سکوت سوال برانگیز سمر و حقوق بشر درباره قیصاری
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۳۹    ۱۳۹۷/۴/۲۳ کد خبر: 152645 منبع: پرینت

کماندوهای که به خانه قیصاری غیر قانونی یورش بردند، و افرادش را نیز وحشیانه اسیر، شکنجه و خیلی فجیعانه به قتل رسانیدند، ناقض حقوق بشر و متهم به جرایم جنگی و قتل و کشتار شهروندان مان در شمال کشور می باشند.

امید دارم، سیما سمر که سال ها است در منصب ریاست کمیسیون حقوق بشر کشور تکیه زده است، و فقط نظاره گر نقض حقوق بشر، شکنجه، قتل و کشتار، آزار و اذیت و نسل کشی ها در کشور بوده، با دیدن نشر تصاویر و ویدیوی ضرب و شتم، شکنجه، و خیلی فجیعانه به قتل رسیدن، افراد قیصاری توسط کماندوهای وحشی و جانی کشور، که متاسفانه ملیون ها دالر هزینه تعلیم و تربیه ایشان نیز گردیده، صدایش را در دادگاه ملی و بین المللی بلند نماید. ایشان باید مسولیت اش را بعنوان مدافع و منادی حقوق بشر لا اقل در این زمینه ادأ نماید، تا در آیندها جلو چنین مظالم، فجایع و نقض حقوق بشری در کشور گرفته شود.

قابل یاد آوری است، اگر شهروندان با عزت مان تن به وحشت، شکنجه، نسل کشی، قتل و کشتار را میدادند، طالبان وحشی را چندین سال قبل تحمل می کردند، و علیه جنایت، وحشت و بربریت ایشان شجاعانه و قاطعانه نمی ایستادند. بنا براین حکومت نیز هر چه عاجل تر این جانیان وحشی را شناسایی، گرفتار و به پنجه قانون بسپارند. تا باشد، تفکیکی ایجاد گردد بین رفتار و کردار ایشان و سایر گروهای تروریستی در کشور ...

زبیر


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
قیصاری
سیما سمر
نظرات بینندگان:

>>>   سمر تن به هر کسی نمی دهد.

>>>   اون سربازان دستور را اجرا کرده کمترین گناه را دارند مجرم اصلی اطاق فکر واشرف غنی است که باید مجازات شود


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است