راننده شخصی ترامپ از او شکایت کرد
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۱۵    ۱۳۹۷/۴/۲۱ کد خبر: 152594 منبع: پرینت

گاردین گزارش داد: راننده شخصی سابق دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا به دلیل ساعت ها اضافه کاری و سال ها حق و حقوق معوقه خود، از موسسه وی شکایت کرد.

به گزارش تارنمای این روزنامه انگلیسی، نویل سینترون (Noel Cintron) که بیش از 25 سال به عنوان راننده شخصی ترامپ خدمت کرده است، می گوید رییس جمهوری آمریکا 3 هزار و سیصد ساعت اضافه کاری به وی بدهکار است.

به گفته ی وکیل سینترون، این راننده چیزی حدود 350 هزار دالر از ترامپ طلب دارد.

لری هاچر(Larry Hutcher) از وکلای این راننده در بیانیه ای عنوان کرد: دونالد ترامپ خود را مدافع زنان و مردان کارگر می داند. چیزی که از حقیقت فاصله زیادی دارد. نویل سینترون روز، شب و آخر هفته برای وی کار کرد اما ترامپ از پرداخت حق الزحمه وی سرباز زد.

گاردین در ادامه نوشت: سینترون ضمن بیان این که «به نفع ترامپ مجبور به صرف نظر از مزایای درمانی خود شده است»، می گوید که دستمزد وی در دوره ای 15 ساله تنها دو بار افزایش داشته است. این مقدار از 62 هزار و 700 دالر در سال 2003 (1382)، به 68 هزار دالر در سال 2006 (1385) رسیده و در نهایت نیز در سال 2010 (1389) به 75 هزار دالر رسید.

وی در سال 2016 (1395) پس از 25 سال در پی آن که ترامپ به عنوان نامزد ریاست جمهوری حزب جمهوریخواه انتخاب شد، به دست سرویس مخفی آمریکا از شغل خود برکنار شد.

گاردین در ادامه خاطرنشان کرد: شمار دیگری از پیمانکاران و کارگران شرکت های متعلق به ترامپ نیز پیش تر به دلیل دستمزدهایی که از ترامپ طلب دارند، به دادگاه شکایت کرده بودند.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ترامپ
راننده
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است