توطیه ها ظالمانه قربانی می گيرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۱    ۱۳۹۷/۴/۱۸ کد خبر: 152491 منبع: پرینت

در کشور سه نهاد مهم امنیت ملی "دفاع، شورای امنيت، امنیت ملی" بدست اتمر است وزارت مالیه "تمامی درآمد و بانک های افغانستان" نزد اکلیل حکیمی بود شورای علما مرجع صدور فتوا و روابط مردم با حکومت بدست کشاف است.

هرسه اینها از یک ولایت بنام لغمان است مثبت ها و منفی های این ولایت داستان سفره همه مردم وطن است. هدفم اشخاص فاسد لغمان است آیا اینها به منافع ملی و اقوام پشتون، تاجیک، هزاره، ازبک متعهد هستند؟ نخیر! اینها فقط و فقط فریبکار هستند و مردم را به جان هم می اندازند و بهره می برند البته انسان های شرید و فتنه گر آن را می گویم نه تمامی مردم شریف لغمان را.

اینها تمامی روابط اشرف غنی را منحصر به خود ساخته اند حتی اشرف غنی فاسد را قسمی آماده ساخته اند که حرف های حتی قوم خود احمدزی را نیز گوش نمی کند استانکزی که از نظر مالی آدم پاک است ولی به وی اکلیل ماهوار طریق مختلف پول های هنگفت مالی می دهد و تحت نام قومیت را تحت تاثیر خود یعنی آله دست خود ساخته اند اینکه وی تعصب دارد یا خیر نمی دانم.

محمد طاهر شهیدانی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اشرف غنی
نهادهای امنیت ملی
نظرات بینندگان:

>>>   Raheel en 3 anderen.
کسانی که در این چند روز پسین تپیدند و کوشیدند و جریان توزیع تذکره به کوچی ها را در پروان متوقف ساختند، چشمان شان قابل بوسیدن است. به ویژه از جوانان آگاه و بیدار پروان باید بسیار سپاسگزاری کنیم که دلیرانه و قاطعانه ایستادند.
هر سکتگی، ایست و خللی که در کار دشمنان رخ میدهد برای ما پیروزی است. چراغ عدالتخواهی پروان ، همیشه فروزان .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است