کجا است این همه سازمان های حقوق بشری؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۰۶    ۱۳۹۷/۴/۱۹ کد خبر: 152529 منبع: پرینت

اگر قیصاری گناهکار و جنایتکار است آیا محافظین قیصاری هم همان حکم را دارند؟

در اینکه قیصاری مرتکب چه گناه و چه جنایتی شده است در اصل مربوط می شود به دادستانی و قضا که در این زمینه ریشه یابی و فیصله نمایند اما از اینکه دادستانی و قضا در افغانستان در خدمت سیاست، جانبدار و بی نهایت فاسد است انتظار اجرای عدالت از این ارگان ها بی فایده است.

در شبکه های اجتماعی عکس هایی دست به دست می شود که گویا مربوط به محافظین فرمانده قیصاری می باشند از آنجایی که جرم به هر قانون و هر دین و مذهب یک عمل شخصی می باشد پس نباید محافظین فرمانده قیصاری به جرم قیصاری بدون محاکمه و پرسش به شکل بسیار بیرحمانه آن هم از جانب قوای دولتی و به قول ریس جمهور افراد مسوول دست بسته تیرباران می گردیدند.

این عمل نمایانگر اوج تعصب و شکاف های قومی را از جانب افراد مسوول به نمایش می گذارد جالب در اینجا این است که حتی گروه های تروریستی طالبان و داعش افراد اسیر خود را بعد از پرسش تیرباران و به قتل می رسانند و این چه باعث شده است که افراد مسوول دولتی با چنین تنفری دست به تیرباران محافظین یک فرمانده دستگیر شده بزنند پس کجا است این همه سازمان های حقوق بشری؟

حسن علی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
قیصاری
محافظان
نیروهای مسوول
تیرباران
نظرات بینندگان:

>>>   در وقت چور شما حقوق بشر کجا بود ها تمام دنیا شما را میشناسد شما خاینین را

>>>   Arianfar
شگفتا!
در چهار دهه گذشته که در افغانستان رودباری از خون روان بود و میلیون ها نفر کشته، زخمی، بی خانمان و در به در شدند، علمای اسلام؟!!!! هیچ کنفرانس صلحی برگزار نکردند.
در همه این سال ها شیوخ مرتجع عرب میلیاردها دالر هزینه ویدانی، بربادی و تباهی کشور ما کردند. در این جنایت بزرگ تاریخی پاکستان و ترکیه همدست شیوخ و صهیونیسم جهانی بودند.
اما اکنون که امریکایی ها کشور را اشغال نموده، پایگاه های شان را مستحکم و یک رژیم دست نشانده را در کابل حاکم ساخته و طالب و داعش را هم در مرزهای ایران و آسیای میانه جا به جا نموده اند، شیوخ مرتج عرب کنفرانس صلح برگزار می نمایند.!
طرفه این که علمای از کشور ما هم در چنین مضحکه اشتراک می کنند.
این را می گویند خینه بعد از عید.

>>>   حقوق بشر خودش یک مرجع قاتل است .همین قدرکشتار درجهان می شود کجاست حقوق بشر
حقوق بشر طرح کافرها می باشد .
باحترام
خاکسار


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است