معترضان در شمال: اشرف غنی باید استعفا دهد
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۴۲    ۱۳۹۷/۴/۱۹ کد خبر: 152506 منبع: پرینت

اعتراض کنندگان در ولایت های شمال در هفتمین روز اعتراض شان خواستار استعفای رییس جمهور غنی شدند.

به گزارش صنا، این معترضان در ولایت های فاریاب و تخار با تاکید به استعفای رییس جمهور غنی اعلام کردند که غنی توانایی مدیریت کشور را ندارد و باید استعفا دهد.

معترضان هشدار داده‌ اند‌ درصورتیکه حکومت به خواست آنان توجه نکند به نافرمانی‌ های مدنی دست خواهند زد. آنان تاکید کردند که جنرال دوستم باید به کشور برگردد زیرا شرایط کنونی به وی نیاز دارد.

این در حالی است که پس از بازداشت نظام‌الدین قیصاری فرمانده نزدیک به جنرال دوستم باشندگان فاریاب، جوزجان، سرپل، بغلان، قندوز، تخار و سمنگان از یک هفته به این طرف دست به اعتراضات گسترده زده‌ اند.

کد(14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اعتراضات
اشرف غنی
دوستم
نظرات بینندگان:

>>>   از اهلیت وصلاحیت خود بسیار بالا ونامناسب درخواست نموده اند - درحالیکه بعدازین قلدری دیګر چلش ندارد

>>>   بخاطر یک شبش حالا تمام پوستین را آتش بزنیم بخاطر یک ....م دست درازی نموده و بخاطر یک بیسواد که تا حال نام خود را نوشته نمیتواند یک ریس جمهور انتخابی مردم که به درد و صدای مردم مظلوم گوش داده باید استعفا نماید. ما از مقامهای امنیتی جدی تقاضا داریم که همین چکچکی ها‌ که به جاده ها ریخته و قانون شکنی میکند‌ آنها همه دار دوسته دزد کلان هستند با همه ایشان بر خورد قانونی صورت گیر در صورت سر پیچی باید یک گلوله را نثار ایشان کند. یک میلون بیگناه کشته شد اینها صدقه سرایشان به ظلم باید خاتمه داده شود

>>>   او مردم نا دان زورشما به یک ابر قدرت جهان می رسد غنی خودش امریکای است پس شما چطور می گوید استعفا کند زور خدا به او نمی رسد خاطر جمع باشید

>>>   Amirzada II
مسوول کشتار این فرزندان بیگناه ازبیک اشرف غنی، پدر نیو فاشیزم اوغان نیست، بلکه محصول خود خواهی ها و بیسوادی سیاسی جنرال دوستم است، کسیکه فاشیزم را با شکوه به تخت نسل کشی نشاند. حالا خودش در عشرت و حسرت در ترکیه در مهمانخانه اردوغان زندگی می کند و پسرش باتور دوستم در کنار اشرف غنی پدر فاشیزم قتل عام مردم شریف ازبیک را نظاره می کند.
تا این رهبران خائن و عوامفریب باشند تاجیکان، ازبیک ها و هزاره ها روی آرامش را نخواهند دید.
آیا تلاش ها برای بازگشت جنرال دوستم به افغانستان ارزش این همه قربانی ها را دارد؟

>>>   زور مردم روز خداست امریکا همه مردم را کشته نمیتواند.قیام مردمی حتمی است.
باید ازازبیک ها دیگران هم حمایت کنند هزاره تاجیک ترکمن وغیره.عامل بحران خود تیم ارگ است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است