اینبار سوژه بدتری از اشرف غنی در رسانه ها درز کرد
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۳۸    ۱۳۹۷/۴/۲۱ کد خبر: 152597 منبع: پرینت

بعد از اینکه اشرف غنی احمدزی رییس جمهور افغانستان در مقام محافظ برای وزیر خارجه آمریکا حین ملاقات در کابل مورد سوژه خبرگزاری ها و بخصوص شبکه های مجازی گردید اینبار سوژه بدتری از بروکسل در رسانه ها درز کرده است!

به نظر می رسد که داد و فریاد اکثریت مردم افغانستان مبنی بر وجود فساد گسترده، تبعیض سیتماتیک علیه اقوام کشور، برقراری حکومت تک قومی، همسویی با جریان فاشیزم و تروریزم و بالاخره تظاهرات گسترده مردم در شمال کشور به گوش مقام های آمریکایی و اروپایی نیز رسیده است.

گزارش ها می‌ رساند که سازمان ناتو از هیات افغانستان به ریاست احمدزی استقبال دیپلوماتیک و تشریفاتی بجا نیاورده اند و هیچگونه موتری را که برای عرف دیپلوماتیک از آنها برای سران کشورها در میدان هوایی فرستاده می شوند نفرستاده اند و هیات افغانستانی با موتر های سفارت افغانستان به مقر ناتو انتقال داده شده اند.

واضح است که اینگونه برخورد با هیات یک کشور که رسما به جلسه دعوت شده اند در عرف دیپلوماتیک بالاتر از تحقیر است اکنون دیده شود که اعضای ناتو باز هم میلیاردها دالر را در اختیار یک حلقه خاص قرار می دهد و یا اینکه صدای مردم افغانستان را می شنوند و در پی ایجاد یک حکومت مبتنی بر عدالت برمی آیند که نمایندگی نسبی از همه ی اقوام و مردم افغانستان نماید.

حسن علی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اشرف غنی
بروکسل
عرف دیپلوماتیک
نظرات بینندگان:

>>>   اگر حکومت وحدت وجود داشت چه ضرور بود که عین وغین هردو در کنفرانس ناتو اشتراک نمایند وباز وقتی امریکا وانگلیس در کنفرانس بودند ضرورت به رفتن انها چه بود نتیجه هرچه بود از طریق ایمیل ویا فکس به محضرغلامها میرساندنددر اصل شاید از عین وغین کسی رسما دعوت بعمل نیاورده بود وخارجی ها باسم افغانستان ملیارد ها دالر را از سایر کشورها تعهد میگیرند وباز ان را مستقیم ویاغیر مستقیم خود در اختیار میگیرند مطلق اشتراک هردو در همچو یک کنفرانس مهم این را میرساند که افغانها قوم متشتت وپراگنده بوده ونفاق واختلاف در سرتشان عجین شده است وقتی حالت مغزهای متفکر!!! واجنت های معلوم الحال ازینقرار باشد از نظام الدین قیصاری چرا گیلایه مینمایم که تحت نظم وقومانده نیست شاید عبدالله این بار نیکتای خودرا به رنگ بیرق ناتو ساخته باشد تا سهم ناچیز خودرا ازین خیرات بدست بیاورد صد افسوس به مسعود قهرمان ومارشال افغانستان که از انها این نمونه بجا مانده است
مولانا قربان

>>>   هموطن ساده من!
تا هنوز نفهمیده یی که ناتو برای تامین امنیت به افغانستان نیامده است؟

>>>   سخن هر دوی شما حقیقت دارد و مکمل هم اند

>>>   اگر این دو به بروکسل نمیرفت کدام کار با اهمیت را در افغانستان انجام میداند همه مسخره و روز گمی و مصارف بیجا است. و بس.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است