داستان حبیب الله کلکانی بر قیصاری تکرار شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۲    ۱۳۹۷/۴/۱۹ کد خبر: 152509 منبع: پرینت

داستان امير حبيب الله كلكانی بر قيصاری و همراهان وی تكرار شده است!

با ترفند مذاكره قيصاری را فرا خوانده اند، همراهان وی را دست بند زده اند بعد همه را تير باران كرده اند حتی درندگان وحشی با جانداران چنين رفتار وحشيانه نمی كنند که اينها كرده اند. نحوه كشتار محافظان قيصاري توسط تيم ترور غنی هم مانند كشتار مردم توسط طالب و داعش است اين ديگر برای آنهایی كه نمی دانند حالا بايد بدانند تمام ترورها را همين نيروهای غنی به نام طالب و داعش انجام می دهند و می خواهند جامعه غيرپشتون را ريشه كن كنند.

اين جنايت وحشيانه و بی رحمانه پشتونيست ها را نبايد دست كم و ناديده گرفت با اين كار خواسته اند همه سران غيرپشتون را تهديد كنند و نشان دهند اگر تابع پشتونيست ها نشويد اين سرنوشت تان است!

جنايت بسيار وحشيانه شكل گرفته است با اسيران جنگی دشمن هم چنين برخوردی نمی شود اما چرا اينها اين وحشی گری را كردند؟ بارها به همه سران غيرپشتون توصيه كرديم تفكر و باورهای خطرناک پشتونيزم قتل، كشتار و نابودی غيرپشتون ها است اما كجا است گوش شنوا و درک و فهم درست!

پيام ما به سران غيرپشتون اين است مذاكرات بس است، برادری كافی است، مذاكرات را كنار بگذاريد تهديد پايان يافته است وقت عمل است برای تغیير نظام اقدام عملی كنيد به عواقب آن فكر نكنيد هر آنچه می خواهد اتفاق بيفتد. اگر اقدام نكنيد منتظر باشيد تا سرنوشتتان مثل اميرحبيب الله كلكانی و قيصاری شود.

گل امیری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
قیصاری
سران غیرپشتون
پشتونیست ها
نظرات بینندگان:

>>>   اگر واقعیت داشته باشد اشرف غنی وهمدستانش درین ماجرا باید به لندن وواشنگتن فراری شوند.
اریا

>>>   اونويسنده اي تو چي ميگي هيچ قيصاري صاحب همراي او ريست مقايسه نكن زمين تا اسمان فرق ميكند ديگه ايتو بي ادبي نكني .قيصاري

>>>   مقایسه خوبی است هردو ازنظر مسلک لازنظر سواد یکسان هستند

>>>   Amirzada II
مسوول کشتار این فرزندان بیگناه ازبیک اشرف غنی، پدر نیو فاشیزم اوغان نیست، بلکه محصول خود خواهی ها و بیسوادی سیاسی جنرال دوستم است، کسیکه فاشیزم را با شکوه به تخت نسل کشی نشاند. حالا خودش در عشرت و حسرت در ترکیه در مهمانخانه اردوغان زندگی می کند و پسرش باتور دوستم در کنار اشرف غنی پدر فاشیزم قتل عام مردم شریف ازبیک را نظاره می کند.
تا این رهبران خائن و عوامفریب باشند تاجیکان، ازبیک ها و هزاره ها روی آرامش را نخواهند دید.
آیا تلاش ها برای بازگشت جنرال دوستم به افغانستان ارزش این همه قربانی ها را دارد؟

>>>   این بارباید به گوش باز شنیده باشید که اگر سران غیر پشتونیزم درهر غاری پنهان شوند عاقبت شان مثل صدام خواهد شدواز غاربیرون کشیده وبه دار آویزان خواهدگردید.
تاجکانی

>>>   من بسیار متاسفم! ما در هر دو صورت دو علمای بزرگ ملت تاجیک و ازبیک را که هردو نابغه بودند از دست دادیم ورنه امروز از برک سقاو اب میداشتیم!!!!

>>>   چرا صدای کمیسون حقوق بشر از چنین جنایت دستور داده شده ارگ که در حق مردم ازبک توسط کماندو های ارگ صورا گرفته صدایشانرا بلند نمیکنند ظلم ناروایی شخص ریس جمهور و سرقوماندان قوای مسلح دشمن مردمان غیر پشتون و انجام چنین جنایات بمتر از هتلر و طالب و داش نیست انجام چنین جنایت شرم اور خلاف همه موازین قانونی و اخلاقی و انسانی لکه خون این جنایت اشکار دور از خرد انسانی دامن ریس جمهور غنی و کسانی که چنین عمل ناجوانمردان و زشت را انجام داده با خون سرخ شان رنگین کرده و ثبت ورق سیاه تاریخ کرده و اعتماد نیم بند مردمان غیر پشتون را از بین برد چهره سیاه و زشت قاتلین مردم را بخوبی واضح کرده است که اینها نه به اسلامیت پابند هستند و نه به انسانیت بخاطر یکه تازی قدرت دولتی شان از هیچ عمل خاینانه و ظالمانه در برابر دیگر اقوام دریغ نکرده و نمیکنند .

>>>   آنطوری که به جنازه هاي قيصاري ها نگاه می کنیم.به نظر نمی اید که این اتفاق یک دفه به وقوع پیوسته باشد. این جلسه لعنتی.با حضوری از افسران وکماندو هاارتش از قبل طراحی شده بود.مرک به آن حکومت که توسط عوامل خارجی تعیین گردیده.مرگ بر چنین حکومت های تکراری وسلطه گر که سالهاست با همین رویش های تکراری حکومت میکند.پنج و شش نفر از جوانان این منطقه را باچال و نیرنگ تکراری به شهادت رساندن.که فقط جرمشان دفاع از منطقه خودشان دربرابر وحشی های بی فرهنگ و جاهل های عقب مانده بوده و بس البته این کار تاوان غم انگیز دارد یک مسل است میگویند ازبک از بینی خوک پریده بیرون .
خدايداد

>>>   سرنوشت اسلحه داران غیری مسوول.که مسلح شدن هرجنايت را انجام می دهند وبه هیچ کس احترام نمی گذارند همین است.اگر این ها سلاح شان تحویل حکومت ندهند آز این بدتر هم سرشان می آید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است