عزیزالله کاروان در کابل ترور شد
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۲۷    ۱۳۹۷/۴/۸ کد خبر: 152271 منبع: پرینت

عزیزالله کاروان فرمانده نیروهای ویژه در پکتیکا در کابل ترور شد.

وی که همراه خانواده خود در پارک فردوسی مکروریان سوم موقعیت داشت، توسط طالبان ترور شد.
ساعاتی پس از این واقعه طالبان مسوولیت ترور عزیز الله را برعهده گرفتند.

شهید کاروان تاجیک تبار بود و ۴ فرزند از وی بر جا مانده است.

در یک گزارش دیگر آمده است که شب گذشته افراد مسلح آصف باشنده كارته وحدت شهر مزار شریف را ترور کردند. وی از فعالان قوم هزاره در مزار بود.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کاروان
ترور
نظرات بینندگان:

>>>   Homayoun Paiez
فرمانده کاروان( ارگونی) خاری بود درچشم فاشیزم و استخوانی در گلوی شوونیزم؛ این همان مردی بود که در قلب قبیله برای عدالت و آزادی مبارزه می کرد... بدون هیچ شک و شبهه ای، این فرمانده نه ترس و تاجیک تبار، به جرم تاجیک بودنش به دستور طالب بزرگ، همانیکه در ارگ لانه دارد؛ کشته شده است... و این باید هشداری باشد برای عدالت خواهان که فاشیزم، با حق و عدالت و آزادی و آزاده گان ، سر آشتی ندارد!

>>>   Mutaref
ترور مرموز فرمانده عزیز‌الله کاروان می‌تواند از جنس ترورهای زنجیره‌یی باشد که قبلن استاد ربانی شهید، سید مصطفا کاظمی، مولانای سیدخیلی، جنرال داوود شهید، فرمانده مجید گلیم‌باف و... را ترور کردند. اگر حوزه‌ی مقاومت بیشتر ازین بی‌تفاوت باقی بماند، این‌چنین ترورهای هدف‌مند افزایش خواهد یافت.

>>>   Salam
در پكتيكا مى جنگيد اما در كابل كشته شد ، حال خود تصور كنيد كه طالبان در ارگ نشسته اند و يا در دشت ها و يا كوه هاى پكتيكا .

>>>   به عوض هر قطره خون کاروان باید طالب کشت.
به هزاران طالب بی دین تروریست در روز های عید در شهر ها جابجا شدند تا سران غیر پشتون را بکشند.
پس باید طالب کشی را سرعت بخشید.

>>>   بخدا قسم است که غیر خود حکومت هیچ کسی دیگر در این ترور دخیل نیست و به طالبان هدایت دادند تا مسولیتش شهادت این مردم را بر عهده بگیرند . سخت است این جنایات قومی اوغان.ای اوغان متعصب متوجه باش که سالها تاوان این جنایات را نسل های تان خواهند پرداخت . شما به یک روز غلام همه چیز خود را از دست دادید

>>>   اویانی تکسی ران که به جنگ با اهریمن طالب رفت و پس از یک و نیم دهه جنگ با اهریمنان، از سوی فرمانروایی فاشستی و «حقوق بشر» برساختی اش، متهم به «نقض حقوق بشر» شده و سرانجام، بفرمایش ارگ، در شهر کابل، در روز روشن، او را ترور کردند.
عزیزالله کاروان، فرمانده پولیس «محلی» ارگون را رژیم فاشستی ی احمدزی و برادرانش نخواستند زنده باشد.
میهن پرستی و میهن پرست ها را دشمن خود داند رژیم فاشستی.
کاروان را کشتند، چونکه تاجیک بود و ناسازگار با فاشیزم طالبانی و پاسدار راستین میهن.
از «طلوع نیوز» در باره زندگی نامه عزیزالله کاروان، فرمانده پولیس و مبارز راستین در برابر لشکر طالب-داعش احمدزی ها و اتمر ها:

>>>   طالبانی که با استفاده از آتش بس به کابل و دیگر شهر ها آمدند و دوباره تحت نام این که ما از جنگ خسته شدیم و دوباره به جبهات جنگ نمیرویم، حالا در پی ترور رهبران تاجک و هزاره و ازبک هستند.
ارگان های امنیتی قبلآ اعلان کرده بودند که ما آنها را زیر نظر داریم.
کجا شد زیر نظر داشتن شما؟
اگر رهبران تاجک و ازبک و هزاره، در مقابل هر ترور طالب، ده نفر آنها را و طرفداران دولتی آنها را ترور نکنند، آنها هیچ وقت دست از ترور برنخواهند داشت.
چنانچه در مقابل حملات انتحاری که در مقابل تظاهرات عدالت خواهانه تاجک ها و هزاره ها و ازبک ها، طالبان و دولتی های طرفدار شان،تحت نام داعش به راه انداختند و در نتیجه سبب عملیات قصد جویانه تاجک ها و هزاره ها و ازبک ها در هلمند و ننگرهار و غیره جاها شد، در نتیجه چیغ دولت را کشید و مجبور شد که هلمندی ها را چهارصد کیلومتر پای پیاده تا کابل بنام کاروان صلح بدواند، حالا نیز در مقابل عملیات تروریستی آنها، ده چند عملیات تروریستی انجام داده شود که بفهمند یک نان چند فتیر میشود.

>>>   Omid
تروریزم_دولتی!

گزارش هایی از منابع مختلف به شمول دوستان #فرمانده_کاروان وجود دارد که ترور #فرمانده_کاروان از سوی حلقاتی در ارگ و شورای امنیت، بخاطر مخالف بودن این فرمانده با طرح واگذاری مناطق امن به طالبان در پکتیا و کشتن ۱۲۰۰ طالب در طول ماموریتش در چند سال اخیر طرح و اجرا شده است. او از چهره های تاجیک تبار و ضد طالبان بود که شدیدا مشهور به طالب ستیزی بود و شب گذشته به صورت مرموزی در کابل به قتل رسید.

قبل از این نیز، اتهامات سنگینی علیه حلقاتی در ارگ و "شواری امنیت" برای طرح دسیسه انتحاری در مراسم تدفین "شهید سالم ایزدیار" و حمله بر تظاهرات جنبش روشنایی وجود دارد که گفته میشود در هر دو حادثه، از زندانی های طالبان در نزد "اداره امنیت ملی"، برای اجرای این انتحاری ها بکار گرفته شده است.

>>>   Asar Hakimi
وقتی #اشرف‌غنی‌احمدزی با #طالبان #تروریست زیر عنوان صلح جور آمد کرد، یک مشت توجیه‌گر با تظاهر به این که دنبال صلح اند، هی توجیه نوشتند و با قاتلان مردم عکس گرفتند.
بسیار روشن بود که این صلح _نه بلکه تقویت تروریستان_ آینده‌ی خونینی در پی دارد.
وقتی هزاران طالب تروریست با پرچم‌های خود وارد شهرها از جمله کابل شدند، مسلم بود که جمعی زیادی از این‌ها در شهرها برای انجام حملات باقی می‌مانند.
همان طور هم شد، در یک اظهار نظر بسیار احمقانه از زبان سخنگوی وزارت دفاع، گفته شد بیش از نیمی از ۲۵۰۰ طالبی آمده کابل از جنگ پشیمان اند و در کابل باقی ماندند. حالا خود ضعف اراده در برابر تروریستان ناتوانی استخبارات این حکومت را علاوه کنید، میدانید که وضعیت از چه قرار است.
حالا یکی از بهترین فرماندهان نیروهای ویژه ارتش در قلب کابل ترور می‌شود، این یعنی که صدها تروریست تعبیه شده در این شهر منتظر دستور و اهداف خود اند.
روح فرمانده کاروان شهید و یارانش شاد.

>>>   Abdul Hai Khurasani
شهادت سردار نام آور و مدافع مرزهای عزت و شرف کشور، عزیزالله کاروان ، و سکوت شرم آور حاکم فاشیست ارگ کابل ( تا این لحظه) !؟
آیا صدای رگبار باند جنایتکار و تروریست طالبان که خفاش وار خورشید عزت و اختر آزادی را در غروب غم انگیز کابل به شهادت رسانیدند، تا هنوز به گوش سرقومندان روان پریش و فاشیست ارگ کابل نرسیده است؟
یا این سکوت نشاندهنده‌ی عمق حسادت و عقده فروخفته حاکم افغانیسم ارگ است که این شمشیر بران رادمردان خراسان را، مانع برنامه های شوم و ننگین افغانیت خود می دانست.
سرداران خراسان، هشیار باشید، این آتش بس و صلح، خود یک نمایش و همایش در جهت طرح های بلند فاشیسم افغانی است و لاغیر.

>>>   Khalid
گفتند در عید 2500 تروریست طالب داخل کابل و نیمی از انها دوباره بر نگشتند:

عزیزالله کاروان فرمانده نیروهای ویژه در پکتیکا در کابل ترور شد.
وی که همراه خانواده خود در پارک فردوسی مکروریان سوم موقعیت داشت، توسط طالبان ترور شد.
حالا این احتمال میرود که باقیمانده ها بعد از یک استراحت خوب فعالیتهای خود را زیر نظر ستون پنجم بصورت منظم به پیش ببرند بدون ترس و هراس و شب هم راحت در مهمانخانه های ریاس امنیت و شورای امنیت ارام بخوابند..... مگر غیر از این است؟؟

حالا این احتمال میرود که باقیمانده های تروریست در کابل بعد از یک استراحت خوب فعالیتهای خود را زیر نظر ستون پنجم بصورت منظم به پیش ببرند بدون ترس و هراس و شب هم راحت در مهمانخانه های ریاست امنیت و شورای امنیت ارام بخوابند..... مگر غیر از این است؟؟

>>>   افسران فعال وکسانیکه برعلیه دشمنان خوب جنگیده اند خصوصن تاجیک تبار ویا هزاره باشند به همکاری دولت کشته میشوند واین آتش بس هم یک توطیه بوده تروریست هارا داخل کابل آوردند ودرکابل باقی ماندند ترورهارا اجرا کنند که حلقات درون نظام دست دارند.

>>>   کار احمدزی هتلر است

>>>   ترور شخصيت هاي تاجك با امدن حكمتيار سرعت بيشتر يافته . دست زير الاشه نشستن و واي واي كردن فايده ندارد. يك رهبر ضرورت است تا قوم تاجك بلند شود همه منتظر يك رهبر اند تا انتقام اين نخبه گان را از ترسو هاي كه از پشت خنجر ميزنند بگيرند. اگر هر جواني شوق رهبري تاجكان را دارد اين موقع خوب ان است كه بلند شود همه با او خواهند بود.

>>>   Omar Mehraban
كفتارهاي مكار و آدم خوار عزيز ترين فرزندان اين ديار از استاد رباني تا دااود دااود تا سيد خيلي تا كاروان هارا با برنامه ريزي در دل شهر ها مكارانه، شيادانه و مزورانه مي درند و از خانواده كشور مي گيرند و ما گوسفند وار خيره در آنها مي نگريم .

>>>   اشرف غنی حکمتیار و طالبان همه دست به یکی هستن آخه چرا تاجیک !!!چرا نباید پشتو باشه!!! این وضع واقعا گرون به تمام غیر پشتو ها باشه تا کی باید شاهد کشته شدن دلاور مردانمون باشیم این همه ادعای حمایت جهانی کجاست؟؟؟کی قراره از این خواب بیدار شیم اگه این فرد پشتو بود خود اون اشرف غنی سر تا سر کابل رو با جسد اون میگردوند ولی فک کنم تصمیم برای نابودی سراسری غیر پشتو ها کنن ملت کی افراد داناش سکوت کنن و اداره حکومت به افراد ...داده شه هرگز آباد نخواهد شد!!

>>>   این ها هیچ وقت به اتفاقات گذشته فکر نمیکنند. منظورم همین پادشاهان گذشته بوده ریس جمهور های گذشته بوده آنهای که ظلم کردند. به هر بهانه ای مردم را کشتن و خودشان با ده ها ذلیلی وفلاکتي و بدبختی سر به نیست شده.ویا فراری داده شدن مثلی داوود. مثلی.نجیب.مثلی نادر خان.مثلی بچه سقاو. مثلی از همان ابتدا اکثریت سردمداران یا توسط ارتش ویا توسط مردم.ویا توسط بستگان خودشان بشکل های فجیع ازبین رفتن با این همه چیز های که در تاریخ مملکت وجود دارد.بازهم پند و تجربه نمیشود برای مستبدان فعلی .گناه ما مردم افغانستان این است که همیشه متکی به خارجی ها میباشیم. ارتش سرخ هم یک زمانی طرفداران خودش را اینقدر مجذب خودش کرده بود که آنها میگفت ما همیشه پابرجا میمانیم و حالا طرف داران غرب هم همینطور است .کرزي .غنی خلیل زاد.اتمر .عبدالله واز ذلیل تر گلبدین.البته از زمان های متمادی از شاه شجاع گرفته تا حالا هر اشخاص که در افغانستان در رأس حکومت بوده فقط با حمایت خارجی ها بوده هیچ وقت پشتبانه مردمی نداشته.برای همین است که هر کدام شان پوزش شان به زمین مالیده شده
( مهاجر

>>>   شما ها غیرت مردانگی تان کجا رفته احمق های خواب برده. بهترین فرماندهان تان را این حرام زاده ها نمک حرام نامردی تمام بشهادت رساندن همه شما ها درلیست ترور این جانی ها قرار دارید. البته این هااین عمل پست را ازهمان ابتدا تشکیل افغانستان شروع کردن تاحالا به نتجه نرسیدن چون برای این که هر چه که این کودن هانسل کشی میکنند دوباره خداوند متعال بهتر از آن را جایگزین میکند و این عمل پست وبزدلاانه این ها سبب می شود که غیر پشتون ها بیشتر متحد و یک پارچه شوند
( ملا تور.

>>>   غیر از پشتون هر سری که بجنبد قطع خواهد شد

>>>   کاروان به کاروان شهدا پیوست

>>>   وقتی از ارگ رهبری شوه تیر باید به هدف برسه
حال هزاره و تاجک و اوزبک تنها کاری که میتوانه چیغ بزنه و کفن زیاد بخره
چرا که چیغ و سر صدا آخرش مردن است
شرم آور است برای این سه قوم بزرگ که پشتون ها پیشروی همه در روز روشن
حمله میکنه و هیچ کدام نه دفاع و حتا چوچه سگ پشتون را هم دست زده نمیتوانه
چی برسه که پشتون را هدف بگیره
حتا بعد از مردن هم افتخار نصیبشان نمیشه
پشتون که به هر طوریکه شده از بین میبره سران دیگر اقوام را
یک چادر بزرگ برای فاتحه در وسط شهر های بزرگ بگیرین
احمد از کابل

>>>   شما تاجیکان و هزاره ها خیلی بی غیرت هستید، دشمنان تان فرزندان تان را ترور میکند اما نظاره گر هستید؟!‏ مگر شما سلاح ندارید؟ مگر از لوله تفنگ شما گل بیرون میشه؟ شما هم اول حکمتیار، غنی،استانکزی وتمام طالبان را بکشید.
فردوس

>>>   باید بر علیه قوم پشتون متحد شویم واین ......فاسد را به کشور پدری اش یعنی پاکستان باز گردانیم


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است