حکیمی با مدال دیروز و استعفای امروز
 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۰۰    ۱۳۹۷/۴/۷ کد خبر: 152258 منبع: پرینت

دوستان گرامی!
نه تنها آقای اکلیل حکیمی قبلاً آقای نادری وزیر شهر سازی با معاونینش همچنان گلاب منگل والی ننگرهار نیز استعفا کرده اند حالا در مورد این استعفا ها دو نظر وجود دارد.

1.عده ای به این باور اند که آقای غنی یکبار دیگر میخواهد کاندیدای ریاست جمهوری شود این اشخاص که استعفا نموده اند بعد از این برای آقای غنی تیم کمپاین آنرا عهده دار خواهند بود.

2.تعداد دیگری به این باور اند که خود کامگی ها تهدید ها و حتی دشنام دادن های رییس جمهور برای وزرا و مسئولین بلند پایه دیگر کار را بجای رسانده که دیگر نمیتوان با این آدم یعنی رییس جمهور کار کرد همچنان گفته می شود که استعفای های دیگری بزودی اعلان خواهد شد البته اشخاص بی ننگ از این امر مثتثنی اند.

از سوی دیگر شناخت که من از آقای اکلیل حکیمی و داکتر عمر زاخیلوال دارم با یک عده اشخاص دیگر این آدم ها در آینده کاندید را که آقای حامد کرزی رییس جمهور اسبق چه خود اینها باشد چه کس دیگری مطرح کند این آدم ها از آن حمایت خواهند کرد.

سخنان زیرکانه آقای اکلیل حکیمی ایستگاه بعدی وی را طوری نشان میدهد که دیگر در پهلوی آقای غنی نخواهد بود در ضمن اشارتاً آقای حکیمی از سیاست های غیر متوازن و قوم گرایانه آقای غنی نیز به زیر لب حرف های داشت، از سخنان سنجیده شده آقای اکلیل حکیمی این صدا به گوشم می رسید که میخواهد یکبار دیگر با قوت بیشتر به قدرت برگردد دور از امکان نیست که در روز های آینده حرف های را فاش کند که تا کنون بعضی ها نمیدانند.

احمد سعیدی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سعیدی
حکیمی
نظرات بینندگان:

>>>   حکیمی در انتخابات ریاست جمهوری خودش کاندید است و باحتمال قوی برنده خواهد شد.

>>>   از مصاحبه اش معلوم شد که عضو تیم کمپاین غنی است .
به حد کافی پول برای کمپاین دزدید و حالا تیاری برای دیکتاتوری عام و تام است.
حیف خانمش که جوانی اش در تنهایی گذشت.

>>>   هموطنان عزيز، اگر كسي معلومات مكمل از آقاي حكيمي ، پدر و فاميل اين جناب داشته باشد، لطف نموده تحرير نمائيد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است