در جاغوری چه می گذرد؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۴۳    ۱۳۹۷/۴/۱۰ کد خبر: 152317 منبع: پرینت

جاغوری یکی از با نام و نشان ترین ولسوالی های غزنی در افغانستان است که شهرت و عظمت آن از هر نگاه که فکر شود از هیچ ولایت افغانستان کمتر نیست ، از نگاه ظرفیت ، تحصیل و قوه انسانی از بسیاری ولایات افغانستان کرده به مراتب در جایگاه بهتر قرار دارد.
جاغوری اگر ذهنیت تعصب در افغانستان مسلط نمی بود از سالهای قبل به ولایت تبدیل شده بود چون از هر نگاه ظرفیت ولایت شدن را دارد.

اکنون طالبان تروریزم با کمک شوونیزم و فاشیزم ستون پنجمی ها در درون دولت متحدانه یک جنگ روانی و تبلیغاتی را به را انداخته اند که جاغوری و مالستان باید تسلیم به امارت اسلامی تحت اداره طالبان تروریزم در آیند ، گرچه این وظیفه حکومت وحدت ملی است که باید از جاغوری و مالیستان دفاع نمایند و تروریزم را به کمک و همکاری مردم منطقه تار و مار نمایند ، اما قضیه در اطراف جاغوری و مالستان بسیار پیچیده است و ارتباط مستقیم به تقسیم ولایت غزنی به سه حوزه انتخاباتی از جانب اتاق فکری شوونیزم و فاشیزم ارگ نشینان به نام کمیسیون انتخابات دارد و در این مورد همان ضرب ا لمثل مشهور صدق میکند که (به مرگ بگیرید که به تب راضی گردند) حالا ارگ نشینان با اتحاد با تروریزم می خواهند غزنی را به سه حوزه انتخاباتی به نفع تروریزم تغییر دهند. از همین جهت جاغوری و مالستان را که از شهرت به سزایی برخوردار هستند آماج جنگ تبلیغاتی قرار داده اند تا پلان تقسیم غزنی را به سه حوزه انتخاباتی بالای مردم بقبولانند.

من یقین دارم که مردم شریف جاغوری این توطئه و پلان شوونیزم و فاشیزم را که در اتحاد با تروریزم طالبانی مطرح گردیده است خنثی می نمایند و این آزمون را موفقانه پشت سر می گذرانند ، البته احتیاط ، اتحاد و حس همبستگی یکی از راز های عمده موفقیت بالای نیروهای جهل و وحشت به حساب می آید ، گذشته از آن مسوولیت هرگونه بی ادبی و دهن کجی در مقابل مردم جاغوری و مالستان به دوش همسایه های مردم جاغوری و مالستان است که به بستر تروریزم تبدیل شده اند.

حسن علی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جاغوری
حسن علی
نظرات بینندگان:

>>>   زن ومرد جاغوری باید از وطن زیبای شان دفاع کنند منتظر حکومت نباشند
سیاست حکومت اینست که اول باید اشرار یک السوالی یا پوساه یا ولایت را تصرف وتخریب کنند بعدا کمک میکند

>>>   شما چی تشویش دارید . غزنی یک حوزه باشد یا چند حوزه . میترسید از این که تقلب در انتخابات کرده نمی‌توانید. باید حق به حق دار برسد.
علیرضا

>>>   اگر کمی سستی کنید مرزا اولنگ تکرار میشود.

>>>   Soroush
تنها در حکومتِ فاشیستِ عَنی‌احمدزی؛ فاروق‌وردک با هزاران مکتب خیالی و چپاول اموال عمومی آزاد است، (چون خپُل دی) ولی وزیر مخابرات محاکمه می‌شود!
جای یک عبدالخالق قهرمان خالیست!

>>>   Mukhtar Pidram
یک پیشنهاد به آقای غنی !
شما که خیلی علاقه به صادر کردن فرمان دارید، لطف کنید و یک فرمان دیگر هم صادر کنید و بگویید که هزاره ها در افغانستان اصلا حق اشتراک در انتخابات را ندارند.
مگر می‌شود که مردم ولسوالی نومیش که مربوط ولایت هلمند است باید در ولایت دایکند رای بدهند و رای شان به حساب ولایت دایکندی حساب شود. این چه منطقی است که غزنی را حوزوی می سازید و نومیش چون هزاره نشین است باید برود در دایکندی ؟
پس از غزنی امروز چند نفر در هلمند هشدار می دهند که دروازه کمیسیون انتخابات را می‌بندند و می‌گویند که ما نمی‌خواهیم مردم ولسوالی نومیش ولایت هلمند در ولایت خود شان رای بدهند، چون هزاره ها اند و باید بروند دایکندی...

>>>   جاغوری نیوز Jaghori News
فوری فوری
طالبان در نشست یکشنبه 10 سرطان 1397 با موسفیدان جاغوری گفته : «ما با شما قصد جنگ نداریم».
"نسیم جعفری"

>>>   به نمایندگان غزنی که ده سال مفت خوردند بگویید که در خط مقدم دفاع از جاغوری و مالستان بروند. مخصوصا آقای رحمانی که ...

>>>   فقد و فقد مردم محل است که از خانه و کاشانه ایشان دفاع که منتظر حکومت نباشید چون حکومت = با طالب و تروریست!

>>>   جوانان تحصیل کرده وتازه به دوران رسیده های جاغوری که سایه ملاها وموی سفیدان جاغوری را باتیرمیزنند باید مانند سالهای ۱۳۷۰ ازجاغوری دفاع کنند.
اگربه چند کلمه سواد دانشگاه خودمغرور هستند باید باطالبان مذاکره کنند تا جاغوری درامان بماند، چونکه ازدست دولت کاری ساخته نیست، وملاها وموی سفیدان نیزخانه نشین اند، اگراین چندکلمه سوادشان جاغوری رااز یک بحران نجات دهند ما به تمام گفته های شان ایمان می آوریم، وحق میدهیم که روزی را بنام روز جاغوری نام گذاشته وازجاغوری تجلیل کنند. واگرنه باید آنها حدخود راشناخته وبی بند وباری راکنار گذاشته و از پردم خود بالا نپرند .
باکول


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است