پناهجوی افغانستانی که به آلمان بازگردانده شد
 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۵۴    ۱۳۹۷/۴/۱ کد خبر: 152128 منبع: پرینت

پناهجوی افغانستانی که از آلمان اخراج و سپس توسط حکومت به این کشور بازگردانده شد، در آلمان می ماند.

یه گزارش صدای آلمان، محکمه ای در شهر "زیگمارینگن" آلمان حکم داده است که حکومت فدرال آلمان باید به یک پناهجو که از افغانستان پس آورده شده، حق اقامت بدهد. این مساله را روز جمعه سخنگوی محکمه اعلام کرد. این به آن معنا است که حشمت ف. ابتدا حق اقامت سه ساله آلمان را به دست می آورد و اجازه کار در این کشور را دارد. با این حال، این حکم هنوز نهایی نیست.

ماجرای این پناهجوی ۲۴ ساله در سراسر آلمان مورد توجه قرار گرفت چرا که او به صورت غیرقانونی از آلمان اخراج شد و بعد به دستور محکمه "زیگمارینگن" در ماه دسامبر سال گذشته به آلمان پس آورده شد.
پس از آن، تقاضای پناهندگی او در ماه جنوری سال روان رد شد اما او علیه این حکم شکایت کرد.
حالا محکمه پس از سه و نیم ساعت سول و جواب به این نتیجه رسیده است که ادعای این پناهجوی افغانستانی مبنی بر تحت تعقیب بودن از سوی طالبان، قابل پذیرش است. این در حالی است که "اداره فدرال برای مهاجرت و آوارگان" آلمان (بامف) این ادعا را نپذیرفته و دوسیه او را رد کرده بود.

حشمت ف. گفته است که او از سوی طالبان به خاطر همکاری کردن با امریکایی ها تهدید شده و نزدیک بوده که کشته شود.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پناهجو
آلمان
نظرات بینندگان:

>>>   این آغا زاده یی که در کشور آلمان بخاطر تعقیب طالبان درخواست پناهندگی داده است، آیا قاضی و یا سارنوالی که از او سوال کرده است، مرگ زده بودش که برای این پناهجو بگوید که همین حالا در شهر کابل شش میلیون نفر زندگی میکند، بشمول رییس جمهور و رییس اجراییه اعضای کابینه و شورای ملی و قاضی ها و سارنوال ها و صد ها هزار مامور و کارمند دولتی دیگر که روز تا شام در ده افغانان منتظر یک مینی بوس است تا به خانه اش برود.
درین بی ربارک شهر کابل، چند نفر آنها از طرف طالبان ترور شده اند که تو را طالبان در شهر کابل ترور و یا دستگیر کنند.
از خنده آدم گرده درد میشود.
بدین رقم نمیشود. سر از فردا خودم از تمام افغانهایی که به آلمان می آیند انتر فیو میگیرم.
امید وارم نشر شود.

>>>   اين بهانه همه برادران هزاره شده است، حتي آنهاييكه از سوريه و ايران و حتي هزاره هاي پاكستاني بغرب پناه مياورند همين بهانه طالب را پيش ميكنند كه اكثراً مورد قبول دفاتر مهاجرت قرار نميگيرد و خصوصاً ادعا هاي تجاوز جنسي از طرف طالب بالاي دختران و زنان شان، و اكثر مأمورين دفاتر مهاجرت غرب إسناد خود شانرا دارند كه در دوران طالبان و در مناطق تحت تصرف شان هيچ كس تجاوز نكرده و نميتواند.
ترجمان افغان

>>>   دروغ یا راست بدانید برای بعد آخرش چی شد.
رضا از ولایت سرپل

>>>   من هم اگر جای آن قاضی آلمانی میبودم درخواست این پناهجو را حتمن قبول میکردم. درین کشور هیچ کسی از دست این اوغان های وحشی امن نیست. از ولسمشر آنها گرفته تا آن گنده غر های طالب و داعش این وحشی ها همه تشنه خون و جان مردم اصلی این دیار هستند درحالیکه خود بایکدیگر به اشکال مختلف ورورولی میکنند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است