وحیدی قبلا از دادستانی برائت گرفته بود
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۲۱    ۱۳۹۷/۴/۱۱ کد خبر: 152332 منبع: پرینت

بیانیه آقای محقق در مورد سرکس محاکمه علنی آقای عبدارزاق وحیدی وزیر چند ماه هه قبلی وزارت مخابرات نه تنها که یک حقیقت است بلکه بیانگر عمق توطئه و تبعیض علیه مردم هزاره است!

واقعا وقتیکه جارچی ارگ شاحسین مرتضوی در برگه فیسبوکی خود نوشت که: (برای اولین بار یک عضو قبلی کابینه فردا در محکمه خاص و علنی حضور خواهد یافت) تعجب نمودم که این شخص که خواهد باشد، چون اگر قرار باشد اعضای کابینه به جرم رشوت و اختلاس محاکمه گردد باید از این شعار پیروی گردد (اگر قرار باشد که مست گیرند، در شهر هر آنکه است گیرند) آیا امکان آن وجود دارد که در کابینه فعلی و قبلی یک نفر عضو بوده باشد و مبرا از دزدی و اختلاس باشد؟
به همگان معلوم است که این امر از جمله محال می باشد.

هنگامی که دانستم که این شخص آقای عبدارزاق وحیدی می باشد مایه تعجب من گردید، زیرا این شخص بعد از معرفی به دادستانی بیگناه شناخته شد و رییس اجرایی آقای عبدالله در همان وقت از ایشان عذر خواهی کرد.
از آنجایی که این وزیر از جانب آقای محقق معرفی شده بود و آقای محقق از جمله اپوزیسیون درون دولتی به حساب می‌آید، لذا ارگ نشینان بعد از توطئه علیه آقایان دوستم و عطا، اکنون دنبال محقق را گرفته اند و آقای وحیدی فقط قربانی این توطئه است. ورنه جعبه سیای فساد آقایان اکلیل حکیمی، عمر زاخیلوال و فاروق وردک می باشند که همه آنها به جای محاکمه با اعطای بالا ترین مدال تقدیر شده اند.
لذا آنچه را که امروز آقای محقق در مورد این محکمه مضحک و مسخره آور به نشر سپرده است نه تنها که حقیقت دارد بلکه می توان ادعا کرد که یک بخش کوچک از حقیقت را بیان کرده است.

حسن علی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حسن علی
وحیدی
نظرات بینندگان:

>>>   فکر کنم که ریاست اجرایی صلاحیت برائت و عدم برائت کسی را ندارد. شماها بیشتر و بالاتر از صلاحیت تان صحبت میکنید.

>>>   شاید یکی از دلایل این باشد که وزیر اگر اختلاس میکند باید مانند پاروک وردک وزاغ خیل وال به ملیون ها دالر باشد چرا وزیر مخابرات اگر کرده باشد مقداری به پول افغانی باشد

>>>   قبل وحیدی چرا فاروق وردک پول دزد وزارت معارف که اکنون وزیر ساخته شده ریس جمهور است و معاون مالی و اداری ان که فعلن والی لغمان است که پول اختلاس کرده شان ملیونها دالر میرسد و سیگار انرا افشا و شخص غنی احمدزی انرا تایید کرده و عمر زاخیل وال دزد و جعلکار در قرارداد خریداری تیل وزارت دفاع که ملیون ها دالر دستبرد زده و توسط هیت منخب غنی احمدزی ثابت و خود جناب انرا تایید هم کرده فعلن سفیر در پاکستان است از جانب ریس جمهور تعین ومقرر است باید اینها و امثال انها به تحقیق و محاکمه کشانده میشد و بعد اش به این محکمه دسیسه ای ارگ اقدام میگردید طرفداران ارگ دزدان کلان تبریه و دوباره برایشان وظیفه سپرده میشود اما شخص صادق بیگناه روی عقده مندی های قومی و سیاسی بی اسناد و بی ثبوت بنام محکمه بد نام ساخته میشوند ادعای ارگ هیچ شهروند از شهروند دیگر برتری ندارد اینست که ارگ از ان نام میبرد .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است