ترامپ 300 هزار دنبال‌کننده توییتر را از دست داد
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۱۶    ۱۳۹۷/۴/۲۴ کد خبر: 152722 منبع: پرینت

به دنبال اقدام توییتر در حذف حساب‌های جعلی، رییس‌جمهور آمریکا صد‌ها هزار دنبال‌ کننده خود را در این شبکه اجتماعی از دست داد.

روزنامه ایندیپندت در گزارشی نوشت دونالد ترامپ، رییس‌جمهور آمریکا، در حال از دست دادن حجم وسیعی از طرفداران خود در توییتر است.

در این گزارش آمده است: پس از آن که توییتر شمار زیادی از حساب‌ های جعلی را حذف کرد، حساب توییتری دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا، صد‌ها هزار فالوور خود را از دست داده است.

شبکه اجتماعی توییتر در حال خلاص شدن از حساب‌ هایی است که به گفته مسوولان آن، جعلی هستند و همه حساب‌ های دارای حامیان فراوان در حال از دست دادن فالوور‌های خود هستند.

به نوشته ایندیپندت، رییس جمهور آمریکا دست‌کم 300 هزار دنبال‌ کننده خود در توییتر را از دست داده است.

جک دورسی، مدیرعامل توییتر، اعلام کرد: توییتر دیگر بر روی حسابی که به سبب تقلب و کلاهبرداری مسدود شده است، حساب نمی‌ کند. اگر توییتر شاهد رفتار‌های غیر معمول از یک حساب باشد آن را مسدود می‌ کند.

این سیاست جدید می‌ تواند برای برخی از کاربران توییتر مهم باشد؛ زیرا تعداد فالوور‌ها یک موضوع مهم برای شخصیت‌ های مهم و به اصطلاح تاثیرگذاران رسانه‌ های اجتماعی در ارتباط با تبلیغ‌کنندگان محسوب می‌ شود. برای دیگر کاربران نیز تعداد فالوور‌ها مایه مباهات محسوب می‌ شود.

این پاکسازی در حال تحت تاثیر قرار دادن شمار زیادی از حساب ها است.

تحلیل‌گران مالی از تلاش‌ های توییتر برای محدود کردن رفتار‌های مبتنی بر سوء استفاده تمجید کرده‌ اند.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ترامپ
توییتر
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است