بهزاد: عده‌ای تصمیم ندارند از مردم حفاظت کنند
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۳۵    ۱۳۹۷/۴/۳ کد خبر: 152180 منبع: پرینت

مردم هرات در ادامه اعتراض به ترور شیخ محمد جعفر توکلی از علمای منتقد و سرشناس شیعه هرات، با تجمع در مقابل ساختمان ولایت هرات بر عزل والی این ولایت تاکید کردند.

احمد بهزاد نماینده هرات در شورای ملی، آقای توکلی را از شخصیت‌های خیرخواه، صلح خواه و تأثیرگذار هرات خوانده و با ترور شدن وی، هرات را سوگوار تعریف کرد.

وی افزود: متأسفانه در وضعیتی هستیم که مردم بی‌پناه مانده، هر روز شاهد قتل های زنجیره‌ای علما و حملات تروریستی هدفمند در مساجد و اماکن عمومی هستیم، اما از سوی دولت اقدامات برای پیش گیری از همچو حوادث دیده نشده است.

بهزاد اضافه کرد: ما بعد از ترور نجفی از عالمای سرشناس هرات، حادثه مسجد جوادیه، با مقامات نشستیم طرح‌های مؤثر و مشخص که با هزینه کم و نیروهای کمتر عملی می‌شد به آنان دادیم، اما متأسفانه پیگیری نشد.

نماینده مردم هرات در مجلس اضافه کرد: عده‌ای تصمیم ندارند از مردم حفاظت کنند و اگر این وضعیت به همین منوال به پیش برود مردم خود اقدام به تأمین شان خواهد کرد.

این نماینده شورای ملی همچنان خطاب به مردم هرات گفت: حکومت انگیزه برای سرکوب تروریزم و حمایت از مردم ندارد، باید کسانیکه در گذشته سابقه جهاد و دفاع از مردم را داشتند و در روزهای سخت غمخوار مردم و در کنار مردم بودند، در این روزها یکبار دیگر به صحنه بیایند و با یک اقدام مردمی در مقابل تروریزم ایستادگی کنند.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
بهزاد
توکلی
هرات
نظرات بینندگان:

>>>   خود همين بهزاد سبب قتل جوانان مردم شد و از شوراى امنيت معاش مى خورد فريبش را نخوريد

>>>   فاشیزم قبیله کمر به قتل نخبه های غیر پشتون بسته است.

>>>   بهزاد جان يادت از روزيكه چپات محكم برويت حاجي امير صاحب زد رفته باز ياد كردي كه يك بار ديگر يتو حواله شود .
لالا هراتي

>>>   جناب بهزاد یادت رفته است که بخاطر شهرت یافتن خودت باعث شدی تا چندین نفر را به کام مرگ بفرستی
رمضان علی مرتضوی دشت برچی

>>>   مردان را ه حق این مشکلات رادارند سلی می خورند، بندی میشوند ، تهدید میشوند و از امتیازات محروم میشند و انواع شکنحه هارا می بینند و لی شاعر میگوید: مرد آنست که درکشاکش درد__ سنگ زیرین آسیاب باشد
زنده باد بهزاد وپدرام

>>>   حال فهمیدین که یک تعداد نمیخواهد بلکه تمام مقامات این را نمیخواهند بخاطر قدرت وپول برادر خود را میکشند شما میگوید مردم

>>>   وقتیکه تعمیر فعلی بانک پشتنی تجارتی بانک ساخته میشد یک خاده چوب ضخیم و طویل روی زمین بود و چندین نفر به ان حواله بودند تا انرا روی شانه شان بلند کنند و بجای تعین شدهانتقال دهدند اچاریار میگفته چوب در جایش بود بلند نمیشد با دید این صحنه انجینر خارجی المانی با مشاهده این صحنه که از دیروقت متوجه انها بود خود را نزدیک انها کرد از جمله چندین نفریکه به بالا کردن چوب بودند و بال کرده نیشد گفت که اچاریار بکار نیست زور بکار است سه نفر را یکتن شانرا در وسط و دو تن دیگر شانرا در دو سر چوب موضفکرد و صدا زد بالا کنید چوب روی شانه انها قرار گرفت انتقال داده شددیدید که زور بکار است نه اچاریار گفتن حلا هم سر و صدا در برابر این دولت خودکامه غنی احمدزی کار ساز نیست و فایده هم ندارد زور بکار است زور.

>>>   هموطنان نازنین بیایید از هر ملیت ٬زبان ومذهب که هستیم یکدیگر را دراغوش بگیریم ویه ان هایی که میخواهند مارا بجان هم بیاندازند نه بگوییم. این راه نجات وتعقل است.
عاقل

>>>   بهزاد جان به میلیونها انسان مرد تنها توکلی راشما خبرشدید ویا ازدیگران نیزخبربودی وصدایت رانمیکشیدی صداهای قوم پرستی نتیجه نداده است

>>>   بهزاد دیگران را به قتلگاه میفرستد مثلی قضیه دهمزنگ


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است