خود کرده را نه درد است و نه درمان (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۰    ۱۳۹۷/۴/۲۰ کد خبر: 152571 منبع: پرینت

وقتی خود کمر یک قاتل تاریخی و تفنگ به دست مادرزاد را برای کشتن مردم خویش بدون هیچ تمکینی و غیر آگاهانه محکم می بندید و با افتخار و به شکل خیلی سبکسرانه و بدون درنظرداشت حداقل نگاهی به گذشته تلخ تاریخ و زخم های نامرحم شده خونین بجا مانده از گذشته های نه چندان دور فریاد می کشید: "که ما نفر خود را (اشرف غنی احمدزی) پیدا کرده اییم" بلاخره منتظر چنین عاقبت اسفناک و دردآور باید می بودید.

احترام و حرمت به کرامت انسانی این هموطن به خون غلطیده ام که نمی خواهم و آرزو هم ندارم که حرف تحقیرآمیزی به آدرس ایشان در این حال احوال بنویسم ولی اگر یادتان باشد اشرف غنی در جریان کمپاین انتخاباتی تیم تحول و تداوم گفته بود: داگز دا میدان هر که با ما بزکشی می کند بفرماید!

در حقیقت این صحنه دلخراش مهر تاییدی است بر حرف های حساب شده اشرف غنی و مطمینا هدف از "بزکشی" اشرف غنی احمدزی این صحنه دردآور که فرزندان پاک سرشت و پاک دیانت این مرز و بوم را یک نیروی اجیر شرفباخته نظامی به میدان بزکشی انداخته اند می باشد زیرا وی ادامه دهنده راه سیاست امانی و مومندی است.

ولی فراموش نباید کرد که نوبت آنانیکه که گفته بودند: "در بین افغان ها کسی دیگری که یک دیدگاه را ترسیم کنند که ما نفت داریم، سرمایه داریم، تاریخ داریم و این احساسات و این رود طوفانی بخاطر سرسبزی و آبادی استفاده کنند این نیاز به یک ادبیات نو داشت این ادبیات نو را در افغانستان داکتر صاحب «اشرف غنی احمدزی» معرفی کرد.

روزی خواهد رسید و یکی پی دیگری به این وضعیت دچار خواهد شد و اگر به حال نیاید این شتر بدبختی عقب خانه و کاشانه هر کداممان لم خواهد زد.

به قول رودکی بزرگ:
هرکه نیاموخت از گذشت روزگار
نیز نیاموزد ز هیچ آموزگار


محافظان قیصاری اشرف غنی جنایت



عطا صفوی

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غنی
محافظان قیصاری
نظرات بینندگان:

>>>   دستم از یک فاشیست قومپرست و نوکر خارجی حمایت کرد. و حال مردم ازبیک تاجیک هزاره باید تاوانش را بپردازد. تصفیه قومی در راه است.

>>>   هیچ افغان نسبت به افغانی دگری برتری ندارد این وحشت سرا را بیبینید که این ها از این مرز و بوم نیست ؟ قبل از تثبیت گناه شان سلاخی گردیده انذ لعنت به این قلب های پر کینه و خصومت با جنین اعمال اسیر را در اسلام اجازه ندادن که با اایشان زشت رویه گردد این ها نمیدانم که از کدام خدا وطن و وظیفه دم میزنند. این یک بزر نفاق در بین اقولم ساکن در افغانستان است لعنت خدا بر امر کننده و اجرا کننده چنین اعمال هاانتظار چندین سال دگر نفاق را باید داشت

>>>   جای خجالت و شرم است به کماندوی وزارت دفاع افغانستان که چرا بر خانه های دشمن چنان حمله کرده نمی توانید برای غنی کار میکنید شرم باد برشما شرم تاریخ باد برشما جای خجالت است برو زیر دفاع ،دفاع از سرحدات و ناموس وطن نه از خانه خود وظیفه پولی خی چی است شرم باد برشما .

>>>   Bakhshi Zafari
همان هایی که میگفتند ما طرفدار ساقط نمودن نه که طرفدار اصلاح نظامیم،امروز به این باور رسیده اند که این نظام قابل اصلاح نیست و باید تغییر کند.در حالی که داکتر#لطیف #پدرام از روز اول شکل گیری این حکومت تحت زمامت غنی به اینباور بود.

یعنی سیاسیون کشور به خصوص بزرگان حوزه ی مقاومت ده سال بعد به مسایلی پی خواهند برد که پدرام امروز،
پس قناعت کنید که شما نمی دانید او‌میداند.

وقتی پدرام سالها قبل مسله تغییر بنیادین نظام ریاستی فرسوده و‌نا کار آرا را مطرح کرد شما در هر مجلس و گرد همایی او را متهم به تجزیه طلب ی نمودید.حالا هم مطمینن شما حرف های او را ۱۵ سال بعد خواهید دانست.پس چه بهتر اگروقت مردم را ضایع نکرده در راستای تغییر نظام به نظام اسلامی و دیموکراتیک فدرال که تضمین کننده ی عدالت و حقوق مساوی تمام اقوام است،کوشش کنید.

>>>   دقیقاً!!! خودکرده را نه درد است و نه درمان، هنوز سر نخ است، اگر بیداری صورت نگیرد، اگر تحرک صورت نگیرد اگر هوشیاری بکار گرفته نشود، منظر آینده های مومندی و نادرخانی باشید.
بی طرف از کابل

>>>   یک جنایت هول ناک ، راستش گفته که این نتیجه همان بزکشی انتخابات ۱۳۹۴ است. جنایت جنگی است باید عاملین آن به دادگاه کشانیده شود. آیا نیرو های حمایت قاطع که در راس آن امریکا است ازین جنایت خبر دارد؟ زمانیکه میان خود نیروی های امنیتی دولت چنین کار ها صورت میگیرد صلح با مخالفین تا ابد نا ممکن است .

>>>   تعرض بر مقامات دولتی و نیروهای امنیتی بغاوت است و باید مجازات شوند

>>>   خلاف اعلامیه جهانی حقوق بشر وقانون جنگ اسیر را تیر باران یا شکنجه مجاز نیست اما این کامندوی غنی گلبدین که متشکل از پشتونها بودند طور بیرحمانه خلق ازبیک را اول دست وپایشانرا بسته بعد تیرباران نموده اند کجاست حقوق بشر کجاست جامعه جهانی؟ چرا ملاتره خیل .....را غرض نمگیرند ازخودشان است اگرقتل کند هم به نفع غنی اتمر است...

>>>   ای کشته.. ای کشته شده توکی راکشته بودی که آخرکشته شدی زار...
اینهاهمان گلم جم های اندکه دروقت جنگ های تنظیمی هرکدام شان صدهانفربیگناه ملکی راکشته واموال منازل شانرادرولایت های مختلف به تاراج بردند.........

>>>   اشرف غنی اتمر و استانکزی قاتلان حرفی اقوام ازبک هزاره و تاجیک باشد در حضور مردم محاکمه و قصاص شرعی شوند.

>>>   جنایت جنگی از سوی مزدوران آمریکا معنایی ندارد آنان هرکاری بکنند جنایت جنگی محسوب نمی گردد. اما قصیاری و امثال او اگر طالبان را بکشند جنایت به شمار آمده و از سوی اشرف غنی باید اینگونه مجازات شوند. چه کسی است که بگوید بالای چشم آمریکا و اشرف غنی ابرو است؟ اگر آمریکا دست از کشور ما بردارد آنگاه مرد و نامرد مشخص می شود و خواهید دید که اشرف غنی و امثال او برای نجات و پنهان شدن به دنبال غار موش می گردند. تمام مشکلات و چالش ها و بحرانهای سیاسی، نظامی، اقتصادی و اجتماعی کشور زیر سر آمریکا است اگر آمریکا و دیگر قدرتهای خارجی مردم ما را به حال خود رها کنند، خود مردم می دانند که چه کار کنند.

>>>   تعرض بر مقامات دولتی خاین و مزدور بیگانه جهاد است و هر که در این راه کشته شود شهید است.

>>>   دوستم رهبر خودش را پیدا کرده بود و اتحاد با متحدین طبعی خودش را بخاطر چتد مقام تشریفاتی فروخت.
حال زمان آن رسیده که تاوان آن خطا ها را بپردازد.
و خدا کند که بلاخره در آینده اصلاح گردد و از غلطی هایش بیاموزد.

>>>   شاكر كارگر و نقيب الله فايق موزه پاكان فاشيست ها در قتل عام مردم استند

>>>   اعمال خود این رهزنان اینها را به این حال انداخته است! ازین بدترش می خواهیم!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است