هیاتی درباره تصاویر نشرشده اخیر تحقیق می کنند
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۳    ۱۳۹۷/۴/۲۱ کد خبر: 152599 منبع: پرینت

دولت افغانستان می‌ گوید که هیاتی ترکیب از نهادهای امنیتی و دفاعی کشور درباره ی تصاویر نشر شده ی اخیر از سوی رسانه‌های اجتماعی تحقیق می‌ کند.

مرکزرسانه‌های حکومت با نشر خبرنامه‌ای گفته است که با توجه به نشر تصاویرهای که اخیرا در رسانه‌ های اجتماعی دست به دست می‌ شوند و بر بعضی برخوردهای نیروهای امنیتی و دفاعی کشور نسبت داده می‌ شود هیاتی باصلاحیت دولتی تشکیل شده‌ تا این موضوع را بررسی نماید.

در خبرنامه به نقل از نهادهای امنیتی و دفاعی تاکید شده که در صورت دریافت هرگونه تخطی و تخلف مطابق قانون اجرآت مقتضی به عمل خواهد آمد.

منبع گفته‌ است که نیروهای امنیتی متعلق به تمام اقوام با هم برادر افغانستان بوده و به هیچ نوع برخورد تبعیض آمیز در مقابل مردم اجازه داده نمی شود.

نهادهای امنیتی و دفاعی کشور گفته اند که حکومت افغانستان متعهد به رعایت موازین و کنوانسیون‌ های بین‌المللی حقوق بشری است و با هرگونه نقض حقوق بشری برخورد نموده و عاملین آن را بر اساس قوانین نافذه کشور مجازات می‌نماید.

این درحالی‌ است که عنایت الله بابر فرهمند رییس دفتر معاون اول ریاست جمهوری به تاریخ 19 سرطان سال جاری در صحبت با رسانه‌ ها گفته بود که نیروهای امنیتی 9 تن از افراد نظام‌الدین قیصاری را به شکل بی‌رحمانه بازداشت و شکنجه کردند.

فرهمند بطور مشخص از نیروهای ارتش در قول اردوی 209 شاهین یاد کرده که عامل این رویداد می‌باشند.


محافظان قیصاری نیروهای امنیتی دولت



کد(14)

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نیروهای امنیتی
محافظان قیصاری
نظرات بینندگان:

>>>   این است جنایت تاریخی که اردوی فک قومی قبیله غنی وگلبدین بالای جوانان رزمنده ضد طالبی بخاطر ی که دربرابرطالب خوب جنگیده اندباید انتقام طالب را امدزی از خلق ما بگیرد.
اگر شما به این وطن دلسوز هستند خودسری ها ی اشخاص غیر مسءول مسلح را درکابل مهار کنید درطرهخیل ,هوتخیل,چهارآسیاب,خیرآباد, چوک ارغندی, کمپنی, الوخیل, بی امنیتی بیداد میکند اشخاص خودسر حتا درداخل شهر کابل همین قبیله بی امنیتی ,چورو چپاول میکنند آدم میکشند. ملا..خیل روزانه قاچاق, ترور کشتار بیرحمانه ,غصب زمین ها ودوکانها..وغیره خودسری ها جریان دارد ولی هیچ مذزی ازان یاد نمیکند.میروید به فاریاب کسیکه دربرابرطالب جنگید بهانه برایش چیده میشود.

>>>   مقام ظالم آخر برضعیفان است ارزانی
که چون آتش زپا افتد به خاکستر دهد جا را
بیدل

>>>   برای تتجک و ازبک و هزاره شرم تست که باز در کنار غنی ایستاد شود.
نگذارید تا در انتخابات تقلب شود و تمام راه های تقلب غنی و شوونیزم قبیله را ببندید.
از خشونت بپرهیزید و بر درایت و تعقل بیفزایید.

>>>   خوب کرده چرا کله خام با بعیت به فاشیست غنی درانتخابات 1394 مرحومی را حمایت نمود اورا برنده این کارهای فاشیستی نمود


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است