مرتضوی بس نبود که رادمنش هم مسخ می‌ شود
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۷    ۱۳۹۷/۴/۲۴ کد خبر: 152712 منبع: پرینت

سخنگوی وزارت دفاع در کمال درماندگی و لاجوابی مفلوجانه در تقلا است که با ساده سازی صورت مساله عمق فاجعه و ویرانی به ابعاد فیلم رامبو بازی نیروهای کماندو در شوتینگ و اکشن فاریاب را دور بزند.

نه جانم!
ویرانی بزرگ این است که نیروهای امنیتی_دفاعی، سیاسی استفاده می‌ شود ویرانی بزرگ سقوط نیروهای امنیتی_دفاعی در کام بازی‌ های ناسالم سیاسی است فردی سازی راه چاره نیست دستور دهندگان و گروه کارگردان فیلم [رامبو بازی در فاریاب] را باید شناسایی و مجازات شوند.

رادمنش می‌ داند که دستور دهندگان چه کسانی هستند و گروه کارگردان، روی کدامین فرش قرمز راه می‌ روند درست به همان صراحتی که می داند اشرف غنی منتخب نیست ولی در یک دروغ شاخدار از کرسی سخنگویی وزارت دفاع لاف منتخب می‌ زند.

رادمنش در هر دو گپش دچار خطا است و اشتباه می‌ فرماید از جناب رادمنش می‌ خواهم به شعور مخاطب احترام بگذارد مردم می‌دانند که چه با چه است.

آصف آشنا


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
رادمنش
فاریاب
نظرات بینندگان:

>>>   همه میدانیم که مسول دستگیری نظام الدین قیصاری یکی از کار کشته ترین وتعلیم یافته های استخبارات در MI6 ,MI7, CIA جناب داکتر ضیا والی سابق تخار بوده ودستور این عملیات نیز از سوی خارجی ها داده شده نه از سوی کدام شخصیت های گمنام مانند عین وغین وزارت دفاع وداخله درست سه ساعت بعد از اتمام به قول خودشان عملیات موفقانه از موضوع اطلاع می یابند ازینرو افتخار این روند به خارجی ها واشغالگران تمام میشود تا داخلی های مزدور ودنباله رو از راد منش ومرتضوی هزار ها مسخ شده داریم که داکتر ضیا معاون سابق امنیت نیز ازان جمله محسوب میگردند
ایا راستی این دستگیر بصورت پروفیشنل وتاکتیکی وبدون تلفات بود ؟هرگز نه ! بهتر بود وزارت دفاعقیصاری را توسط باطور دوستم ویا یکی از نزدیکان جنبیش جهت مشوره به کابل خواسته میشد ودرهمانجا به اسانی اورا تحت نظر میگرفتند تا کسی کشته نمیشد واین رسوای بار نمی امد چون حزب جنبش از توطیه ای دستگیری قیصاری خالی الذهن بودبه امدن مشاور خاص جنرال صاحب دوستم به کابل رضایت نشان میدادند حال که طشت رسوای ارگ وسپیدار نشین ها به زمین افتیده وصدای ان دنیار مملو ساخته نه تنها راد منش ومرتضوی حتی همه ای اعضای حکومت جان کیری در کابل را مسخ نمودهوریس این حکومت هیات بررسی موضوع را تعیینمیکند!!! تا با سایر راپور های چهار ساله یکجا نتیجه را در اختیار ملت بگذارند!!!

وریس سپیدار از وارخطای با امدن قیصاری موافقت مینماید وباز تکرار میکند که این موافقت نظر شخصی اوست بیخبر ازین که او را کیری در مقام دوم گرچه بی صلاحیت وسمبولیک تعین کرده است

واین دستگاه منتصب ووارداتی از خا
به اندازه ای بیچاره گردیده که به فتح الله قیصاریوفایق متوصل گردیده که با امدن جنرال دوستم در منطقه یک دقیقه هم دوام نمیتواند بیاورد وبدون مقاومت صحنه را ترک خواهند کرد خوب مرتضوی ورادمنش و... خاهند گفت ماخوب که مسخ شده ایم برو بزرگ های مارا ببین که دوب شده اندونسخ گردیده اند ودیوانه شده اند وعقل خودرا از دست داده اند وگرنه دریک کنفرانس ناخوانده میشود دونفر انهم در دو طیاره ای جداگانه از یک کشور!!! اشتراک نمایند
شیخ علی بلخابی سرپلی

>>>   كمونيستان همه شان از زور و زر سخن ميگويند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است