رویارویی حکومت و اپوزیسیون در قبال قضایای شمال
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۴۴    ۱۳۹۷/۴/۱۸ کد خبر: 152470 منبع: پرینت

رویارویی شدید حکومت و اپوزیسیون درون حکومت در قبال قضایای سمت شمال کشور!

ایتلاف نجات برای افغانستان در کنفرانس مطبوعاتی خویش در قبال وضعیت موجود کشور اینبار صحبت های مشخص تر داشت.

حکومت و اپوزیسیون حکومت اکنون بالای مفهوم و کاربرد اصطلاحات، مسوول و غیرمسوول، قانونی و فراقانونی، صلاحیت ها و عدم صلاحیت ها با یکدیگر اختلاف نظر دارند آنچه در این کنفرانس مطبوعاتی تازگی داشت تاکید آنها بر آوردن جنرال دوستم و استفاده از سلاح در مقابل سلاح بود از جانب دیگر ریس جمهور با رها کردن طالبان به صراحت به مخالفان درون حکومتی خود هشدار داده که آنها را مسوول می سازد.

واضح است که این رویارویی نتیجه ناخوشایندی را برای مردم افغانستان دارد آن چه که به شدت به خلای این کنفرانس مطبوعاتی می انجامد این است که جانب ریس جمهور همیشه به داشتن سند درباره اختلاس جانب مقابل اشاره می کند در حالیکه اختلاس خمیره، شیره و بافت حکومت وحدت ملی را تشکیل می دهد و همگانی است. اعضای ایتلاف باید یادآور می گردیدند که رزاق وحیدی را به سبب نخوردن رشوت به محاکمه بردند، اعضای ایتلاف باید یادآور می شدند که شاه کلید فساد اکلیل حکیمی، فاروق وردک، عمر ذاخیل وال و اکرم خپلواک در حلقه خودی درون ارگ قرار دارند.

اعضای ایتلاف در این زمینه باید سند جمع آوری نموده با مطبوعات و رسانه های ملی و بین‌المللی شریک نموده و حتی اسناد خود را در اختیار دونرهای خارجی بگذارند در مورد افراد مسلح مسوول هم باید از گروه های خود سر حزب اسلامی در بدخشان، تخار، بغلان و گروه غیرمسوول ملا تره خیل در کابل و هزاران گروه غیرمسوول طالبان در سراسر کشور یادآوری می کردند تا مردم از اصل موضوع آگاه می گردیدند.

حسن علی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شمال کشور
حکومت
اپوزیسیون
ایتلاف نجات
نظرات بینندگان:

>>>   چرا دایره فساد باید منحصر به فاروق وردک، عمر ذاخیلوال، اکیل و اکرم خپلواک باشد در این کشوری ملیونی هزاره، ازبک و تاجک وغیره وغیره هم صاحب سرمایه های قارونی هستند و همیشه انگشت انتقاد متوجه یک قوم هست و ماشاءالله سایر اقوام شریف یاد شده نیک و منضح هستند. ماشاءالله، ماشاءالله
ای کاش در این کشور آدمهای با وجدان وجود میداشت تا ضمن اشکارساختن عیب دیگران کمی از خود هم میگفتند.
شریف

>>>   حسن علی خان!
میگویند " نه کل بماند نه کدو".من یک پشتونم، ولی عقیده راسخ دارم که حکیمی، فاروق وردک، زاخیلوال، اکرم خپلواک و این "کبوتر سفید" هزا.. شما رزاق وحیدی همه فقط دزدان بی مایه و کثیف اند!!!!!

>>>   شما یک پشتون نه بلکه افغانیت را هم قبول نخواهید داشت و امید وارم که چنین هم نباشد. بناء خارج از موضوع وحیدی که انرا محاکم کشور با مسئولیت دینی و وظیفوی شان انرا روشن خواهد ساخت سایر افراد قوم نیک از مزایایی دوران جهاد، مقاومت، جنگ های داخلی و زمان خرمن دالر مگر بی بهره مانده و این اقایان زنان سه و چهار در بخشش بدست آورده اند.
شریف


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است