سه خبر از مهدی ثاقب بخوانید
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۵۰    ۱۳۹۷/۴/۳ کد خبر: 152174 منبع: پرینت

چند خبر مهم:
- رجب طیب اردوغان لطف کردند و منت گذاشتند و برای بار دیگر رییس جمهور ترکیه شدند.
انتخابات ترکیه هم مثل انتخابات امریکا و المان بسیار سریع برگزار شد، انتخاباتی که در آن تقلب نباشد، چند ماه طول نکشد، دو نفر کشتی کج نگیرند، یخن پاره کردن و بیل و کلنگ برداشتن و چند تا فحش خواهر و مادر نداشته باشد که انتخابات نیست. واقعا شما به این انتخابات می گویید و حالا هم باید عرض کنم که انتخابات ترکیه به دلیل نداشتن خضوع و خشوع از دیدگاه هموطنان ما باطل است.

- آریانا سعید خجالت نمی کشد هر بار جایزه می گیرد، اینبار هم رفته یک جایزه بدون اجازۀ برادران متدین و انقلابی ما گرفته و گفته است که من این جایزه را به فرخنده که در آتش سوخت اهدا می کنم. حالا دوباره تعدادی می روند دقیق نصف نیم تنۀ آریانا سعید را مشاهده می کنند که چند فیصد عریان تشریف دارند. جایزه چی؟ فرخنده کی هست؟ اریانا سعید دوباره شروع کردی؟

- اشرف غنی چون رییس جمهور بود؛ آقای عثمانی وزیر انرژی را گفت که چون انرژی تو به درد ما نمی خورد برکنار هستی، عثمانی هم چند قطره سریسش الفی را بین خود و چوکی وزارت چکانید تا از این طریق مشکل حل شود، حالا خبر رسیده محافظین ریاست جمهوری به زور عثمانی را شوت کردند بیرون... شاه حسین مرتضوی در حالیکه با غولک شیشۀ کاخ سپیدار را نشانه گرفته بود غرید و گفت که: پی پی اس داخل وزارت انرزی و اب نیست، هر کسی باور کند من دوستش ندارم.

مهدی ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ثاقب
خبر
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است