پناهجویان در اندونزیا لب هایشان را دوختند (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۰۲    ۱۳۹۷/۴/۶ کد خبر: 152235 منبع: پرینت

پناهجویان هموطن در اندونیزیا در یک حرکت اعتراضی لب هایشان را دوختند.
به گزارش صدای مردم، عده ای از مهاجرین بازداشتگاه ماکاسار اندونزیا که بیش از 90 درصد آن را جوانان افغانستانی تشکیل میدهند در واکنش به رفتار غیر انسانی مسوولین کمپ و اداره مهاجرت دست به اعتراض و اعتصاب زده اند و لبهای شان را دوختند.

اعتراضات از آنجایی آغاز شد که دو روز پیش رییس کمپ و مسوول اداره مهاجرت این شهر Migration بر خلاف وعده های قبلی، جواب رد به درخواست آزادی پناهجویان داده و تاکید کرد تا مدت نامعلومی امکان انتقال به اقامتگاهای درون شهری وجود ندارد!

کد (4)


پناهجویان در اندونزیا لب هایشان را دوختند

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پناهجویان
اندونیزیا
نظرات بینندگان:

>>>   .... زود رس برای رژیم کثیف ع و غ و خصوصا دلالان امده از کا باره های امریکا که راه را برای اشغال افغا نستا ن و مستعمره سا زی این مملکت توسط بادران شان هموار میسا زند اگر درست و قا نونی حکومداری شود و کار به اهل کار سپرده شودو دزدان پول را نه دزدند چرا جوانان ما به چنین سرنوشت و حقارت در کشور های بیگانه دست بزنند .
سورگل

>>>   مهاجرین مستحق هرنوع کمک هستند بخصوص مهاجرین کشور های جنگ زده نه کشورهای امن که مردمش از شوق خدا زده شان فرار میکنند.

>>>   بلی دوستان رئیس جمهوری نا به خیرد در اروپا
رفت از مهاجرین که آسوده خاطر بود از لج بودن
حسود و اوغانی بودنش و از بخیل بودنش دعوت
کرد خوب امروز این آدم مکار کجا است
چرا از مها جرین جهلستان دعوت نمیکند چرا از
مهاجرین ایران دعوت نمیکند علت کار کجا است
که در این دو کشور اوغان یا همان آفغنه است
اکر مهاجرین این کشور فارسی زبانش زیاد بود
چرا دعوت میکرد تا یک ضربه وارید شود

>>>   برگردید به کشور خود تان تا زمانی که جوانان این کشور همت نکنند و این سرزمین را آباد نسازند وضعیت بدتر خواهد شد فرار کردن از مشکلات و به دنبال زندگی آماده بودن این سرنوشت را هم دارد.

>>>   هر وقتی که اعتصاب شان خلاص شد، در اندونیزیا یک جزیره است بنام جزیره پلاو، فکر میکنم که بسیار پلو و قابلی خوب دارد. میتوانند آنجا بروند و مثل صلح طلبان هلمندی هر روز پلو بخورند.

>>>   خوب است خارج خوب شيرني دارد اما افسوس كه دهن تان دوختين هرگاه شيرني هاى تلخ خارج را خورديد باز صد با توبه خواهيد كرد مگر لعنت بر حكومت تان كه از مجبوريت تان فرار كردين واگر نه تمام جاغوري را به همه دنيا تبديل نبايد كرد ٠

>>>   همانگونه که حق ما درکشورمان پایمال میشود، درکمپهای اندونزی نیز پایمال میشود.
دوستان نباید به مهاجرین نگاه منفی داشته باشند، چراکه مهاجرت درطول تاریخ بشر ودردین مان که حتی مبدأ تاریخ دین مان ازمهاجرت پیامبر اسلام آغاز گردیده است، پس مهاجرت برای زندگی بهتر وجود داشته وبه همین خاطر درتمام جهان بخصوص درسازمان ملل متحد به رسمیت شناخته شده ودو سازمان ازآن به امورمهاجرت اختصاص دارد.
اگرچند بسیاری ازقضاوتهای متفی علیه مهاجرین کشورمان ازسوی بعضی ازافراد ناعادلانه وازروی حسادت است، نه ازروی منطق واستدلال های قانع کننده. باکول


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است