بهزاد: حکومت عامل اصلی خشونت است
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۰    ۱۳۹۷/۴/۲۳ کد خبر: 152656 منبع: پرینت

عامل اصلی خشونت و فرمانده سالاری در کشور حکومت است.

حکومت با رهاسازی جنایتکاران طالبی و داعشی از زندان، مناطق مختلف و راه های ارتباطی را ناامن کرده است بعنوان نمونه در حال حاضر راه های ارتباطی هرات غور با مناطق مرکزی کشور توسط عده ای از تروریست ها بر روی مسافرین هزاره تبار تقریبا مسدود شده است.

در یکی از تازه ترین موارد جنایت و کشتار در این مسیر حداقل چهار تن از مسافرین کشته شده اند عامل این جنایت که شناسایی شده است مدتی قبل با میانجیگری یک رهبر جهادی - حزبی که اخیرا دست از جنگ کشیده است از زندان آزاد شده بود. حکومت برای دستگیری این جنایتکار نه کماندویی به غور اعزام می کند و نه هم انگیزه ای برای تامین امنیت شهروندان دارد.

در چنین شرایطی مردم چه باید بکنند؟
طبیعی است که مردم با مایوس شدن از حکومت خود برای تامین امنیت شان دست بکار خواهند شد و بدیهی است که در عرصه جنگ و دفاع کسی از روشنفکر و استاد دانشگاه کمک نخواهد گرفت بلکه مردم به سراغ فرماندهان و نظامیان سابق خواهند رفت در این صورت حکومت مسوول عواقب سیاست های خود، رویدادها و رفتارهای بعدی خواهد بود.

در این شرایط لازم است به اتهامات مطرح شده علیه نیروهای حکومتی نیز رسیدگی شود حکومت و نیروهای نظامی آن بشمول نیروی کماندو تحت هیچ شرایطی مجاز به رفتار فراقانونی نیستند و برای پرهیز از انتقام جویی و خشونت های دیگر باید موضوع بدرفتاری با اسیران و کشتار نیروهای اسیر شده قوماندان قیصاری مورد بررسی همه جانبه قرار گیرد.

احمد بهزاد در مجلس


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حکومت
تامین امنیت
خشونت
نظرات بینندگان:

>>>   چه شد که باز طبل رسوای بهزاد به صدا در امد مثل این که باز معاش ومقرری های اورا ندادند کدام حکومت همان حکومت که خودت در ارگ بالای جنایت هایش پرده انداختی وبا انها نشتی وخون مردم غریب وبیچاره را برایش بخشیدی وارمان ملت را به یاس مبدل نموده با نعش ده ها وصدها شهید جنبش روشنای معامله کردی حیف است که باز دم ار ملت میزنی واسم حکومت را میبری تو وامثال تورا حکومت عقیم نموده واندک ابروو حیثیت که نزد مردم داشتی از بین برده است چیزی که ملیونها دالر ارزش داشت به یک یا دوملیون دالر تبدیل نمودی ان پولهارا دربدل خونبهای کشته ها وشهدا گرفتی ودر جیب زدی وبا همکاران ویارانت تقسیک نمودید پس خفه شو دیگر مجال انتقاد واعتراض برایت نیست خودت پس ازین در زمره ای خاینین ملی وملت فروشها شامل هستی شرم است باز از خانه ای ارگ برامده به ضدانها صحبت نمای
تبنگ چی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است