از هرات عزل و از کابل بخشش
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۲۲:۰۵    ۱۳۹۷/۴/۱ کد خبر: 152129 منبع: پرینت

صبغت الله الکوزی افسری که در یکسال سه بار برکنار شد و مجددا با ارتقای رتبه نظامی مقرر گردید.

افسر ساده پولیس در مرز اسلام قلعه یکباره در تاریخ 10/15/2016 مامور 13 اسلام قلعه تعیین شد.
به دلیل فساد مالی برکنار اما با رفتن مجدد به کابل در تاریخ 12/7/2017 به حوزه سوم شهری تعیین شد.
از این پست هم به دلیل بی کفایتی و افزایش سرقت ها جرایم سازمان یافته برکنار گردید.
مجدد به کابل رفته با همکاری شیراقا الکوزی فرمانده پولیس اوبه در تاریخ 17/9/2017 به حوزه هشتم شهری تعیین شد.
از همین حوزه هم بعد مدتی برکنار شد اما با ارتقای رتبه نظامی در تاریخ 19/6/2018 باز مجدد به حوزه هشتم تعیین شد.

لازم به ذکر است که بدانید برادران شیراقا الکوزی فرمانده پولیس اوبه، گلبدین الکوزی فرمانده پولیس سرحدی، غلام سعید الکوزی آمر حوزه اول امنیتی، صبغت الله الکوزی آمر چرخشی حوزه های شهری هرات.
اما در همین شهر افسران باتجربه نظام‌گذشته و فعلی یا راننده تاکسی اند یا کشاورز نهایت اش هم یک مامور ساده در پست های رتبه پایین امنیتی ......

خبرنگاران هرات
(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شایعات
الکوزی
نظرات بینندگان:

>>>   ‎عمر راوی‎ Moqeem
آگاهینامه
خراسانیان گرامی . همانگونه که میدانید دولت فاسد کابل برای از میان بردن داکتر پدرام نقشه های جدی روی دست دارد. همچنان داکتر پدرام را از جهت های مختلف و به شکلهای گوناگون تحت فشار و محاصره قرار داده اند. شرایط را برای پدرام گرامی ما بسیار تنگتر و دشوارتر ساخته اند. داکتر پدرام به حمایت های بیدریغ مادی و معنوی ما نیاز دارد. بیایید دست به دست هم دهیم و این شخصیت مبارز عدالتخواه را که دربرابر ظلم و ستمگری و فاشیزم اوغانی دلیرانه مبارزه میکند، همه جانبه پشتیبانی کنیم و به حد توان خویش برایش یاری رسانیم. برای سازماندهی بهتر یاری رسانی به داکتر پدرام ، (( شبکه همیاری با داکتر عبداللطیف پدرام )) ساخته شده است. پیام مفصل این شبکه به زودی در دسترس شما عزیزان قرار میگیرد و جزییات بیشتر به آگاهی تان رسانیده خواهد شد . به ویژه از خراسانیانی که در خارج کشور به سر میبرند می پرسیم که آیا میخواهید به داکتر پدرام از نگاه مادی و معنوی یاری رسانید؟! راه های کومک رسانی و نام و نشان افراد مورد اعتماد داکتر پدرام را در پیام بعدی به زودی نشر خواهیم کرد.
( از طرف : شبکه همیاری با داکتر عبداللطیف پدرام )
خواهشمندیم این آگاهینامه را به طور گسترده به اشتراک بگذارید و بازتاب دهید.

>>>   Arianfar
امنیت باید بومی شود. دولت توان تامین امنیت را ندارد. هراتیان باید همه مسلح شوند و امنیت خود را بگیرند. باید امنیت هر شهر و هر ده از سوی خود باشندگان تامین شود. باید والی، ولسوال، علاقه دار و شهردار همه از خود هرات باشد. مردم باید خواست های مشروع خود را با جدیت مطرح کنند. در غیر آن کشتارهای زنجیره یی به راه خواهد افتاد.

>>>   Amirzada
بجای متهم کردن کشور های دیگر در حمایت از تروریزم طالبانی بهتر است در مقابل دروازه اشرف غنی در ارگ کابل و دروازه گلبدین قصاب کابل تحصن کنید که چرا جنایات طالبان را عفو می کنند و تروریست ها را فرزندان محبوب شان می نامند و عملیات انتحاری را استشهادی می گویند.
هم چنان از مردم خود بخواهید که به تروریستان در خانه ها و دهات خود پناه ندهند. شما باید دنبال مقصر اصلی باشید. کشور های خارجی از تروریزم قومی شما به نفع خود استفاده می کنند. این کاروان های صلح کاذب هرگز به صلح نمی رسند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است