حکومت با این جنایت از چشم مردم افتاده است
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۱۳    ۱۳۹۷/۴/۱۹ کد خبر: 152531 منبع: پرینت

نیروهای امنیتی‌ مان از پولیس تا اردو و نیروهای ویژه حتی زمانیکه طالبِ را اسیر می‌ گیرند با آنها بدرفتاری نمی‌ کنند.

برایشان آب می‌دهند و تمامی قوانین جنگی را رعایت می‌کنند آنها را سالم به‌ مرکز انتقال می‌ دهند اما این چه نیرویی است که با محافظان دست‌بسته‌ی فرمانده امنیه قیصار این جنایت را انجام داده‌اند؟

این کدام کماندو است که محافظان قومندان امنیه قیصار را دست بند می‌زند، شکنجه می‌کند، تیرباران می‌کند و سپس به اجسادشان اهانت می‌کند؟ طالب که در جنایت شهره عالم است اینگونه جنایت را انجام نمی‌دهد. آیا این رفتار با محافظین فرمانده قیصار (که منسوب به نیروهای امنیتی کشور هستند) کار نیروهای ویژه است؟

آیا حکومت مسوول اینگونه جنایت را انجام می‌دهد؟ من بعید می‌دانم این جنایتکار نیروهای امنیتی افغانستان باشد چون حافظان نظام در طول نزدیک به‌ دو دهه هیچگاهی متوصل به چنین جنایتی حتی در برابر طالب و داعش نشده‌اند این جنایت ضدبشری تحت هیچ عنوانی قابل توجیه نیست. حکومت با این جنایت از نظر اخلاقی از چشم مردم افتاده است.

حسیب معترف


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جنایت
محافظان قیصاری
نیروهای دولتی
نظرات بینندگان:

>>>   Sajadi
من ديگر در اين رابطه نمي خواهم تبصره كنم همانقدر ميگويم عدم اتحاد اقوام غير پشتون عبارت تاجيك ، هزاره ، ازبك ، تركمن ،پلوچ ، پشه اي ، ايگور، براهيوي، گوجر ،پاميرى ، قرغيز، قزاق ، هندو ، وغيره اقوام ديگر باعث نابودي خود شان خواهد شد . چون فاشيستان قبيله در ايجاد پشتونيزم مطلق در كشور است آگا باشيد .

>>>   ریس جمهور غنی احمدزی با دو کمونیست جناح خلقی اش حنیف اتمر و معصوم استانکزی مسول این همه جنایات و خیانات در حق مردم این سرزمین هستند زمان بربریت و ترورو اختناق و تیر باران های خلاف حقوق بشری حکومت کمونستی کوتای هفتم ثور دوباره توسط همین دو تن جنایتکار جنگی و ضد حقوق بشری تحت رهبری متفکر عوام فریب دروغگوی قومگرا دوباره عین جنایات حکومت امینیستی روز تا روزشدت کسب کرده بخصوص بر اقوام غیر پشتون طبق برنامه از قبل ترتیب یافته شان پیش برده میشود که نا رضایتی اکثریت مردم شامل تمام اقوام حتی که پشتون های مردم خواه و حق شناس که بطور مثال از اقایان همایون همایون معاون اول خبره گان و حمید لالی و ایوبی نمایندگان مردم قندهار در پارالمان و حاجی ظاهر قدیر نماینده مردم ننگرهار نامبرد ظلم و ناروایی و دشمنی این دولت و حکومت چند نفره ارگ نشین دوام حکومت انجام جنایات زمان حکومت کمونستی در کشور ما را دوباره تازه کرده اند که اگر کسی بر خلاف پلان شوم انها حرکت کند به نوعی از انحاح و با دسایس گوناگون انرا از سر راه شان دور میکنند و اگر اندکترین حرکت لفظی و غیره ازخود نشان داد مانند قوماندان قیصاری بادیگاردان شان ظالمانه و خلاف حقوق بشری با محکمه صحرایی خود شان بشهادت میرسانند و سر دسته شانرا خلاف قانون بزندان می اندازند و حتی معاون اول اش را به خارج تعبید میکند ایندولت خاین در راس ان ریس جمهور قومگرای خود کامه مغرور معتصب با سازش با کمونستهای دو اتش زمان حکومت خلقی ها و پرچمی ها عین جنایتهای گذشته زمان حکومت خلقی و پرچمی را انجام داده و مردم را از خود ناراض کرده است چپه شدن و همپاشی ان با نارضایتی های مردم صد در صد در راه است .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است