رفتن وزیر دفاع به جاغوری برای چیست؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۹    ۱۳۹۷/۴/۱۸ کد خبر: 152476 منبع: پرینت

در واقع رفتن "طارق شاه بهرامی" وزیر دفاع دولت وحدت ملی در مرکز ولسوالی جاغوری نمایشی عوام فریبانه بیش نیست.

این تیم ارگ می خواهد که به نحوی قضیه حوزه بندی انتخابات را در ولایت غزنی که برای مردم ما واقعا یک مساله حیثیتی است از ذهن ها پاک و به نحوی مردم را با وعده و نویدهای توخالی که داده و خواهد داد مشغول کند.

اگر مردم هزاره جاغوری ما این چیزها را بدانند در واقع تیم ارگ طارق شاه در ولسوالی جاغوری آمدند که روحیه، مورال و نقطه ضعف های مردم ما را در مقابل برادران خونی ناراضی و هم پیمان جلادشان یعنی طالبان بخوانش بگیرد و مهم تر از همه اینکه منطقه های هم مرز با طالبان را که در مقابل دشمن آسیب پذیر است به نفع برادران ناراضی اش طالبان برای حمله بعدی شناسایی کند.

بزرگان و مردم شریف ولسوالی جاغوری کاش بجای این قربانی کردن گاو و چاپلوسی مضحک با افتخار و غرور حق خودتان را خواسته و صدای صدها جوان قربانی مردم ما را که در راه حفظ عزت و ناموس شان جان های عزیز خود را از دست داده است فریاد می زدید.

محمد طاهر شهیدانی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جاغوری
بهرامی
مردم هزاره
نظرات بینندگان:

>>>   بهرامی رفته تا نقاط ضعف وخالیگاه جاغوری رابرای طالبان واضح سازد

>>>   امید وارم که هیات وزارت دفاع در امنیت و صلح دایمی درجاغوری و سایر مناطق هزاره جات توجه جدی نماید. ازینکه حکومت محلی ازهیات مذکور حسن استقبال نموده است عمل نیک و شایسته است. مردم مومن و زحمت کش هزاره جات از هیات وزارت دفاع درخواست یک فرقه عسکر حتما بنمایند تا امنیت مناطق مرکزی درمقابل خطرات احتمالی مصون باشند.
ومن الله التوفیق.الحاج.ع.ناصری

>>>   وقتیکه راکت های دشمنان ملت و خاک به نزدیک محل مجلس بهرام شاه وزیر دفاع اشرف غنی احمدزی خورد از ترس جان خود جلسه را مختل کرد و رو بفرار به ولسوالی غزنی کرد وزیر دفاع ترسوی بز دل در جاغوری قبلن مبلغین خود را فرستاده بود تا با امدن اش مردم جاغوری شادیانه کنند که گویا یکتن در حکومت غنی دلسوز برایشان پیدا شده تا در دفاع از طالبان انها را کمک کند در حالیکه چنین نیست بلکه وزیر دفاع ترسو اشرف غنی امده تا ساحات اسیب پذیر را برای ورود طالبان شناسایی کند و طالبان برادران شانرار وارد جاغور کنند تا جاغوری با علم و فرهنگ را نا رام متضرر سازند مردم جاغوری نباید به چم وخم و وعده های میان تهی دار و دست اشرف غنی احمدزی معتصب دشمن غیر پشتون خود خواه خود کامه قومگرای معتصب باور و اعتماد کنند اینها نه به قران باور دارند و پابند هستند و نه به عهد و پیمان شان دیدید که با داکتر عبدالله شریک قدرت شان برنده انتخابات چه کردند با جنرال دوستم معاون اول ریاست جمهوری رای اور به غنی احمدزی چه جفا کردند با محمد محقق چه کردند و با عطا محمد نور و با قوماندان قیصاری به بهانه جلسه چه خیانت و جنایت را انجام دادند اینها فریبکاران قومگرای معتصب دشمن مردم غیر پشتون هستند .

>>>   همه کار ها فریبا نه است این یهودی های کفری نمی دانم چه پلا ن دارند

>>>   هدف وزیر دفاع طرح نقشه تسلط طالبان بر جاغوری و مالستان و ولسوالیهای هزاره ها میباشد و سرکوب هزاره های بیگناه و مظلوم

>>>   مردم جاغوری دیگر مردم نیست. مردمی که با داشتن صدها نخبه علمی و سیاسی دو دهه به نمایندگی شاه گل و عرفانی رضایت داده اند دیگر مردم نیست. تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است