جشن و پایکوبی بالای کشته ها (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۲۳    ۱۳۹۷/۴/۲۳ کد خبر: 152637 منبع: پرینت

این تصاویر هزاران معنی ‌دارد.
مدافعین وطن که بر خون غلطیده اند، آنها در سنگر دفاع از وطن قرار داشته و باطالب جنایتکار می جنگیدند.
آنهایی که لباس نظامی برتن کرده اند، طالب و حزب اسلامی اند که توسط غنی و شرکا برای کشتار مردم افغانستان تربیه شده و به نام "کماندوی ارتش" وظیفه کشتار مردم افغانستان را بدوش گرفته اند.
از این قتل و کشتار وطن پرستان و سنگرداران وطن به جوش آمده لذت می برند و می‌خندند. همه این صحنه های دلخراش در واقع سیاست تروریستی رژیم فاشیستی و ضد ملی غنی احمد زی را به نمایش می گذارد.‌
این رژیم وظیفه نسل کشی را بدوش دارد. بزرگترین گناه این قربانیان وطن پرستی، جنگ با طالبان و تکلم به زبان ازبکی است! با این رژیم فاشیست و خونخوار چگونه باید آشتی کرد؟


محافظان قیصاری رژیم جنایتکار قتل طالبان غنی حزب اسلامی



توریالی خاوری

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
رژیم جنایتکار
پایکوبی
نظرات بینندگان:

>>>   كجا است حالا دفتر حقوق خر كه مليون ها دالر مصارف شان است يكى را در محكمه كش نكردن مثل اينها مثل قاتل شهروندان كابل راكتيار كه حالا هم در خريطه اش امريكا دالر جاي كرده راهى است ٠

>>>   خودم کردم که لعنت بر خودم باد این که گفته ازبک کله خام وهزاره ساده راست است بارها شده که خیانت را از بعضی سیاست مداران پشتون دیده اند وفریب خرده اند باز هم عبرت نمی گیرند در دهه هشتاد بعد از پیروزی مجاهدین در سال 1380 وقت دولت موقت تشکیل شد با وجود مشکلات زیاد تقریبا تمام احزاب به توافق می رسید که جنگ های داخلی قطع شود اما راکتیار از میان سیاست مداران دو نفر کله خام واحمق را از دو قوم ازبک و هزاره فریب داد بابه مزاری و دوستم که تمام جنگ های کابل اگر نبود لا اقل اکثر جنگ ها در کابل از جانب این سه نفر بود که هم پیمان شده بودند راکتیار وعده داده بود که اگر حکومت ربانی را ساقط کردیم من ریس جمهور بابه مزاره صدر اعظم ودوستم وزیر دفاع می شود یکی از شواهد این مطالب را تاید می کند اعتراف خود گلبدین است در در این ماهای اخیر در یکی سخنان خود گفت که دوستم ومزاری در چهار آسیاب پشت سر من نماز می خواند به هر حال امروز افراد همین آدم است که ازبک هارا قلع وقم می کند.

>>>   انسان به یاد جنایتکاران امریکائی در عراق و جنایت های سعودی ها در یمن می افتد . واقعا توقع داریم که با شکلک در آوردن در مقابل کیمره دنیا ما را وحشی ننامند.خدایا بر خودت پناه می بریم از اینهمه جهل و وحشی گری .
عایشه از ایران

>>>   همین بی ....باید محاکمه شود خیلی بی غیرت است این انسان پست با چنین عکس العمل بی خردانه خود


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است