جزییات مساله کوچی ها در پروان را بدانید
 
تاریخ انتشار:   ۰۰:۱۱    ۱۳۹۷/۴/۱۸ کد خبر: 152456 منبع: پرینت

جزییات مساله کوچی ها در پروان:
۱. موفقیت در توقف روند توزیع دزدانه و مکتوبی (مکتوب فراقانونی ولایت) شناسانه برای کوچی در پروان.
۲. با حمایت قاطع اعضای محترم شورای ولایتی پروان، حمایت همه جانبه شورای مجاهدین بگرام، مردم بگرام و مردم پروان موفق به جلوگیری توزیع دزدانه و مکتوبی شناسنامه به کوچی ها شدیم.
۳. هرچند که افراد دستگیر شده بجرم توزیع دزدانه و غیر قانونی شناسنامه بجای مجازات و سپرده شدن به دستگاه عدلی و قضایی کشور توسط حلقه خاص وابسته به ارگ، رها شده اند اما جای خوشی این است که بعد ازین هیچ اداره ای جرات توزیع شناسنامه به کوچی ها را نخواهد داشت.
۴. هیات فرستاده شده از کابل برای بررسی مخالفت ها بر سر توزیع تذکره به کوچی ها در پروان دقیقا متوجه شد که با چرب کردن بروت چند کارتن کلان شمالی این سرزمین قابل تسخیر نیست و مردم به اندازه کافی از کوچی پروری حکومت متنفر اند و نه قانون اجازه میدهد و نه هم مردم.
۵. به ادامه جلسات مردمی در شورای ولایتی و تظاهرات مردم بگرام، بروز شنبه در مقر ولایت پروان ‌با حضور داشت والی پروان، اعضای شورای ولایتی، نمایندگان مردم بگرام، نمایندگان جامعه مدنی، اقای عثمانی نماینده مردم در شورای ملی و هیات حکومت مرکزی، جلسه ای برگزار گردید که عکس متن توافقات و تصامیم جلسه را ضم نموده ام.
پ.ن: در مورد اظهارات والی صاحب مبنی بر ترکیب قومی نفوس پروان و پهلو های آشکار و پنهان آمار های خیالی ارایه شده از سوی وی بزودی خواهم نوشت.

رامش نوری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نوری
پروان
نظرات بینندگان:

>>>   مردم مجاهید پرور و باعزت پروان. نگزارید که احمدزی فاشیست و حلقات فاشیستی ارگ انتحاریهای کوچی را تزکره داده و در پروان ساکن نمایند.

>>>   گمنام هرات // سرزمین شیران طاغوت شکن ولایت باستانی پروان محل وسکونت ولگرد ها نیست زیرا این ها باید جاهای مسکن گزین گردند که در آنجا فابریکه انتحاری باشد تا درآنجا آموزش های مسلکی دیده بجان هم بی افتند. خدایا این قوم را هوشیار کن تا دیگر کشور را ویران نکنند
همه طایفه وقوم این مردم را هوشیار کن تادیگر خوده ...... نکنند تامردمان بیچاره را بکشتن ندهند

>>>   بروان روزی جواب غارتها و چور کابل را می پردازد! این عید تا در ګزر است ای دزدان بی وجدان شمالی!

>>>   صبری"""
مردمان طاغوت شکن سرزمین پروان هوشیار باشید زیرا اقوام کوچی مردمان بویگین وبی شرم هستند نباید به پروان جای گیرند باید آنها به ولایت های لوگر ، ننگرهای،خوست ولغمان باشد وطن اصلی شان هستند جای هرکس وناکس درولایت پروان نیست پروان محل مردمان پاک طینتان وپاک نفسان ومجاهدین سربکف افغانستان هستند نه جای هرلوده و ا ن ت ح ا ر ی

>>>   در زمان هجوم طالب های وحشی ناقلین دوران نادر و ظاهر شمالی را از پشت خنجر زدند.
کوچی ها اگر از کوچی گری توبه میکنند و ده نشین میشوند بهتر است در لوی پکتیا و دیگر لوی ها جابجا شوند با آنها تجانس دارند.

>>>   انعده از تذكره گيرنده ها كه تازه أخذ نموده اند ديگر در پروان جاى ندارند واگر در اين مرزبوم ديده شوند به اشهد مجازات مقابل ميشوند و باند جنايت پيشه ارگ اينرا بايد بداند.

>>>   ای تاجیکان تزاری! ان زمان ګزشت که ربانی از سمچهای استالف و شیله های درواز حکومت(دزدی و غارت ملک را میکرد!
و ان زمان رسیده که کوچی از خیمه خود دولاد تزار را در شمال اداره و یوغ دزدی هایش را بر ای ابد بر ګردن نهند!

>>>   کشور توسط اقوام پاکستانی اشغال شده است

>>>   دوستان محترم من دیروز در سایت دانشنامه ویکیپدیا مقاله ای مشاهده کردم که تعداد کشته های جنگ در کشور های مختلف جهان را ثبت کرده بود و من از مطالعه آن در نهایت تعجب و حیرت فرو رفتم
مقاله با نام تعداد قربانیان جنگ در جهان از سال ۲۰۱۵ به بعد بود من فکر میکردم قربانیان جنگ عراق و سوریه و لبنان و یمن و لیبیا با وجود جنایات داعش بیش از کشور ما بوده باشد اما آمار متاسفانه اینچنین بود،:
اول افغانستان ۲ میلیون نفر!
دوم سوریه ۵۰۰ هزار نفر
سوم عراق ۴۰۰ هزار نفر
چهارم جنگ مکزیک ۱۵۰ هزار نفر
پنجم یمن و لیبیا ۵۰ هزار نفر
ششم سومالی و نیجریا در درجات بعدی قرار داشتند.
بر این اساس افغانستان نا امن ترین کشور میباشد دوستان محترم برادران خوب فکر کنید قاتلان این همه قربانی در کشور ما چه کسانی هستند؟ از کدام قوم هستند؟ خوب منطقی باشید و حقیقت را ببینید اگر یک نفر هم قومی شما جنایت کرده است از او اعلام بیزاری کنید.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است