از هم پاشی پرچم ملی: ارمغان زشت سازش ناشفاف
 
تاریخ انتشار:   ۱۵:۰۳    ۱۳۹۷/۴/۳ کد خبر: 152168 منبع: پرینت

حلقات سیاسی ، گروه های قومی ، سازمان های اجتماعی ، فعالین فرهنگی و مدنی و در نهایت عام مردم نمیدانند واقعیت اصلی ماجرای نرمش و سازش با طالب چیست.
روایت دولت از سازش با طالب منحصر به کلی گویی و پر از ابهام است.

این درحالی است که پرچم ملی که به اساس فیصله لویه جرگه قانون اساسی ایجاد گردیده بود در حال فروپاشی و تقلیل به بیرق دولتی شده است.

در شماری از ولایات کشور بیرق مقاومت ضد طالب حتی در ادارات دولتی برافراشته شده است. این واکنش مردمی پس از آن صورت گرفت که به طالب اجازه بلند نمودن بیرق اش داده شد.
مردم با دیدن بیرق طالب غیر از ترور و وحشت چیز دیگر را بیاد نمی آورند.

مدیریت سیاسی مصالحه کار بزرگ است که معلوم میشود تیم ارگ یا توانایی آنرا ندارد و یا مطابق به یک سازش نا شفاف نمیخواهند که نیرو های سیاسی را در جریان بگذارند.

این فضای نا شفاف باعث فروپاشی اعتماد نیم بند گردیده و شک و بدگمانی کامل فضا را تسخیر کرده است. این حالت آسیب پذیر و نیم بند تا کی ادامه می یابد؟ جریان های ضد ترور و طالب با هر اسم و نشانی که هستند در کار اند. اطمینان داشته باشید و زیر تاثیر غوغای تبلیغاتی دشمن قرار نگیرید.

امر الله صالح


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
صالح
بیرق
نظرات بینندگان:

>>>   معلوم ميشه از خانه نشينى مانده شدى امرالله جان

>>>   از روزیکه گلبدین حکمتیار قصاب کابل جاسوس طرف اعتماد ای اس ای توسط اشرف غنی احمدزی و حنیف اتمر بکابل اورده شده است ترورست پروری طالب اندیش بیشتر از گذشته در صدر کار های ریس جمهور و دارو دسته ان قرار گرفته است و اکنون که زمزمه های ایجاد ودادن یکمنطقه امن برای طالبان ترورست شیطان دشمن انسان از توسط والی پکتیا بگوش میرسد و ولسوالی جانی خیل را بنام امن به طالبان در ولایت پکتیا قرار داده شده و در نظر دارند که ولایت پاکتیا رابا تمام ولسوالی های ان بنام منطقه امن دراختیار ترورستان طالبان قرار دهند این چیزیست که طرح ان قبلن از جانب گلبدین جاسوس ....طراحی شده بود و غنی احمدزی به ان موافقت نشان داده بود تسلیمی ولایت پکتیا بمانند ده هنه غوری که پشتونست ها بنام دند غوری یاد میکنند قبلن به همین نام منطقه امن به طالبان در یک سند رسمی توسط نماینده ریس جمهور غنی گلاب منگل داده شده بود که تا امروز در اختیار انها است و همین سبب گردید که ولایت قندوز دوبار سقوط کند و شمال بخصوص ولایت بغلان اکثر مناطق ان بدست طالبان بیفتد نا امنی شمال کشور علت عمده انهمین تسلیمی دهنه غوری است وقتیکه ولایت پکتیا بهطالبان ترورست اله دست پاکستانقرار داده شود در حقیقت ولایتهای جنوبی به طالبان سپرده میشود و این خود تجزیه شمال و جنوب کشور است دیگر مردم به اینترفند های غنی احمدزی و دارو دسته ان فریب نمی خورند و نه کسی را فریب داده میتوانند مردم میدانند که هدف از پلان منطقه امن به طالبان چیست ؟ .

>>>   صالح جان!
من هر گز ازطالبان حمایت نمیکنم چون با ایدولوژی آنها مخالف هستم. اما تا آنجائیکه به پرچم ملی ارتباط دارد شما و چمعیت اسلامی و سایر .. و گندهای تان بمناسبت تجلیل روز مرگ هر کس و ناکس که بر انها نام "قهرمان" را گذاشته اید بیرقهای گوناگون را بالا میکنید!!!

>>>   این از هم پاشی پرچم ملی را خو شما ها بنام جنبش سبز و نارجنی و گلابی .... آغاز کردید. حالا دیگر شکایت نکنید.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است