جناب عثمانی برای شما و مردم هرات می نویسم
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۰۸    ۱۳۹۷/۴/۴ کد خبر: 152190 منبع: پرینت

جناب انجینیر صاحب عثمانی برای شما و مردم هرات می نویسم!
شنیده ام به عنوان مشاور ارشد ریاست اجرایی گماشته شده اید، اگر چه این خبر را خود تان رد کردید ولی باور به این دارم که در نهایت چنین خواهد شد.
مردم افغانستان و به طور ویژه هرات از شما و خدمات خوبی که در زمینه مهار آب های افغانستان انجام دادید سپاسگزار است.
ولی به این موارد شخصا شما و هراتی ها توجه کنند.

1 برگردید به خانه و هرگز به غیر از وزارت انرژی و آب و یا مقام ولایت هرات دیگر هیچ پستی را در این حکومت قبول نکنید که حمایت کنندگان باقی مانده هم دیگر از شما حمایت نخواهد کرد.

2 برگردید به خانه برای داکتر عبدالله و تیم اش بفهمانید که دیگر برای گرفتن رای به هراتی ها مراجعه نکنند و هرات ابزار انتخاباتی هیچ قوم و زبانی نیست.

3 برگردید به هرات و برای مردم افغانستان و جهان بفهمانید که رییس جمهوری افغانستان به چشم مردم خاک میزند و تعهدات داده شده به مردم از بنیاد دروغ است و هرگز رییس جمهوری از تخصص و دانش حمایت نمی کند و تمام ارزش ها ارزش قوم و زبان است.

4 برگردید به هرات چون برخی از هراتی ها معامله گر هستند و تمام ارزش های هرات را معامله کردند و می کنند.
طیف گسترده مردم افغانستان و هرات از شما حمایت کردند اما برخی از هراتی های شما به دلیل تفکیک زبانی و قومی هرگز از شما حمایت نکردند و نمی کنند چون در گوشه ی پنهان با ارگ ریاست جمهوری سر برکناری تان از وزارت انرژی و آب تفاهم کردند و خوشحال اند.

5 برگردید به خانه چون هرات دیگر هرات متوازن، قدرتمند و تخصص دوست نیست هرات را تقسیم کردند و هر گوشه ی از هرات را به قومی سپردند تا برنامه های تفرقه انداز و حکومت کن را تطبیق کنند.

6 برگردید به خانه تا دیگر هرات و رای هراتی ها در سیاست های کلان کشوری فراموش نشود و اینجا پایگاه مردمی ایجاد کنید و مردم هرات شما را پیشواز و رهبر قبول خواهند کرد و رای هراتی ها را مدیریت کنید.

7 برگردید به هرات و برای دنیا بفهمانید که رییس جمهوری افغانستان آب فروش است و در برکناری تان سر پول های هنگفت با ایران معامله کرده است.

8 با عزت و صلابت گذشته برگردید به هرات و از اینجا برای حکومت هشدار دهید و برای ریاست اجرایی بفمانید که دیگر برای رای هراتی ها اینجا حضور پیدا نکند و متوجه حفظ چوکی ریاست اجرایی باشد.

خدمات تان هرگز برای مردم افغانستان و هرات فراموش نخواهد شد پس از این خواستار حضور تان در هرات هستیم و وزارت انرژی و آب را نیز تسلیم رییس جمهوری کنید تا مشاور اش را وزیر این وزارت بسازد.

طارق پیمان


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عثمانی
طارق
نظرات بینندگان:

>>>   عثمانی صاحب اگر تو و مردم محترم هرات راعی بدهند یاندهند هرکس را که امریکا بخواهد همان ریس جمهور است وسلام

>>>   ارزش های خود این آدم هم قومی و نژادی بود/است؛ زیرا اگر چنین نمی بود، در قضیه عبور لین برق از مسیر بامیان با ارگ همنوایی نمی کرد.

>>>   به خدا نظر خوبی است
راستش که در این کشور بخصوص زمانه شخص مثل اشرف غنی مزدور چهل سا له کاخ سفید با چشم سفیدی توسط بادراش جان کری بر گرده مردم سوار است اشخاص باسواد با استعداد وطندوست و دلسوز و متعهد با منا فع ملی قدری نه دارد .
هی هزار میلیارد لعنت بر چهره ..... ترمپی و باند جنایتکار و بیگانه پرستش
زوندی گل وردک

>>>   منتظر باشیم که عبدالله یا کدام کسی دیگراز حزب منفور جمیعت بیاید باز خودت چطورچاپولسی میکونی. فراموش نکنیم نزد خدا و مردم تنها کسی ارزش دارد که به وطن و مردم خود صادقانه خدمت کند نه به بیگانگان.
فرید .باغدشت

>>>   چنانی که گفته شده اشرف غنی احمدزی شخص فعال ومتخصص و صادق وطندوست با اخلاص مفهوم ومعنی ندارد جاییکه قوم و زبان اش باشد وارزش خاص بخودش دارد پس از توافق تیمی که غنی احمدزی به کرسی ریاست جمهوری دست پیدا کرد از روز اول به سوگندی که بروی قران خورده بود در برابر ملت بیک وعده اش و سوگند اش در محضر عام مردم وفادار باقی نماند انچه دلش خواست و بنفع قوم و زبانش بوده انرا انجام داده واگر مردم هم از عمل خلاف قانونی ان و ضدیت با منافع ملی اش صدا بلند کرده به ان وقع نکرده بی توجه از ان صدا ها گذشته و اگر دست به راه پیمایی و اعتراضات مردمی زده شده اعتراضات انها را با کشتار و خونریزی جواب داده غرور و تکبر و خود خواهی گپ ناشنوی از مردم و بالا ارزش دادن بخودش و قومگرایی و تعصب از خصایل انست و خدا نگاه کند از کینه و دشمنی ان که بینظیر و بی مثال است و بمثابه کینه شتر است اشتی ناپذیر و تا سرحد نابودی انکس هم پیشروی میکند خداوند لطف و احسان بی حد ب اقای عثمانی و زیر انرژی نموده است که با دشمنی قرار گرفتن اقای ریس جمهور مورد ترور و انتحاری قرار داده نشده با جان سالم از کار برکنار گردیده .

>>>   و در آخر
هرات بايد به آغوش سرزمين مادري خود برگردد، تمام
ميرويس،هرات

>>>   عثمانی شرم ندارد برای چند ماه دولت مردنی مشاور عبدالله شود در حالیکه مقام عبدالله از سطح زمین پاینتر است

>>>   وزیر آب وبرق حتما باید هراتی باشد فقط این وزارت رادرقماربرده اید ههههههه

>>>   من هم منحیث یک انجنیر میدانم تغیرات وتبدلات گر جهت بهبود و ارایه خدمت گزاری به ملت باشد در یک نظام منتخب عادل واداره یک اصل است.نباید ناراحت شده.
با تاسف که در افغانستان این مسله به یک نیرنگ فتنه تبدیل شده. و این استعفا های پی هم بخصوص مقامات که کارکرد های انها بیشتر ترجیع داده میشد و این بخش های که ادارات را روزانه کنترول میکنند عوامل استعفا ها نابه هنگام را برای ملت واضیح نمیسازند.این مطبوعات که بسیار مسایل خورد کوچک را سر خط خبر خود قرار میدهند در این باره به درک حقایق نمی پردازند .راستی که عده یی از این ملت جزای پیروی از نفاق افگنی و امرار معاش بخاطر ابقای قدرت و چوکی خود از طریق این پبدیده شوم را میبینند و تماشا میکنند.و این مرض مهلک کم کم به زنده گی های عادی اقوام شریف باهم برادر که تجارت خویشی همسایگی دارند.اثرات نهایت منفی خواهد داشت.
بااحترام بیدار باشید به امید نابودی نقشه های تفرقه و نفاق.

>>>   هرات از اوغانستان جدا و به ايران اتحاد شود ما هراتيان درخواست رفراندوم اين را داريم.
فيض احمد هرات


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است