عطا و عبدالله تنش ها را زیاد نکنید
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۱۷    ۱۳۹۷/۴/۱۱ کد خبر: 152337 منبع: پرینت

از دوطرف دوخواست داریم:
۱- از استاد عطا و حامیانش مخلصانه می‌طلبیم، لطفا بخاطر حفظ همین سلامتی نسبی که در یک گوشه‌ی ارگ بعد از قرن‌ها یک دفتر زیر نام «تقسیم قدرت» نصیب مردم ما شده، آنرا ضمن تحمل، فرصتی برای گذار تلقی نمایید. اجازه ندهید خانه‌ی ساختگی خود را که به قیمت تلاش و مبارزه میلیون‌ها انسان این سرزمین ساخته شده است را با وعده‌های کاذب و فریبنده‌ی دیگران از بن برکنید.

بی‌جهت نیست که اگر ریاست اجرایی امروز به تمام خواست‌های مردم خود نرسید، یکی هم شما بودید که «دسته برای تبر» شدید و پس از وعده های سر خرمن غنی برای تضعیف این مقام از هیچ تلاشی دریغ نورزیدید. به یقین اگر منظور شما داعیه حق طلبی برای هویت، تیم و همپیمانان سیاسی باشد، در آن صورت هیچ مرجع بهتر از سپیدار نبود و نیست. مرجع که محصول تلاش میلیون‌ها انسان تا متن مشروعیت داخلی و خارجی قرار گرفت و امروز نیز به عنوان یک نهاد قطعا کارا تر از هرنوع رفتارهای تک فردی می‌تواند در زمینه تحقق آرمان‌های مردم ما نقش‌آفرینی کند. پس قوت ما در وحدت ماست، ما نباید در این شرایط حساس زیر نام این و آن فرصت زدایی کنیم.

۲- از برادران اجرایی هم خواهش می‌کنیم با توجه به این سیاست‌های مقطعی و تصنعی که در یک مقطع برای مقصد خاص ساخته و گفته می‌شود را زیاد بزرگ جلوه ندهید. بی‌گمان امروز و یا فردا این تنش‌ها حل می‌شود‌، اما حرف‌های منتشره در فضای مجازی باقی میماند.
پ.ن: پشت و شکم از یکدیگر جدایی ندارد، خوب است مواظب رفتارهای خود باشیم. اگرچند که ما مردم غور برای هر دوطرف نه پشت هستیم و نه شکم...

با حرمت
راغب


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
راغب
عطا
عبدالله
نظرات بینندگان:

>>>   فهیم فتیان
یعنی پست ریاست اجرایه برای دایم است؟ ما فکر می کردیم طرح تشکل این ریاست فقط برای برون آمدن از بحران انتخابات گذشته باشد. آیا عطا محمد نور می خواهد این سیستم را درج قانونی اساسی کند؟ و خودش تصمیم دارد در انتخابات پیش روی رئیس اجرایه شود؟ یعنی همین گونه غنی باید یک دور دیگر هم آرگ را در اشغال خودش قرار دهد؟

>>>   تنش رازیاد کرده نمیتوانند برعکس باید هرچه زود تر حسابی دارائی های خود را بمردم بدهد که آنرا ازکدام تجارت بدست آورده بدانید که ما کاه نمیخوریم نان میخوریم شما نمیتوانید با دوانگشت آفتاب راپنهان کنید بیشرمی هم اندازه دارد

>>>   اقای راغب!حرف دل من هم همین است ولی نمیتوانستم چنین زیبا بنویسم.

>>>   Badry
به گمان اغلب به دو باره آمدن آقای نور در بلخ ۳ هدف ارگ نهفته است :
۱- مدیریت انتخابات پارلمانی و گزینش نماینده ها برابر خواست و میل حکومت ،
۲- کمرنگ ساختن جنبش عدالت خواهی مردم به رهبری پدرام ،
۳- انتخاب شخص دو رگه از طرف غیر اواغنه در انتخابات ریاست جمهوری .

>>>   ادفر اویانی
مردم ما را به دور «های عطا محمد نور رهبر آمد» می چرانند و در بادغیس کشتار تاجیکان دارند.
در شهرستان های قدس و جوند بادغیس، نسل کشی روان است همیندم.
فاشیزم نسل کشی دارد و ترور های تباری، هر روز شبگون و و هر شب تاریک و هر دم بی دم ما.
بگذاریم چرندیات عطا و عبدالله و صالح را که از رگ های فرمانداریی فاشیزم اند و بفرمایش دستگاه اهریمن، بازی دارند و گله سازی.
از فاشیزم باید ‌گفت و در برابر فاشیزم باید برخاست، هممیهن ابزار شده دست ستمگران فرمانروا.

>>>   عبدالله اوغان است با همدستي ديگر اوغان ها اوغاني خود را ثابت ساخت بنابرين جايگاه را كه نزد فارسيوان ها داشت از دست داد و اوغان ها هم جايگاه رهبري برايش نميدهند .

>>>   استاد اعطا راه خود را گم کرده و بخاطر پول های خود از همه گذشته خداوند هایت اش کند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است