دختران جوان تان را به USAID بفرستید
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۲۴    ۱۳۹۷/۴/۲۱ کد خبر: 152619 منبع: پرینت

واقعیت تلخ جامعه امروزی افغانستان:
شما شاید نپذیرید ولی باتاسف چنین است؛
دختران خوردسال تان را در مساجد بخاطر درس روان نکنید که ملا ها بالای شان تجاوز می کنند.
پسران تانرا به مدارس روان نکنید که انتحاری می شوند.
این است منطق روشنفکر نما (غرب گراهای افراطی و غرب زده های افراطی).

اما دختران 14 ساله تا 25 ساله تان در موسسه امرکایی USAID بفرستید که زمینه رشد شان را مساعد نموده و استعداد های درونی شان را شگوفا نمایند.
اما:
1-دختران 18 ساله جوان تان را در اردو بفرستید.
2-دختران جوان تانرا در موسسه های خارجی بفرستید.
3-دختران جوان تان را درکمپ های خارجی و . . . . . بفرستید.
4-دختران جوان تان را در سفارتخانه ها بفرستید.
5-دختران جوان تان را برای رقاصه شدن بفرستید.
6-دختران جوان تان را در ستاره شیطان افغان بفرستد و.......
7-دختران تان را در خارج از کشور بفرستید.
8-دختران جوان تان را در ..... بفرستید.
هیچ گپ نیست !؟؟؟؟
به آنها هیچکس کار ندارد .
زیرا آنجا درامن هستند .

نه جنرالان مفسد و عیاش بالای شان تجاوز می کنند،
نه خارجی ها و نیرو های خارجی کفار با آنها کار دارد....
نه هیچ رییس و ....بی وجدان با آنها کار دارد صد فیصد در امن و امان است.

(این است افکار غرب پرستان افراطی و مزدوان امریکا و یهود نصاری)
من در جواب شان می گویم:
اگر دختر پنج ساله ات به مسجد برود علم دین میاموزد، با حیا و عفت با حیا و باحجاب اسلامی بزرگ می شود.
اما اگر دختر جوانت به دفاتر خارجی و یا در اردو ؛ ستاره شیطان افغان.... برود، یک فاحشه رسمی. حرفوی خواهد شد.
با معذرت!؟

اگر روشنفکری به معنی بی ناموسی و بی غیرتی و......باشد،
ما بیزاریم از چنین روشنفکری.
همان روشنفکری برای شما مبارک
نوت:
کسانی که با ما موافق نیستند،
می توانند فلم های بداخلاقی دختران و زنان افغان را در مراکز نظامی آمریکایی ها در ولایات مختلف افغانستان و ......ثبت شده، تماشا نمایند.
اینکه روزانه به ده ها دختر آزار و اذیت جنسی می شوند از او خبری نشر نمی شود؟
اما یک روز که یک جاهل از نام ملا سوی استفاده کرد تا یک سال خبر از او در رسانه های یهودی نشر می شود.

ابومحمدعبدالله فاضل امین


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
دختران جوان
USAID
نظرات بینندگان:

>>>   عالی بود

>>>   باسلام کاملا موافق متن هستم افغانستان انقدر کشور بدبختی هست ک فقط نهایت پیشرفتمان دررقاصه شدن وآوازه خوانی خلاصه شده متاسفانه/رقاصه هایی ک نه نام آبا واجدادمیشناسند ونه نام دین ومسلک/خیلی تاسف باراست ک زنان بایددرخدمت صنعت رقص وترویج فحشاقراربدهند خودرا وبه آن افتخارهم میکنند!!!

>>>   بسیاری دختران افغان در کمپ های نظامی خارجیها در افغانستان استخدام میشوند و به انها ماش تعیین میشود و در عین زمان هر روز به انها تجاوز میشوند. این پول ماهانه که به انها داده میشود باعش میشود که انها در خانه هیچ چیزی از واقعیات روزانه که در کمپ های خاجی بالای انها انجام میشود چیزی نگوید. و فامیلهای ساده اینها هیچ چیزی را نمیدانند. مشلا در مقر نیروهای خارجی در بگرام روزانه صدها دختران افغان کار میکنند. یکی ازین دختران افغان به نام رمشا شفا است که چندین سال در کمپ امریکاییها در بگرام به عنوان ترجمان و در واقع برای امریکاییها خدمات جنسی ارایه میکرد. شما میتوانید در یوتوب از زبان خود این دختر بشنوید.

>>>   خارجیها فقط دختران افغان را دنبالش گرفته تا از این طریق به مقاصد شوم شان برسد

>>>   متاسفانه ستاره افغان ترویج فسادجنسی وهرزگی راگسترش داده مگرآوازه خانی ولودگی هم شغل است ولهولعب هم شدافتخار؟؟؟ب کجامیرویم چنین شتابان

>>>   دختران پروانی در بگرام پیش امریکاییها خوب دالر کار میکنند

>>>   چرا غربیها دنبال دختران افغانستانی را گرفته؟

>>>   دختران جوان ما را به هیچ جایی نفرستیم نه به ملاخانه ها و مدرسه های وهابی و نه به موسسات دولتی و شخصی و کشورهای خارج. دختران باید عفیف و پاکدامن باشند که بهترین جای برای آنان خانه پدر و شوهر است.

>>>   واقعا جنين است . علاوه بر معادن ليتوم و غيره دختران جوان كشور ماهم بايد در خدمت اشغالكران باشند .

>>>   در دنیا هر کس پیکارخود است نه گفت خودت میکنند ونه به گفت مه .یک سوال از خودت علم زنهای بداخلاق را خودت چطور ودرکجا دیدی .کس گفت فلان‌بچه حاجی را در خیرات دیدم پرسیدن که توچی دیدی حتمی خودت هم رفته بودی .
ملا گان فساد است من هیچ یک خاطره خوش از معلمین مضامین دینی خود ندارم و یک معلم دنییات را در صف نهم زدم بعدآ او را اداره مکتب از مکتب تبدیل کرد چون پدر همصنفی ام آمده بود به اداره .
در پاکستان یک مکتب دختران (سعیده ام سلمه )تمام مضامین اسلامی بود و بسیار سختگیری میکرده چند ملعم نمیره مکتب از جلال آباد بودن همه دزد و منافق تا من فسفات افغانستان شکایت کردم‌ با اسناد گرفتار شان کردن و روی شان نزد همه شاگردان وفامیل های شان سیاه و خجالت شدن درمدسه های پاکستان‌همه مفعول استن‌ مثل اسپ تنها یک راه میروند .و بس

>>>   اقای امین اگر کسی ادعا داشته باشند که درموسسات خارجی ویا هم سایر اماکان که شما از ان نام بردید هیچگاه حادثه ای صورت نمیگیرد دروغ محض است. ولی جنایت شرارت ورذالت ملاها ۱۰۰۰ مرتبه بیشتر از دیگران است ومن به این امر۱۰۰ فی ۱۰۰ متییقین هستم.

>>>   سو استفاده جنسی درهرگوشه دنیا ممکن است ولی توسط ملا ها فیصدی ان بحدی بالاست که قابل مقایسه نیست.

>>>   حقیقت است ..
مگر تمام اینها مربوط فامیل میشود دخترانیکه از فامیل پدری تربیه درست گرفته ودین را آموخته اولاد خودرا هم تربیه نیک مینماید. فامیل های که دخترانشان فاحشه میشوند و رقص و خواندن را در جامعه ترویج میدهد واقعا ابلیس واولاد ابلیس است . اینها هم در دنیا وهم در آخرت روی شان سیاه است همین ها اند که اسلام را نام بدنموده اند همین ها اند که مسلمانیت را خراب کرده اند. اینها را خداوند نمیبخشد.خاطرجمع باشید.
ق

>>>   نخیر
دختران مان ره به درس نمیمانیم
دختران مان ره به تعلیم نمیمانیم
دختران مان سنگسار شود
دختران مان فرخنده شود
دختران مان در چادری بماند
دختران مان در خیمه بماند
دختران مان زن خانه باشند
دختران مان در حجاب باشند
باز از کجا دخترکلبدین سفارت برود
باز ار کجا دختر ربانی تجار شود
باز از کجا دختر ضیا تجار شود
باز از کجا دختر گلانی تجار شود
باز از کجا دختر اتمر قهرمان اببازی شود

>>>   دقیقا
خداوند همه را هدایت کند.و ما را از شر دشمنان اسلام در امان خود داشته باشد.

>>>   اين دعوت شما شايد از عملكرد ملا ها و مولوي هاي كه به ده ها و صدها طفل تجاوز كردند غافلانه و يا تجاهل عارفانه بود باشد و يا جوان هاي زير سن كه خود را انتحار ميكنند به چشم مردم خاك ميزنيد بلاخره تا حدودي هر دو جانب ملامت است فقط در اينجا به تربيت فاميل ها و رسيدگي بن انها توجه صورت گيرد زيرا جامعه ما آنقدر كثيف شده كه هيچ پاكي و صداقت در ان مشاهده نمي شود.

>>>   نکنه انتحاری کم آوردید

>>>   ای کاش این دخترک ها حتی در مساجد هم مصئون می بودند.
شعیب

>>>   ابومحمد عبدالله فاضل امین !
نخست از همه نام تو ...عربی است و هویدا است که تو از اعراب ...و بیفرهنگ حمایه میشوی، واقعیت تلخ است که شما خود اعتراف کنید!

من چند نکته ملا ها را ذکر میکنم:
- ملا ها بالای اطفال زیرسن که در مساجد بخاطر کسب تعلیمات اسلامی میروند تجاوز جنسی میکنند که عندالمرجع تثبیت شده است.
- ملا های ....بخاطر نوشتن تعویز های بیمعنی که در اسلام جواز ندارد، به ناموس مردم دست میاندازدند، به بهانه این و آن چور میکنند.
- همین ملا های ...اولاد های مردم را با مفکوره های شوم شان به انتهار، انفجار ، کشتار و غیره اعمال غیر انسانی و اخلاقی تشویق مینمایند.
- همین ملا های بی .....بخاطر یک شکم نان از هرچیز دریغ نمیورزند.
- همین ملا های کثیف باعث بدبختی، رنج و تباهی ملت شده اند.
- همین ملا های .....فتوای جهاد را میدهند طوریکه افغانستان مرکز حمل مسلمان به جنت باشند!

او .....از شما یک سوال دارم؟!
آیا شما واقعاً به چیز هایی که میگویید ایمان دارید؟
درکدام آیه قرآن نوشته شده است که کشتن یک شخص مسلمان و یا غیر مسلمان جواز دارد؟؟؟؟
در قرآن واضعاً ذکر است که هر فردی که یک فرد دیگری را بکشد او تا ابد در جهنم است درصورتیکه مقتول یهود هم باشد.

سوال دیگر: احادیثی را که شما منبع میگویید بکدام دلیل تثبیت شده است که حدیث شما اصل است؟
هر حدیث بدون تثبیت آیت قرآنی دروغ محض است.
یا خو شما مسلمان حقیقی نیستید و یا من کافر مرتد هستم.
از مسلمانی چون شما بیزار هستم و افتخار میکنم که کافر هستم و به هیچ دینی تعلق ندارم، چون اسلامیکه ما خواندیم و مطالعه میکنیم و اسلامی که شما ....ها (مولوی ها و ملا های شکمبو) وانما میکنید بسیار فرق دارد.

فرهاد ایماق

>>>   ابو محمد عبدالله فاضل امین ؛
اولتر از همه خود را معرفی میکردید که شما کی استید؟ طوریکه از اسم شما پیدا است صد فی صد از افغانستان نیستید.تمام مردم افغانستان که نسل به نسل در افغانستان زندگی کردند میدانند که در تاریخ ما چنین اسم نبوده اگر است صد فی صد عرب است.

بنده کاری به موضوعات دینی ندارم فقط روی شخصیت منفور شما که جامعه که خودت متعلق به آن نیستید نقد نکنید.سیاستمدارن انسان ها سست عنصر را در هر جامعه و کشور آموزش داده مثل یک ابزار استفاده کرده در اخیر در زباله دانی انداخته میفرستند.
این را بدانید که چرا عربستان در سی سال اخیر افراطیت و کشتار را ترویج کرده ، اگر شما کمی عقل میدانستید با شنیدن مصاحبه خدای روی زمین تان محمد بن سلمان پسر ملک سلمان پادشاه سعودی توجه میکردید که چندی قبل از CNN و bbc پخش شد باید زهر بخورید که چطور از شما غیر مستقیم ابر قدرت ها به وسیله فتوا های عربستان شما را استفاده کرده میکند و خواهد کرد همان ضرب المثل عامیانه که میگوید (تا احمق در جهان است مفلس در نمی ماند)

به صراحت گفته میتوانم که نه شعور انسانی داری ، نه شعور اسلامی . فقط نسخه که برایت داده شده آن را عملی مینماید تا عربستان و ای اس ای شما را در جنت ببرد و در افغانستان تفرقه ، جنگ و خون ریزی ، بد بینی را دامن بزنید . توصیه میکنم برایت برو قرآن را خودت مطالعه و آن گاه عالم خود و عمل کرد اسلامی داشته باش و آنگاه طریق نوشتن را هم یاد می گیرید.
غفور.

>>>   جهاد را چه كه مردم نادان ما هزار ها دالر مصرف حج ميكنند و شيطان را به سنگ ميزنند... در حاليكه شيطان بالاي شان دارد حكومت ميكند. سنگسار اين خبيث هم جهاد هم حج اكبر است

>>>   جناب فاضل امین، آنون دیگه گناه است، اما در خونه خدا گناه نا بخشودنی است، در دیگر جا انسان ها برای منفعت مالی جسی دست به کاری می زند، که نباید بزنن خوب دیگه دولت و دیگران شرایط رو مهیا گرده اند برای بزنس جنسی و اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، و... و در خانه خدا این اولین باری نیست و آخرین هم نخواهند بود، ملا آخوند خدا فکر میکنه که خدا همه صلاحیت رو برایش داده که از دختر بچه ده ساله و شش ساله دریخ نکن، این وحشت است که همه از خانه خدا آخوند و ملا بدش می‌آید، خانه خدا برای رهنمایی بشریت است همه اش فضای رودحانی در لباس روحانی، نه در لباس شیطان تجاوز گر، هر کی باشد نفرت شان رو انعکاس میده، اینجا هم یک آخوند تدریس قرآن همین کار رو کرد .با دختر بچه شش ساله، آنون دختره به مامان بابایش گفت، به پلیس زنگ زندند آخونده فعلا در زندان آب خنک می خورد.

>>>   اخرت و بهشت و ٧٢ حور و غلمان و جوى هاى شراب از خودت باشد، لطفا كمى انسان شويد و انسانى زندگى نمائيد و به زنان و خواهران و مادران تان احترام بگذاريد و حق زندگى كردن را از انان سلب نكنيد

>>>   Badry heeft een video gedeeld.
این جا دوبی است یکی از شهر های امارات متحده عربی ، شهر و کشوری که مردم و دولتش برای حفظ ارزشهای اسلامی به طالب و داعش کمک مالی سرشار می کنند . ازین شهر طالب و داعش تقویه و تغدیه می شوند . ببینید که خودشان برای خود چی ساخته اند ، ساحل دریا با زنان لخت و مردان خوش هیکل . درین شهر دیگر از اسلام ناب محمدی خبری نیست ، مجاهدین فی سبیل الله ، انتحاری و استشهادی این شهر و ساحلش را ندیده اند .
هموطنان ارجمند نعره تکبیر گوی من، به خود آیید تا دیر نشده ، شما را این اعراب بی وجدان استحمار نموده اند ، دیدن این ویدیو را به کسانی که از اسلامیت و اوغانیت لاف میزنند تجویز می کنم . ببینید و پند بگیرید .

>>>   Badry
محسن جان ، اگر الله بخایه می روم به سیر جهان چرا نی ، اما دقیق می دانم که نمیخایه. مه ایقه عرب و ملا و شیخ و مفتی ره آزار دادیم که که حتی فکر می کنم الله سبحان و تعالی دروازه جنت و همسبتری با ۷۲ حور انار پستان خوده هم به رویم بسته کده . هههههههههه

>>>   Salam
اين سر زمين، سر انجام بايد راهش را به مدرنيته باز كند و مانند ساير جوامع مترقى براى انسان جامعه خوشبختى و رفاه ، عدالت و آزادى را تضمين كند . پرسش اساسى اين است كه رشد افراطيت مذهبى و سياست هاى تبعيض آميز قومى ، آيا مجال خواهد داد تا ما جامعه مدرن بسازيم !

>>>   این ابو فلانی عرب ترورست است یا افغانی فروخته شده !
درکدام کشور اسلامی زنان ودختران دربخش های اردو پولیس وسایر ارگانها کار نمی کنند ،اگر دختران شانرا به یو اس بفرستند امن تر است نسبت به اینکه به عربستان بفرستند ،
ده ها مرتبه تجاوز درمسجد توسط ملا واقع شده اما یک مرتبه تجاوز در یو اس این چنین رسوا نشده ، تنها قلب های سیاه عرب زاده هاست که از روی گمان چنین فکر های سیاه چتل را درمغز ها کثیف خود پرورش میدهند ،
دختر شهزاده عربی میرود درامریکا وفردی را استخدام میکند تا شش مرد را حاضر کند که در یک زمان بااو ... کنند ،
این ابو محمد عبدالله عرب زاده نباید مسلمانان افغانستان را مانند اعراب شرابی قمار بلاز ومفسد فکرذ کند
( ابو بن لادن )

>>>   ابومحمدعبدالله فاضل امین تو خودت یکبار دخترت رابه یو اس بفرست باردیگر به عربستان بعد از نزدش پرسان کن در کدام کشور برایش چی ئواقع شد آنوقت خواعهی فهمید که مفسد ترین انسان ها عربها هستند

>>>   آغای مولوی ابومحمد خان !
با معذرت، مثلیکه به تعداد طعمه های ملا ها و مدرسین در مساجد و مدارس کاهش به عمل آمده که ناراحت شدی ؟
آخر جناب مولوی صاحب کی گفته که موسسات خارجی ، ارتش و یا سایر ادارات دولتی و خصوصی برای زنان و دختران جوان مکان امن است که شما از ناامنی آن اماکن یاد آوری مینمائید؟ به جز تعدادی انگشت شمار کی طرفدار برگزاری برنامه ستاره افغان است؟
زنان میانسال در جمع نامحرمان امنیت ندارند چه رسد به زن جوان و دختران اما این وضعیت یعنی تهدید به نوامیس مردم به عوامل زیاد و مختلف بستگی دارد مثل عوامل اقتصادی ، اجتماعی سیاسی، نظامی و غیره .و در اصلاح افراد جامعه از ناهنجاری ها اجتماعی و کجروی های اخلاقی همگی به شمول مسئولین دولتی ، روحانیون ، بزرگان قوم ، سرپرستان فامیل و بالاخره همه ای افراد جامعه مسئولیت شرعی و اخلاقی دارند که باید هر یک به سهم خود و در بخش کاری خود انجام دهند.اما در رابطه به اصلاح جامعه آنچه مهم است اینست که مسئولیت ملا صاحبان به عنوان مبلغین دینی بیشتر از هر کس دیگر میباشد . چرا ؟ همانطوریکه یک دکتور با تجویز صحیح دارو مریض را صحت یاب و یا به هر علت ( نادانی ، دلایل شخصی ، دستور مقامات سیاسی و ... ) با تجویز داروی خلاف، مریض را به مشکلات بیشتر صحی گرفتار نموده و یا با تطبیق داروی سمی مریض را به دیار باقی میفرستد ، ملا ها هم میتوانند که جامعه را از نظر روحی متعالی بسازند و یا از روی هوا و هوس نا فرمانی خدا را نموده و بر خلاف مسئولیت اصلاحی خود ، جامعه را به قهقرا سوق بدهند و متاسفانه همین اکنون جمعی از ملا صاحبان علنا و عملا مصروف اشاعه فساد در جامعه میباشند و جمعی دیگر از ترس جان رسالت خویش را فراموش و محافظه کاری پیشه نموده اند.
فساد پیشگان و تسهیل کنندگان شرایط فساد در جامعه که باعث بدنامی اسلام شده و به پیروان سایر ادیان از اسلام و مسلمین یک هیولا درست کرده اند و همه تخصص دینی دارند:
1. کدام یک از رهبران مطرح جهادی متخصص رشته مذهبی نبودند و یا نیستند؟ در قبل از انقلاب 7 ثور 57 از چه موقعیت اجتماعی برخودار بودند و اکنون در چه موقعیت هستند ؟ عملکرد دیروز شان (دوره جهاد ) چگونه بود؟ و رفتار امروزه شان چه گونه است؟ آنوقت انتظار دارید مردم عادی که مسلمانان سنتی هستند و نه آگاهانه چگونه رفتار اجتماعی داشته باشند با توجه به اینکه مردم عادی به نحوی با این فساد پیشگان علایق دارند؟
2. تفسیر نا درست از اوامر الهی توسط کی صورت میگیرد؟ و چرا نادرست ؟ شاید بگویی که کدام تفسیر نا درست . مگر نمیدانیم که خداوند به انسان و انسانیت بندگانش ارزش و اهمیت داده؟ و یا محبت نمودن و صمیمیت با همنوع شان را حتی رحم و مروت به تمامی مخلوقات خود را به انسانها داده است و بر عکس اگر مبارزه بر علیه دشمنان سوگند خورده اسلام را هم داده تحت یک شرایط مشخص هدایت داده تا نتیجه جهاد به نفع مسلمین تمام شود، اما حالا نتایج جهاد در سوریه ، عراق ، لیبیا ، افغانستان و سایر نقاط جهان آنهم بعد از این همه کشتار بیگناهان و تخریب اموال و دارایی ها به نفع مسلمین تمام شده یا به نفع امریکا و یهود ؟ ایا این ملا های سعودی و پاکستانی نبودند و نیستند که با برداشت های غلط شان از قران و شریعت و داشتن قلبهای مالامال از نفرت و کینه ، دستور کشتار مردم بیگناه را در افغانستان صادر کردند و میکنند بدبختانه ملا های خدا فراموش کرده ای این وطن به تایید و تبلیغ هدایات ملا های وهابی پرداخته و می پردازند و جنگ احمقانه را گسترش میدهند و سبب بیوه شدن زنان و یتیم شدن دختران جوان میگردند ، نان اور شان از بین میرود ، بیکاری و مهاجرت بیداد میکند انوقت اگر آن دختر جوان با داشتن چند یتیم از پدر خود به ادارات یا ستاره افغان برود مقصر کیست؟ اگر خود تان در موقعیت آن دختر باشید چه میکنید ؟ اگر ادعا کنی و بگویی که به USAID برای کار نمیروی، من با قید قسم میگویم که میروی و حاصر به فحشا هم میشوید .چرا؟ چون میگویند شکم گرسنه دین و ایمان ندارد و گرسنگی را همین ملا ها با فتاوی ضد اوامر قرانی شان ایجاد کرده اند.
عثمان

>>>   اویانی
خدا مکه را که خانه او خوانیم، چرا نسازد خفه؟
چهل سال پیش، از مکه بما سدا بود که «بچه های مکتبی شما (خلقی-پرچمی ها) کافر اند؛ بکشید شان» و ما کشتیم و کشتیم و ...
امروز از مکه بما سدا رسد که در برابر رژیم انگلو امریکایی، خیزش مردمی و «جهاد اسلامی» و رزمیدن حرام است.
این پارادوکس های تبهکارانه از مکه «مکرمه!»
تا چه زمانی بر آشفته-دلباخته های ابراهام مکاره
در کدام کتاب روس کافر باشد و انگلیس مسلمان
آزادیخواهی حرام باشد و برده سازی روا در آیه
شیخ- مفتی (عالم!) فرماندار مکه در همنوایی با فاشیزم افغان-انگلیس، دشمن آیین و اندیشه آزادی و برابریست!

>>>   آقای ابو محمد عبدالله فاضل امین
فکر میشود این نام حقیقی تو نیست . به این میمانی که نماینده شیطان باشی
و در پی تخریب نام اسلام .
سلیمان علی

>>>   ابومحمدعبدالله فاضل امین نام قلابی این مزدور بن لادن، ابوبکر بغدادی- حقانی و ملاعمر کور است. در مساجد آل سعود و حقانی و پاکستان به اطفال معصوم و بیگناه درس انتحار، ترور و کشتار داده میشود. ملیونها مسلمان بیگناه را در افغانستان، سوریه، عراق، لیبیا ترور و انتحار و بقتل رسانیدند. تو مزدور آل سعود و اردوی پاکستان و داعش و بن لادن و ملاعمر فتوا میدهید که دختران و پسران خود را به ترورستان داعش بدهند تا از دختران برده های جنسی بسازند و از پسران انتحاری.....

>>>   زنده باد مولوی صاحب راست حرف زدی . نود فیصد مردم افغانستان موافق حرف شماست اگر نی به اینقدر مقعد پارگی که خارجیها میکنند تا دیوث تربیه کنند حالا همه بیراه میشد ولی شکر که فقط یک تعداد کم را یافتند همان بی عفت هارا هم از افغانیهای خارج میارند که نشان بدهند اینه نتیجهء خارج اگر نی خبر نیست که جان او زن در خارج از سگ شویی و ظرف شویی برامده .
غلام حضرت

>>>   از قدیم گفته اند "تا خر هست -خرسوار هم هست". تا احمق های غرب پرست استند غربی ها به آنها سوارند. آیا این ابلهان فلم ها پرنو و شبکه های پرنو غربی ها را نمی بینند ؟ آیا زن در غرب کدام ارزشی دارد جز برای مقاصد جنسی؟ آیا نمی بینند که به هزاران زن و دختر در فلم ها باربار تجاوز میشود؟ آیا خوش دارید که با خواهر یا دختر شما همین کارها بشود که ای قسم از غرب و حقوق زن در غرب گپ می زنید؟ خریت تا کجا؟ نفهمی تا کی؟
تجاوز به زن در غرب یک اصل است و در اسلام یک استثنا. ای ره بفهم ای نفهم!

>>>   اصلا قیا مت نزدیک شده زیرا این قدر ازادی برای دختران در غر ب نیست

>>>   ابو ترورست ،
دختران شهزاده عرب به این گونه خدمات خیلی موفق هستند آنها شش مرد را دریک زمان خدمت میکنند بهتر است این وظیفه رابه آنها بدهید خودت آدرس هارا خوب بلئ هستی حتما تجربه اش را هم داری !
دختران افغانستان که در پولیس و اردوی ملی خدمت میکنند دوشادوش برادران خود درخدمت وطن ومردم خود هستند آنها باعث افتخار مردم افغانستان هستند
رسانه های غربی همواره از فساد وفحشای اعراب ترورست خبر میدهند حالااین ابو بغدادی آمده از دختران افغانستان حرف میزند
ر

>>>   ګر بمیدان امدی می دانی غیرت افغانیم غیرت ازفامیل شروع میشود وقیګه بواسطه چند دالر عزت وابرو - خواهرت - دخترت - همسرت را ازدست دادی باز از ....زدن چارزانو نشستن چی فایده دارد.

>>>   واقعا درست فرمودید
افراد که مخالفت میکند از گفته ها شما یکی از اعضای فامیل آنها متاسفانه ازین متضرر شده است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است