گرفتاری قیصاری زنگ خطر را در شمال به صدا در آورد
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۳۵    ۱۳۹۷/۴/۱۲ کد خبر: 152367 منبع: پرینت

رژیم اشرف غنی احمد زی در پی نسل کشی سراسری اکنون پاک کاری قومی را آغاز نموده است. این رژیم بخاطر تطبیق پروژه طالب و داعش در شمال افغانستان، درنظر دارد تا تمامی مهره های مقاومت را بوسیله ترور، حملات انتحاری، حبس و زندان نابود نموده و جاده را برای پاک کاری قومی آماده سازد.

رژیم، در یک حرکت نو فرمانده نظام الدین قیصاری را که یکی از فرماندهان دلیر ولایت فاریاب بود، به گناه سرکوب طالب و داعش دستگیر نمود.
فرمانده قیصاری از هواداران جنرال دوستم و از فرماندهان مجرب، محبوب، مردمی و طالب ستیز ولایت فاریاب بود که دیروز توسط عمال رژیم به بهانه جلسه فراخوانده شد، پس از قتل محافظین اش او را دستگیر نمودند و توسط هواپیما به کابل انتقال دادند.

گزارش هایی از شهر میمنه می رساند که نظام الدین قیصاری بخاطر ممانعت از گسترش داعش و طالب در ولسوالی قیصار و شهر میمنه و صدور اخطاریه برای قوماندان لوا که می خواست پاسگاه های دولت را به نفع طالب و داعش سقوط دهد، مورد خشم رژیم غنی احمدزی قرار گرفت و گرفتار شد.

آگاهان امور معتقد اند که هرگاه جنبش ملی و مردمان شمال به حرکت نیایند و قیام سراسری را علیه رژیم آغاز ننمایند، بزودی در کام طالب، داعش و جنایتکاران حزب اسلامی گلبدین فرو خواهند رفت.

گرفتاری قیصاری زنگ خطر را در شمال به صدا در آورد.
امید است صدای این زنگ جنرال دوستم را از خواب بیدار نموده تا به حرکت مردمی و راه اندازی قیام سراسری در شمال، پروژه تروریستی غنی احمدزی و باداران آمریکایی اش را برهم زده و مردم شمال را از دست این بلای وحشتناک نجات دهد!

توریالی خاوری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
قیصاری
شمال
خاوری
نظرات بینندگان:

>>>   غنی ګورش را بدست خود می کند

>>>   ببينين. از يك سر كش ، از يك قانون شكن ، از يك اهانت كار ، از يك دسته باز از يك زور گوى دفاع بجا نكنيد اگر مجرم نباشد رها خواهد شد واگر جرايم بالايش ثابت شد به جزايى اعمالش خواهد رسيد

>>>   هر قدر مقاومت و مهره بگوید مردم این دزدان و اشرار ‌‌گلم جم های .... را میشناسد این وظیفه دولت است که مملکت را از شر این زورگویان شریر خلاص نماید افغانستان حکومت دارد و به این نوع اشخاص لوبالی و فساد پیشه ضرورت نیست دولت باید عملیات های پاک کاری را از این خود فروخته ها شروع نماید.

>>>   بزرگان اقوام غیر پشتون معتاد اشرف غنی شده
اگر خواب میبود نمگذاشت گپ تا اینجا برسه

پشتون ها هم میگه تاجک تو بسیار خوب آدم استی اوزبک را یا فرار یا بندی میکنه
بعد روز دگه هزاره را میگه تو خوب آدمی تاجک را برکنار میکنه یا ازبین میبره
همینطور برای هر سه قوم دسیسه ساخته میره
و هیچ یکی از این سه قوم حرفی برای گفتن نداره چرا
برای اینکه دالر وزنش زیادتر از وجدان است
احمد از کابل

>>>   جنرال دوستم با حماقت سیاسی خود فاشیسم غنی احمدزی بقدرت رساند و مردم افغانستان توسط فاشیزم قتل عام شدند.

>>>   نباید از هر دزد و آدم بی ادب و بی بند وبار پشتیبانی کرد.

>>>   مردم ما باید تچربه تلخ سرکشی این ملیشه های .....را درمقابل دوکتور نجیب الله بیاد بیاورند وکوشش نمایند تا تمام این ملیشه های ....مانند قیصاری مجازات شوند.

>>>   جناب خاوری
آیا قیصاری در داخل دولت - نان خور وآب ونمک خور دولت - وبرضد دولت نبوده؟ کسیکه درداخل وبرضد آن باشد طالب وداعش نسبت به او خوب نیست؟ طالب وداعش مثل مرد در مقابل دولت قرار گرفته و در کوه برآمده برضد آن میجنگند ولی قیصاری و....که توسط راکت و پی کا افرادش مقر لوا را که هیات بلند رتبه دولتی در آنجا بوده نشان نگرفته ؟ وامثالش که روزی داد وفریاد میزدند وقتی برایش گفته شده که دارایی های آنها بسته میگردد ازمنافع ملی نگذشته اند؟ شماخودکه موضوعات را منحرف مینمایید....

>>>   امید است صدای این زنگ جنرال دوستم را از خواب بیدار نموده تا به حرکت مردمی و راه اندازی قیام سراسری در شمال، پروژه تروریستی غنی احمدزی و باداران آمریکایی اش را برهم زده و مردم شمال را از دست این بلای وحشتناک نجات دهد!

>>>   Omar Ahmad Parwani
حکومت قاتل
تنها عنوانی که به این حکومت مردم ستیز میتوان داد عنوان "حکومت قاتل" است. حکومتی که با تکرار فاجعه رستاخیز تغییر و جنبش روشنایی امروز یک بار دیگر بر روی شهروندان بی دفاع و عدالت شلیک نموده و ده ها شهروند معترض را به شهادت رسانیده است.
کار نامه سیاه رهبری حکومت مردم ستیز:
شهید ساختن حدود ۱۰۰ شهروندان عدالت طلب جنش روشنایی
شلیک بر معترضان جنبش رستاخیز تغییر و شهید ساختن ۷ جوان معترض
حمله بر نماز گزاران جنازه سالم شهید و به شهادت رسانیدن بیش از ۱۶ نماز گذار
شهید ساختن عمدی دخترک فقیر توسط کاروان موتر های حاکم ارگ در لغمان
شلیک بر مردم بی دفاع فاریاب و شهید ساختن ده ها شهروند معترض.

>>>   Ziai
هم میهنان عزیزن، جوانان اگاه و فرهنگیان پرشور ، شما خوب میدانید که استبداد غنی با گروه مزدور در ارگ آنهم به قوت مالی استکبار جهانی به اندازه زیاد شد که بلاخره مردم شزیف فاریاب با پیروی از انقلاب کبیر فرانسه زن ومرد با بیل ، تبر ، کلند و چوب در دست گرفته به جاده ها و خیابان ها ریختند. از همه ملت شریف تاجیک وهزاره التماس مینمایم تا مردم شریف ومظلوم فاریاب را تنها نگاشته در این عدالت خواهی و حق خواستن مردم را که قیام نموده اند لطف کمک نمایید. در غیر آن چند روز بعد این جلپه سیل استبداد خانه های تاجیک و هزاره را نیز ویران وبه خاک یکسان خواهد نمود.

>>>   وقت دزدان وآدم کشان تمام شده بعد ازین هیچ کاری کرده نمیتوانند

>>>   همانگونه که طالب دیگران رااواره کرده وخانهایشان راخراب کرده وفرزندانشان رامیکشن بقیه اقوام هم درهرجای میتوانن ازولایتها تاالوسوالی ها راتصرف کنن وبه مردم حکومت کنن همانند طالبان باشد تا طالبان غنی وتمام پشتونها بفهمن اگربقیه اقوام هم بخواهن میتوانن مثل شما وحشی ها باشد تا طالب تفنگش رابه زمین نگذارد هیچ قومی تفنگش رابه زمین نگذارد همانگونه که طالب امتیازمیگیرد ماهم میتوانیم امتیاز بگیریم همانگونه دولت با طالب رفتارمیکند بایدباماهم رفتارکند وتمام اقوام غیرپشتون ازاردو خارج شون وحکومتهای محلی تشکیل بدهن تنها راه نجات افغانستان ازدست طالبان وفاشیتها همین می باشد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است