اهرم ها در برابر افسارگسیختگی حکومت برای ترکتباران
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۰۶    ۱۳۹۷/۴/۲۳ کد خبر: 152684 منبع: پرینت

مشارکت کمرنگ در چهار انتخابات مهم؛ مرکزثقل توطیه گران در برابر ازبک ها و ترک تباران است!

زنهار!
هدف اساسی توطیه گران در برابر دوستم و شهروندان ترکتبار و ازبک افغانستان، کاهش میزان مشارکت ایشان در چهار انتخابات پیشرو است. ارگ و تیم حلقات وابسته بدان به وضوح می داند که دوستم در همسوسازی و ایتلاف های آینده با آنها نیست بنابراین در تلاش است تا میزان مشارکت هواداران حزب جنبش، ترکتباران و ازبک ها را در چهار انتخابات سرنوشت ساز و مهم کاهش دهد و در عوض آن میزان مشارکت حزب اسلامی را بلند ببرد.

یکی از هدف های برجسته دسیسه گران در برابر ترکتباران کاهش میزان ایشان در چهار انتخابات پیشرو است پس آتش زدن شناسنامه ها و بستن درب های کمیسیون انتخابات در ولایت ها هدف توطیه گران را تحقق می بخشد و بهای سختی ترکتباران در ساختار سیاسی آینده خواهند پرداخت.

فراموش نباید کرد که بایست میزان مشارکت در انتخابات پیشرو بگونه ی گسترده باشد و در عین زمان اهرم های اساسی دیگر فشار بر حکومت وجود دارد اما هرگونه تحریم و محدودسازی مشارکت در انتخابات به سود مردم نیست و بهای سنگینی را متحمل خواهند شد.

مبصر معروف


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اقوام
حکومت
انتخابات
نظرات بینندگان:

>>>   Anwar Rawi heeft een bericht gedeeld.
با فاشیست ها مزاق نمیشه ؛ اینست نتیجه خوشخیالی های کسانیکه فاشیزم اوغانی را درست نشناخته اند و هنوز هم توقع انسانیت و برادری با فاشیست ها دارند . اگر فاشیست ها بیش از این مجال داده شوند و قدرتمند گردند همه اقوام دیگر را نعل خواهند کرد ؛ از این موقع استفاده کنید و بیخ و بنیاد فاشییزم را بر اندازید ؛ با فاشیزم مدنی بازی بدرد نمی خورد ؛ اگر کلی عمر هم شعار بدهید و به ؛ خیابانها بریزد و شعار داده گلوی تانرا پاره کنید از فاشیست ها چیزی اصول نخواهد شد ؛ فاشزم فقط با زور کپ را می فهمد فقط بازور!

>>>   هزاره ازبک و تاجیک یار اند
بروز جنگ و ماتم غمگسار اند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است