چهار عکس ؛ چهار برداشت آزاد
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۱۸    ۱۳۹۷/۴/۱۵ کد خبر: 152410 منبع: پرینت




از عقب خنجر و از جلو لنگی





کلاه هندو بر سر مسلمان یا یهود؟





اینها برای هندو دعا می کنند یا مسلمان؟





کلدارهای پاکستانی بر گردن والی پکتیا





کد (4)

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
برداشت
عکس
نظرات بینندگان:

>>>   خوب چي فرق ميكند اگه ده هر جاي كه يك ريس جمهور بورد مجبور هست كه رسم و عنعنات همو مردم را اجرا كند برادر عجب زمانه شده همي بيچاره همي هر كاري بكنه شما يك چيزي بريش ميگم اوادم هم خوب گوش كر خوده ده طرف تان كده هههههههههه
غمخوار

>>>   اهل هنود افغانستان هزار مرتبه بهتر از شما کولی ها است و ارزش هر چیز را دارد دعا غمشریکی و هر چیز که بگوید چون خدومتگار وطن خود هستند تا فعلا ناموس فروش نشده اند و بخاطر پول و قدرت زن‌های خود را شبها پیش اراکین روان نکرده اند و کولی گیری هم نکرده فرق بین تو ....و برادر اهل هنود بسیار زیاد است

>>>   آیا شما بیانیه این هندو ها را شنیدید که چقدر نام خدا و الله و دین و شهادت و برادری و غم شریکی و دیگر را یاد کردند؟
با وجود چنین حادثه غم انگیز برایشان، چقدر از دولت پشتیبانی کردند و از رییس جمهور تشکری کردند که به دیدن و غم شریکی شان آمد؟
آنهم به لسان پشتو جلال آبادی روان که خود اشرف غنی هم چون پشتو روان حرف زده نمیتواند.
پس ما پیش از همه چیز دیگر که به کدام زبان و کدام قوم و کدام ملیت و دین تعلق داشته باشیم، ما انسان هستیم و ما باید برخورد انسانی با یکدیگر داشته باشیم.
آیا همین هزاره شما رمضان بشردوست، بشردوست تخلص می کند و یا مسلم یار و ایزد یار و غیره؟
من خودم دیروز در تلویزیون مدینه در داخل مسجد نبوی یک هندو را همراه ریش و لنگی سبز هندویی اش دیدم که نماز میخواند.
آیا از قصه بابه نانک رهبر هندو های اهل سیک خبر دارید که بعد از آن که او وفات کرد مسلمانان و هندو ها با او چه کردند؟
مسلمانها او را طبق مراسم اسلامی با آب زمزم شستشو دادند و هندو ها جسد او را طبق مراسم هندو یی در آتش مذهبی شان سوختاندند.
کوشش کنید پیش از هر چیز دیگر انسان باشید.

>>>   اکثر این مردم علاقه شان نسبت به افغانستان بیشتر به پاکستان هست مانند ذوحیاتین استند
اریامهرازکابل

>>>   ارگ فاشیزم توسط تروریستان مردم مظلوم سیک و هندو را میکشد و در سوگ شان شیرینی میدهد. نفرین با فاشیزم ظالم

>>>   کسیکه اوغان را نشناخته در حقیقت خدا را نشناخته . و این یک مثل معروف است.اما معاملات اوغانها با مردم در تاریخ چند قرنه ای بعد از ورود شان به سر زمین فارسها و ترک تباران و به دست گرفتن قدرت به واسطه بد شانسی افشاریان:
معامله امیر دوست محمد خان با بنیاد خان هزاره در بامیان.
معامله امیر عبدالرحمن با سران و مردم عادی هزاره ، تاجیک ، ازبیک و سایر اقوام.
معامله نادر خان با حبیب الله کلکانی .
معامله امین و ترکی با کارمل.
معامله داکتر نجیب با دوستم و صاحب منصبان تاحیک در تبانی با صاحب منصبان افغان و حکمتیار که نتیجه آن تا امروز یخن مردم بیگناه این کشور را رها نمیکند
معامله سران طالب با مزاری
معامله کرزی به صورت غیر مستقیم با پروفیسور ربانی
معامله کرزی با مارشال فهیم.که تا هنوز در ابهام است
بالاخره معاملات متعدد اشرف غنی با خیلی ها مخصوصا دو فریب خورده بزرگ یکی عبدالعلی محمدی مشاور حقوقی غنی احمدزی که در وقت تبلیغات انتخاباتی غنی خان در تلویزیون ها کم بود که ک و ن خود را پاره کند و دیگری جنرال دوستم که هست و نیست همه ای ازبیک را به قمار زد.
داستان این افراد چون خیلی معروف است و همگی میدانند یاد آوری کردم تا بزرگان اقوام و این رهبران متنبه شوند وگرنه تاریخ پر است از خیانت و نامردی اوغانها با دوستان غیر اوغان شان البته در اینجا منظور بزرگان و سران شان است نه مردم عادی اوغان چون خورد و بزرگ شان روزمره و نظر به شرایط در حق غیر اوغانها نامردی کرده اند که تا هنوز ادامه دارد، خوب تا احمق در جهان باشد مفلس در نمیماند. بزرگان و رهبران! اگر در گذشته فریب شان را میخوردید حق تان بود چون کاری در حق تان کرده بودند که همگی تان چوچه گریز شده بودید و تنها به یک خنده ای شان دل خوش بودید و چاره دیگر هم نداشتید چون اگر هم میخواستید مقاومت کنید کسی هم در جهان صدای تانرا نمیشنید ، اما حالا چرا؟ هر حادثه که در یک گوشه جهان رخ بدهد حد اکثر یکی دوساعت بعد همه ای مردم جهان خبر میشوند از چه میترسید؟ میترسید جنگ اوغان و غیر اوغان شروع نشود ؟ 40 سال است که در این کشور، حق و نا حق خون انسانها ریخته میشود پس مرگ یکبار و شیون هم یکبار. بزرگان محترم هوشیار شوید یک قدم هم از گرفتن حق و حقوق مردم تان عقب نشینی نکنید و بدانید که ظالم و مظلوم نزد خدا جواب گو میباشد . مظلوم به خاطری جوابگو است که شرایط برایش آماده بوده چرا خود را ساکت گرفته و از حق خود دفاع نکرده است لذا مسئول است و اگر در راه گرفتن حق خود کشته شود پاداش اخروی دارد چون خدا به کسی که بالای حق قانونی و شرعی خود کشته شود اجر شهادت عطا میکند.و اگر مانند یکتعداد ترسو و کاسه لیس مثل داکتر صبرالله صبرالله ، بیدانش ، مرتضوی و جمعی دیگر به معاش ماهانه و لپ وجپ موقتی و یگان لبخند های ساختگی ( چون رئیس جمهور که بدش بیاید بچه ننه خود را هم بیاب میکند ) دل خوش میکنید خوش کنید مگر به زودی به سرنوشت قبلی ها دچار خواهید شد و مطمئن باشید که دارایی های تان را که از راه خیانت به مردم خود به دست اورده اید سر فرصت قران قران از شما حصول خواهند کرد.
عثمان

>>>   هههههه ،چه نمایش مزحکی، همه میدانن که علی‌آباد شهر نیست، دیوانه خونه هم دارد.

>>>   تصوير والي پكتياي بيخرد بسيار عجيب و شرم آور است، كجا است غني ديوانه كه دستگيرش كنند

>>>   ریس جمهور دلسوز و شجاع داریم من از آین شخص ریش سفید ولی دلیر و طاغوت شکن حمایت میکنم

>>>   یک توصیه مفت به برادران طغایی و شیبانی و خرررررررراسانی وغیره و غیره.
افغانستان کشور همه ماست و هیچ کس هیچ جای رفتنی هم نیست.همه در همین کشور محکوم به زنده گی استیم
تجربه چهار دهه هم به اثبات میراساند که غیر از پشتون هیچ قوم دیگر قدرت و استعداد حکومتداری ندارد. و اکثریت هم استند.
پس شما دیگر انتخابی ندارید مگر اینکه به پشتون ها خود را بسازید و به ارمان های آن خود را اعیار کنید.
آلبته در بین پشتون ها این انتخاب را دارید که به دولت اشرف غنی و یا هر پشتون دیگر تکنوکرات باشید و یا از طالبان قرون وسطی طرفداری کنید.
روشنفکران پشتون به حمایت شما ضرورت دارد که کشور رااز چنگ طالبان نجات دهد. و شما به روشنفکران پشتون ضرورت دارید که خود را از چنگ طالبان نجات دهید. پس بهتر است به تمام قدرت و توان خود از دولت اشرف غنی دفاع کنید.

>>>   سک ها میگویند دفتر ریاست جمهوری از مابرای شرکت دردیدار جلال آباد دعوت کرد ، اما دفتر ریاست جمهوری میگوید ما اطلاع نداریم!

>>>   به اشرف غنی جای خجالت است درپکتیا پول افغانی رواج است یا کلدار پاکستانی .
دولت منافقت ملی خجالت بکشید .
خاکسار

>>>   درجیبش هم شناخت کارت پاکستانی است نیم فامیلش هم آنطرف مرز زندکگی میکنند

>>>   میگویند دربین مردم افغانستان عقل اوغان ها دو متر پیش تر است هر کس این مطلب را گفته احمق نا فهم بوده.دربین افغانی ها اوغان جماعت هر قدم که برمی دارد 10 نفر را از خودشان دور میکند.مثلا ریس فکر کرد اگر قيصاري را با توطئه دستگیر کند هم کار های خود اش را راحتر انجام می دهد و مردم آزرده خاطر ها خوشحال می شود.اما این اقدام ناسنجیده برعکس عمل کرد.مردم به تظاهرات روی آوردن حتی آنهای که با قيصاري رابطه خوب نداشتن آنها هم با تظاهرات چی ها همراه شدن
( میرزا نفرت از ناف کابل

>>>   اگر همین حمیل کلدار پاکستانی بگردن یک نفر عادی از مردمان غیر اوغان انداخته میشد حالا شما می دیدید که اشرف غنی با سر دادن چیغ های بلند اش فورن انرا سبکدوش میکرد و گلبدین حکمتیار بصورت فوری مصاحبه انجام میداد تا جاسوس خود را هم بگردن ان شخص می انداخت اما حالا که والی پکتیا از قوم و زبان خود شان است و از جمله طالبان اعضای باند گلبدین است نه از ارگ صدا بلند شد و نه از گلبدین خان و خاین اسماعیل یون خان و خانمش و نه از خانم سادات منگل و نه از ناصر اصولی و غیره شان همه شان چشم شانرا مانند مرچه خورک چشم شانرا پت کرده و و خود شانرا بی خبر جلوه داده اند همین خاین جاسوس والی پکتیا در مورد خواست گلبدین جاسوس ای اس ای بنام دادن منطقه امن به ترورستان طالبان فعالیت را اغاز کرد و اعلان رسمی کرده بود که کوشش میکند و دید و باز دید با بزرگان قوم دارد تا ولایت پکتیا بنام منطقه امن به طالبان واگذاری گردد که به اثر فشار و صدا مردم غنی خان در یکی از صحت هایش گفت خواست منطقه امن ممکن نیست واکنون بابتهمان فعالیت اش بنفع اله دست پاکستان ترورستان طالبان حمیل کلدار پاکستانی بگردن همین والی پکتیا تعین کرده شده غنی احمدزی عضو باند گلبدین از طرف جاسوسان دیگر پاکستان انداخته شده است دیده شودکه ارگ با این خاین وطنفروش چه میکند.

>>>   پکتیا، یکی از ولایات افغانستان است، یا کدام صوبه پاکستان که در گردن شخص اول ولایت متذکره کلدار های پاکستانی آویزان است ؟؟؟؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است