برداشت آزاد: مذاکره متفکر اول با متفکر دوم جهان
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۲۵    ۱۳۹۷/۴/۱۷ کد خبر: 152452 منبع: پرینت


برداشت آزاد

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
برداشت آزاد
متفکر
نظرات بینندگان:

>>>   کرزی: من جنگسالاران را در حکومت جای دادم، از پول های باد آورده و بیت المال جیب های شانرا پُر کردم و به قدرت سیاسی رساندم.
غنی احمدزی: من باید تمام این آشغال های ترا از بدنۀ دولت پاک کنم. این کار آسان نیست، خداوند به تو خیر ندهد.

>>>   ولا بخی به جا فرمودید خانه های شخصی این بدبختها ویران شود الهی

>>>   خیانت متفکر نا متفکران قومگرایان چون غنی احمدزی عوام فریب دست بسینه صد چند مضر تر از کرزی در برابر مردمان غیر پشتون خیانت را انجام داده و هنوز ادامه دارد و تعداد از خاینین قوم فروش پول پرست چونخلیلی و دانش و فایق و دیگران شان که جلوگیر اسپ غنی احمدزی هستند و روی خود را در نزد مردمش سیاه ساخته اند دیگر کسی از اقوام غیر پشتون در دولت ساخت جانگیری موجود نیت که طرفدار به غنی احمدزی باشد همین منافقین خاینین سبب جریت بخشیدن غنی احمدزی در گرفتاری قوماندانان طالب کش برادران نا راضی اشرف غنی احمدزی همکار و همگام هستند و در رسانه ها از هر عمل خاینانه ارگ سفسطهسرایی و تاییدی میکنند خدا لعنت کند این قوم فروشان چ.کی پرست پول پرست را که در خدمت پشتنیست ها امده از امریکا قرار دارند و مایعه ننگ هستند درخت گفته اگر دسته تبر از خودم نمیبود هرگز مرا زده و چپه کرده نمیتوانست افسوس که دسته از خودم است .

>>>   متفکر دوم از متفکر اول کرده خوبتر است. زیرا تنها برطرف میکند،اما نمی کشد.
متفکر اول همه را به بهانه های مختلف کشت.یک تعداد را در حملات انتحاری و مارشال فهیم را توسط دوای فشار اش کشت.

>>>   ده قسمت بالايي تصوير : بعضي از "خود مرده " ها ره هم ده جمع "قرباني" حساب كدي ؟!
ده قسمت پايين تصوير : همي ها ره خو از بودنِ شان كده نبودن ِشان ده حكومت و ودولت بهتر اس !

>>>   دزدی مفسد تر از ایوب سالنگی را کی می شناسد ؟؟؟ هزاران لیتر تیل پولیس را فروخت چوکی های وزارت داخله را به تجارت انداخته بود
اعمال بسم الله خان در وزارت دفاع وداخله هفتاد من کافذ شود

>>>   اصلا متفکر دوم جها ن بالای امریکا می نازد ورنه خودش یک تر سو انسا ن است به زور ترامپ با دار بزرگش می نازد

>>>   Raheel
یکی از فاشیستهای پشتون در تویتر طعنه میزند که به جای ملامت کردن پشتون خود را قوی بسارید و از چنگال سیاستمداران بیسواد، زراندوز و فاسد رهایی ببخشید.
اول باید این نکته را روشن ساخت که من و هیچ عدالتخواه دیگری هرگز قوم پشتون را ملامت نکرده و نمی کنیم بلکه فاشیزم پشتونی را دشمن خود و دشمن کشور و در گام نخست دشمن قوم پشتون و ملامت مشکلات امروزی کشور میدانیم.

دوم این که بلی !
ما تاجیکها گرفتار شماری سیاستمدار فاسد، نادان، کوته‌اندیش، خودخواه و معامله‌گر استیم که بهترین عنوان برای اکثر شان "گاوهای مقدس" است. اینها چوکی، اقتدار، وزارت، وکالت و ولایت را امتیاز شرکت شان در جهاد و مقاومت میدانند و حاضر نیستند بپذیرند که چوکی و حتی احترام مردم اینها را به وظایفی مکلف میسازد و در برابر مردم مسوول میباشند.
این فاشیست بخشی از حقیقت را میگوید‌ اما منکر این است که فاشیزم دولتی پشتونی همین فاسدین را تقویت میکند و بر سر مردم ما حاکم میسازد تا خوبتر استفاده کرده و مثلا برنامه های پاکسازی قومی، جاجایی اقوام، فرهنگ ستیزی و یکسان سازی قومی را به پیش ببرد.

>>>   Parwani
دل اشرف غنی را منکرین تنگ ساخته اند.
اشرف غنی میگه دگه چی کنم که یک تعداد قبول کنند من فاشیست استم.
آخرین اقدام فاشیستی غنی :
۲۳ تن از افسران وزارت دفاع از طرف غنی ترفیع داده شده که ۱۹ تن آنان پشتون هستند .

>>>   بعضی ها افتخارمیکنند بااین عکس ها
ولی من میشرمم بخاطر این که نمایش میدهیم که چه قدربازنده وشکست خورده هستیم تاچه وقت این عکس هارا قطارکرده نمیدانم برای چه نمایش میدهید باید یک چیزی نوشته هم بکنید درمورد عکسها مثلً
( شمارا کشتن ومارا بخاطر مذدوربودن مانمیکشند)
سرفراز احمدی

>>>   کرزی: من جنگسالاران را در حکومت جای دادم، از پول های باد آورده و بیت المال جیب های شانرا پُر کردم و به قدرت سیاسی رساندم.
غنی احمدزی: من باید تمام این آشغال های ترا از بدنۀ دولت پاک کنم. این کار آسان نیست، خداوند به تو خیر ندهد.

>>>   هردو یکی هستند و از شروع مداخله امریکا تا بحال در یک مسیر کار میکنند، ترجیع منافع قومی بر منافع کلی تمام شهروندان کشور.
سگ زرد برادر شغال.
اگر میخواهید به یکبارگی و برای همیشه از جنگ دائمی اوغان و جهالت اوغان خلاص شوید تمام نیروی تانرا صرف تجزیه کشور بین اوغانها و اتحادیه اقوام غیر اوغان بسازید.
اوغان انسان شدنی نیست و هنوز هم حکومت عبدالرحمن خانی یا نادر خانی خواب میبینند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است