردمی به پیوندند و جوانان ما از رفتن به مناطقی که صد درصد امکان توطئه از درون وجود دارد خود داری نمایند.
راه دیگر به جز مقاومت برای براندازی این حکومت فاشیستی وجود ندارد هر روز ادامه و طولانی شده عمر آنها برای مردم ما فاجعه آفرین است.
مقاومت یگانه راه رهایی از چنگال فاشیزم است!
محمد اسلم سلیم


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
تابوت کشی
شمال
نظرات بینندگان:

>>>   عمر راوی
مردمیکه امروز زنده اند و در خراسان حضور دارند، گواه یک رویداد بسیار مهم تاریخی میباشند. به چشم خود می بینند که حاکمیت و فرمانروایی پشتونی چگونه با خون و آتش و کشتار و جنایت و نیرنگ و خیانت ساخته میشود. نقش خودی ها را می بینند، نقش بیگانگان را می بینند. شاهد استند که چه میشود و چگونه میشود که یک قوم سلطه خویش را محکم میسازد و دیگران را به برده گی میکشد. می بینند که چگونه کسانی از اقوام دیگر خود را میفروشند و با فاشیزم همدست و همداستان میشوند و به مردم و قوم خود خیانت آشکار می کنند. می بینند که مردم ، توده ها، چگونه افسون میشوند و قدرت تشخیص دوست و دشمن را از دست میدهند. می بینند که زر و زور چه تاثیر جادویی دارد در غلام ساختن مردمان. این حادثه ها، این جریان ها، این مسایلی که پیش چشم ما روی میدهند، همه مهم اند و ثبت تاریخ می شوند.

>>>   ظهير آريايى
رفته رفته شهادت 50 يا 100 جوان تبديل به اعداد بى معنى ميشودو تنها ارزش يك سرخط اخبار را به خود ميگيرند. انسان ها هيچگاه اينقدر بى ارزش نشده بودند كه در اين كشور شده اند. ما حاضر ايم روز صد تن را براى حفظ نظامى كه نابودى ما و ميهن ما را برنامه درازمدت خود قرار داده ، قربانى دهيم اما حاضر نيستيم براى نجات از اين وضعيت يك تغير چرخش كامل را در پيش گيريم.

>>>   اما برخلاف از غنی لیث شده چون تا حالا تابوت اولاد خود در شانه نکرده.

>>>   خوب بسته گي به خودتان داره
پشتون ها هدف واضح داره ولي شما ها هيچ ضديت و يا جبهه گيري نكردين كه نشان دهد مخالف استين و مانع اين امر شوين


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است